Jak Bill zatłukł płaza

Data: 2012-12-29 00:55:59
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł  /z głodu/
.... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
gdy już przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

Pozdawiam

Data: 2012-12-29 07:49:21
Autor: Maruda
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
gdy juĹź przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

Może jeszcze za wcześnie na pogrzeb króla ropucha?

Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2012-12-29 09:32:38
Autor: Zbynek Ltd.
Jak Bill zatłukł płaza
Maruda napisał(a) :
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,

No i płazy u nas są pod ochroną. Za znęcanie się nad nimi grozi kara :-)

Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

Słowo "sprytny" można tłumaczyć dwojako. Także jako "cwany", który nas wyroluje ;-)

No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem czy działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-12-29 11:00:26
Autor: Maruda
Emulowanie Re: Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 09:32, Zbynek Ltd. pisze:

Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program
BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem czy
działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

Kiedyś mi wpadł w oko Android na wirtualnej maszynie (musiało boleć, nie?) VirtualBox od Oracle. Instalowalne pod Win i Linuxem. Ale też nie sprawdzałem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2012-12-29 10:47:38
Autor: Andrzej Kubiak
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Sat, 29 Dec 2012 07:49:21 +0100, Maruda napisał(a):

Może jeszcze za wcześnie na pogrzeb króla ropucha?

Ja tam w życiu na terenie jego królestwa nie byłem, to nie wiem :)

Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A tutaj... Hm... Wspomnienie?

Hm... chargeback. BZWBK podobno podchodzi do niego sensownie, a teraz
jeszcze oddają 7% za płatności zdalne.

No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

Nie no, tę złotówkę to już można na stosowne ustrojstwo wydać ;)

AK

Data: 2012-12-29 17:19:29
Autor: T.F.
Jak Bill zatłukł płaza
"Waldek" ...
Ano zatłukł

Dlaczego naganiasz ?
Przeciez to smierdzi na kilometr.

--
T.F.

Data: 2012-12-29 09:28:47
Autor: assembea
Jak Bill zatłukł płaza

Dlaczego naganiasz ?

Przeciez to smierdzi na kilometr.

No jak to dlaczego nagania? Jak w każdej piramidzie finansowej - on nie chce być tym ostatnim, któremu już nie wypłacą. Pisałem, że widać kolesie zapatrzyli się w Multikasę Plichty i liczą na to, że _ewentualny_ szwindel upiecze się tak samo, jak Multikasa upiekła się Plichcie (wystarczy wszak w tym pięknym kraju zmienić nazwisko...). Pisałem - więc założył nowy wątek...

Data: 2012-12-29 17:56:49
Autor: xbartx
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Sat, 29 Dec 2012 09:28:47 -0800, assembea napisał(a):

No jak to dlaczego nagania? Jak w kaĹźdej piramidzie finansowej - on nie
[...]

Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet żadnego telefonu nie ma. --
xbartx

Data: 2012-12-30 02:31:12
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 18:56, xbartx pisze:
[...]

Ostrożnym to trzeba_być_ zawsze, no a póki co,
to takich hmm ... "krzako-partnerow-MC" ?
jest więcej  i jak widać uPayd jest jednym z nich.

Pozostaje mieć wiarę, nadzieje (i miłość ? )
ze MC stosuje jakieś sensowne kryteria przy doborze partnerów ;)

http://www.mastercardmobile.pl/home/partnerzy

Pozdro

Data: 2012-12-30 02:47:43
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza
[...]

Jednak można cóś wiecej wygrzebać
- jak kto z W-wy to może looknąć co jest pod tym adresem i podzielić sie wiedzą

Usługodawcą usług opisanych w Regulaminie jest spółka uPaid z siedzibą w Warszawie przy ulicy Mickiewicza 27/179 wpisaną do rejestru handlowego prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Warszawie pod numerem KRS 0000387683, NIP 525-250-78-99, Regon 142961695

Data: 2013-01-02 14:28:09
Autor: Darek
Jak Bill zatłukł płaza

[...]

