Jak Alior liczy procenty?

Data: 2013-02-03 01:38:19
Autor: Piotr Hołda
Jak Alior liczy procenty?
Witam,

Czy ktoś sprawdzał, jak Alior liczy procenty z lokat? Mi się coś nie zgadza.
Ja liczę tak:
odsetki_brutto = kwota_lokaty * oprocentowanie * ilość_dni / 365 / 100
Potem zaokrąglenia wg vincentowej algebry i podatek.
W Aliorze liczą jakoś inaczej. Ale jak?

Data: 2013-02-03 04:56:45
Autor: czikolatino
Jak Alior liczy procenty?
Mnie się rekomendacyjna już skończyła. Niestety, nie naliczyli za dużo, odsetki się zgadzają do 1gr.

Data: 2013-02-03 11:09:33
Autor: osa
Jak Alior liczy procenty?
W dniu 2013-02-03 10:38, Piotr Hołda pisze:
Czy ktoś sprawdzał, jak Alior liczy procenty z lokat? Mi się coś nie zgadza.

W piątek kończy mi się lokata rekomendacyjna w syncu więc sprawdzę czy dobrze.

Ja liczę tak:
odsetki_brutto = kwota_lokaty * oprocentowanie * ilość_dni / 365 / 100
Potem zaokrąglenia wg vincentowej algebry i podatek.

To jak oni to liczą, inaczej się chyba nie da?

Data: 2013-02-03 12:54:35
Autor: Kamil Jońca
Jak Alior liczy procenty?
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

[...]