Jak Bill zatłukł płaza

Data: 2012-12-29 07:49:21
Autor: Maruda
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
gdy juĹĽ przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

Może jeszcze za wcześnie na pogrzeb króla ropucha?

Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2012-12-29 09:32:38
Autor: Zbynek Ltd.
Jak Bill zatłukł płaza
Maruda napisał(a) :
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,

No i płazy u nas s± pod ochron±. Za znęcanie się nad nimi grozi kara :-)

Z Żabki jest jednak jaki¶-tam wydruk, jaki¶ papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

Słowo "sprytny" można tłumaczyć dwojako. Także jako "cwany", który nas wyroluje ;-)

No i nie każdy dysponuje stosownym urz±dzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem czy działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-12-29 11:00:26
Autor: Maruda
Emulowanie Re: Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 09:32, Zbynek Ltd. pisze:

Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program
BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem czy
działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

Kiedyś mi wpadł w oko Android na wirtualnej maszynie (musiało boleć, nie?) VirtualBox od Oracle. Instalowalne pod Win i Linuxem. Ale też nie sprawdzałem.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2012-12-29 10:47:38
Autor: Andrzej Kubiak
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Sat, 29 Dec 2012 07:49:21 +0100, Maruda napisał(a):

Może jeszcze za wcze¶nie na pogrzeb króla ropucha?

Ja tam w życiu na terenie jego królestwa nie byłem, to nie wiem :)

Z Żabki jest jednak jaki¶-tam wydruk, jaki¶ papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

Hm... chargeback. BZWBK podobno podchodzi do niego sensownie, a teraz
jeszcze oddaj± 7% za płatno¶ci zdalne.

No i nie każdy dysponuje stosownym urz±dzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

Nie no, tę złotówkę to już można na stosowne ustrojstwo wydać ;)

AK

Jak Bill zatłukł płaza