Po co jechać, jak w Google Maps ta ulica jest widoczna w Street Views
http://tnij.org/twl2

Darek

Data: 2013-01-02 06:06:21
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
On 2 Sty, 14:28, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> [...]

> Usługodawcą usług opisanych w Regulaminie jest spółka uPaid z siedzibą w
> Warszawie przy ulicy Mickiewicza 27/179 wpisaną do rejestru handlowego

To ten stragan? To chyba chargeback będzie grany ;-)

Darek

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-02 07:40:12
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 15:06:21 UTC+1 użytkownik luc napisał:

To ten stragan? To chyba chargeback będzie grany ;-)

Oj tam, oj tam. Ja im daję kredyt zaufania.
Rozsyłają kalendarze, akcja promocyjna chyba dopiero nabiera tempa.
Nie wkłada się tyle pieniędzy w rozwinięcie systemu, żeby go po miesiącu zamknąć.

Nie twierdzę, że nigdy wałka nie zrobią, ale jeszcze nie teraz.

Data: 2013-01-02 15:34:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Darek" kc1cl6$u3q$1@news.task.gda.pl

[...]

Piękny, okazały biurowiec. :)

Data: 2013-01-02 15:48:10
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:kc1gi4$3nl$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tylko czy to ten ? Bo na budynku tabliczka ul. Felińskiego - LOL

Pozdro

Data: 2013-01-02 15:57:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Waldek" kc1hbj$nmt$1@node1.news.atman.pl

Po co jechać, jak w Google Maps ta ulica jest widoczna w Street Views
http://tnij.org/twl2

Piękny, okazały biurowiec. :)

Tylko czy to ten ? Bo na budynku tabliczka ul. Felińskiego - LOL

Na mapie to ulica Mickiewicza.
Tabliczki przeczytać nie mogę -- jest zamazana.
Raczej jest tam numer 27 i nazwa ulicy składa się z dwóch części.
Ulica Alojzego Felińskiego jest niedaleko.

Wskazane miejsce ( http://tnij.org/twl2 ) na mapie to raczej ulica Mickiewicza.

Data: 2013-01-02 16:18:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Waldek" kc1hbj$nmt$1@node1.news.atman.pl

Tylko czy to ten ? Bo na budynku tabliczka ul. Felińskiego - LOL

  http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/

Poszukaj sobie współrzędnych

  N +52° 16' 5.81"
  E +20° 59' 12.76"

na tej mapce i zobacz, czy to Mickiewicza, czy Felińskiego.

A i poniższa mapa mówi raczej to samo:

  http://mapa.targeo.pl/Warszawa

Felińskiego 27 jest w innym miejscu.

No i gadająca mapa (ta, którą docelowo sprzęgam ze smartfonem) mówi to samo.

-=-

Moim zdaniem ściemniasz/mącisz. :)

Data: 2013-01-02 15:49:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Eneuel Leszek Ciszewski" kc1gi4$3nl$1@node2.news.atman.pl

[...]

Tak sobie myślę, że potomnym też coś trzeba by dać. :)
Otóż ten biurowiec to mieszkalny, szary blok. Przed
blokiem jest stragan z (jak mniemam) warzywami. :)

Swoją drogą -- smacznego. ;)

Data: 2012-12-30 11:19:47
Autor: Kris
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu sobota, 29 grudnia 2012 18:56:49 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet żadnego telefonu nie ma.
Ryzyko chyba niewielkie- jakby co to chargeback i niech się Sync czy inny wiśniodawca buja;)

Data: 2013-01-03 18:19:01
Autor: xbartx
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Sun, 30 Dec 2012 11:19:47 -0800, Kris napisał(a):

Ryzyko chyba niewielkie- jakby co to chargeback i niech się Sync czy
inny wiśniodawca buja;)

Jak będziesz musiał kiedyś coś reklamować to inaczej zaczniesz śpiewać ;)

--
xbartx

Data: 2012-12-30 01:44:55
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 17:19, T.F. pisze:
"Waldek" ...
Ano zatłukł

Dlaczego naganiasz ?
Przeciez to smierdzi na kilometr.

