Jak Antek z Fotygą budowali silną opozycję na arenie międzynarodowej.

Data: 2010-11-27 09:14:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak Antek z Fotygą budowali silną opozycję na arenie międzynarodowej.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icqatg$ooe$1inews.gazeta.pl...
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8726947,Poslowie_PiS_odkrywaja_Ameryke.html#ixzz16SpYdH00

Ciężkie zadanie ma Błaszczak. Codziennie robi z siebie idiotę komentując co jego szef miał na myśli, albo opisując sukcesy picowskich psycholi, którzy podróżują po USA.

A mnie zatanawia coś innego.
Wczoraj Duma przegłosowała rezolucję w sprawie Katynia. Polscy politycy stwierdzili, że taka rezolucja nie ma jakiegokolwiek znaczenia prawnego. Przyjęłem to do wiadomości.
Macierewicz i Fotyga zabiegają o uchwalenie rezolucji w USA i to ma być kamień milowy w sprawie katastrofy.
I kto tu kpi z mojej inteligencji?

Data: 2010-11-27 12:26:25
Autor: Azor jest pedałem
Jak Antek z Fotygą budowali silną opozycję na arenie międzynarodowej.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

[...]

Nie ma najmniejszego densu przywiązywanie wagi do tego co robi dyplomatołkowa i psychol, który złożył 400 doniesień do prokuratury. Należy traktować to w kategoriach rozrywkowych i tyle. Podobnie ma się sprawa z tym co mówi konus.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Jak Antek z Fotygą budowali silną opozycję na arenie międzynarodowej.