Ja i naganianie ? - wolne żarty
może i śmierdzi, większe smrody już na rynku były ;)
- a w temacie :
a / grubszej kasy raczej tam nie zamierzam wpuszczać
b / nie obawiam się też specjalnie zdefraudowania podpiętej _debetówki_
c / ktoś musi powąchać aby powiedzieć choćby tobie jak daleko śmierdzi ;)

Pozdro

Data: 2012-12-30 20:12:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Waldek" kbo2pn$8ad$1@node2.news.atman.pl

c / ktoś musi powąchać aby powiedzieć choćby tobie jak daleko śmierdzi ;)

To (co napisałeś) jest prawdą -- i za to (że testujesz) jesteśmy Ci wdzięczni.

Data: 2012-12-29 20:02:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Waldek" kblbhv$l7v$1@node2.news.atman.pl

Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł  /z głodu/
... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
gdy już przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

Jakoś w Citku fotokasa nie zachwyciła Ciebie, choć Citi to nie szybki
Bill. Ja płazów w ogóle nie karmię -- obie wiewiórki karmi moja matka.

[tak sobie myślę... minimalna pensja idzie w górę... może by tak
kolejną wiewiórkę do karmienia nabyć?... toż mam ojca, o czym
stale każdy mi przypomina...]

Chciałbym mieć taki kręgosłup:

 http://www.youtube.com/watch?v=4i9lGquoUEA

Data: 2012-12-30 02:37:49
Autor: Waldek
Jak Bill zatłukł płaza

Jakoś w Citku fotokasa nie zachwyciła Ciebie, choć Citi to nie szybki
Bill. Ja płazów w ogóle nie karmię -- obie wiewiórki karmi moja matka.

Jak widać nie każdy ma się kim wyręczyć w karmieniu ;)
Ja karmie samodzielnie, a że liczba gęb do wykarmienia wzrosła
to sporadycznie gdy zajdzie potrzeba korzystam z plaza, a teraz testowo z bila

Pozdro

Data: 2012-12-30 20:10:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Waldek" kbo5su$b26$1@node2.news.atman.pl

Jakoś w Citku fotokasa nie zachwyciła Ciebie, choć Citi to nie szybki
Bill. Ja płazów w ogóle nie karmię -- obie wiewiórki karmi moja matka.

Jak widać nie każdy ma się kim wyręczyć w karmieniu ;)

[Co to za żona, która nie nakarmi kilku wiewiórek. :)
Ale po co mam mu to mówić?...]

No tak...

Ja karmie samodzielnie, a że liczba gęb do wykarmienia wzrosła
to sporadycznie gdy zajdzie potrzeba korzystam z plaza, a teraz testowo z bila

Ja na razie z billego rezygnuję. :)

Data: 2013-01-10 19:00:51
Autor: mx
Jak Bill zatłukł płaza
Dwa szybkie pytania:
1. Zapłaciłem za wodę, bez kodu, w emailu piszą, że mogą się skontaktować w celu weryfikacji bo płatność "z ręki". Można prosić o link do generatora kodów? Zapewne poszłoby bez weryfikacji?
2. Czy za akademik przejdzie?

Data: 2013-01-02 11:54:02
Autor: radar
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł  /z głodu/

Mój bil nie zapłacił moich rachunków i 10% też nie dał.

--
radar

Data: 2013-01-02 03:12:57
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
On 2 Sty, 11:54, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:

> Ano zat uk - rzuci orzechami dla wiewi rek i p az zdech  /z g odu/

M j bil nie zap aci moich rachunk w i 10% te nie da .

Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
jakoś?

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-02 04:50:04
Autor: eisenberg
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 12:12:57 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> M j bil nie zap aci moich rachunk w i 10% te nie da .

Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się

jakoś?

Czyli omijać szerokim łukiem. A co sądzicie o Mobilnych Płatnościach? Wygląda na tę samą (a przynajmniej powiązaną) stajnię. Dwukrotnie przez nich płaciłem za net i wszystko póki co OK.

Data: 2013-01-02 04:57:36
Autor: Kris
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 13:50:04 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
Czyli omijać szerokim łukiem. A co sądzicie o Mobilnych Płatnościach? Wygląda >na tę samą (a przynajmniej powiązaną) stajnię.

Chyba jest to spółka powiązana z InPostem.

Data: 2013-01-02 12:27:55
Autor: radar
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2013-01-02 12:12, luc pisze:
Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
jakoś?

Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

--
radar

Data: 2013-01-02 05:23:59
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
On 2 Sty, 12:27, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
W dniu 2013-01-02 12:12, luc pisze:

> Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
> jakoś?

Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

Odpisali, że będą wyjaśniać sprawę dalej, bo płatność prawidłowa i
przez nich poszła dalej. Pewnie w upaid utknęło.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-04 02:23:52
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 14:23:59 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

Odpisali, że będą wyjaśniać sprawę dalej, bo płatność prawidłowa i

przez nich poszła dalej. Pewnie w upaid utknęło.

Sprawa wyjaśniona. RWE zawaliło sprawę, bo kasę dostali 28ego, a dopiero dziś pokazali na swojej stronie. pzdrwm
luc

Data: 2013-01-08 06:37:51
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200. pzdrwm
luc

Data: 2013-01-08 23:25:18
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
luc napisał(a):
Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200.

jak?
uznali kartę, którą płaciłeś?

Data: 2013-01-09 03:48:05
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 23:25:18 UTC+1 użytkownik gral napisał:
luc napisał(a):

> Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200. > jak?

uznali kartę, którą płaciłeś?

Przelali na konto, które im podałem via email.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-09 12:22:47
Autor: MarekZ
Jak Bill zatłukł płaza

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

Data: 2013-01-09 04:19:39
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

Co do regulaminu: faktycznie "dane konta" nie są zbyt jednoznaczne i musiałem doczytać na grupie jakie dane trzeba podać. Wystarczyłoby żeby napisali, że chodzi o dane konta na ktore mają dokonać zwrotu. Ale widać dopiero się uczą...

Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

Data: 2013-01-09 04:45:06
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:19:39 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na 3 płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

Otóż to.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-09 05:25:57
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:45:06 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na 3 płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

Płaciłem 3 rachunki i dostałem zwrot za każdy z nich. Dwa z nich to de facto 1 rachunek opłacony dwukrotnie: płatność za prąd więc na to samo subkonto z takim samym tytułem i kwotą.

Data: 2013-01-09 13:53:06
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
az.anonim napisał(a):
[...]

Co ma nie dać - MCC 4900.
Mojego rachunku z 31 gru nie ma wciąż u beneficjenta (więc i ew. premii nie sprawdzę tym bardziej). Ale nie wieszam żadnych psów na Bystrym Billu, bo na 95% to nasza wspólnotowo-mieszkaniowa księgowa jest "winna" opóźnieniu :)

Data: 2013-01-09 12:53:11
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
MarekZ napisał(a):
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kci6cr$vjt$1@node2.news.atman.pl...

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

ja zrozumiałem ten durny (niejednoznaczny) i wewnetrznie sprzeczny (w jednym punkcie o pobraniu 10% mniej, w innym o zwrocie) regulamin tak, ze w emailu musze podac konto i nazwe WYSTAWCY RACHUNKU.
to pewnie moja premia pojdzie do niego :) o ile w ogole.

Data: 2013-01-09 13:05:50
Autor: MarekZ
Jak Bill zatłukł płaza
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcjlnn$nd$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Nie zmarnuje się - wygeneruje nadpłatę, choć to dość oryginalny sposób odbioru premii.

Data: 2013-01-09 14:01:22
Autor: Andrzej Kubiak
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Wed, 9 Jan 2013 12:22:47 +0100, MarekZ napisał(a):

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

AK

Data: 2013-01-09 05:24:01
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:01:22 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia i do tej pory zero zwrotu z citi.

Data: 2013-01-09 05:36:47
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:24:01 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

> nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia i do tej pory zero zwrotu z citi.

Też płaciłem za pomocą FK w tym samym dniu i na razie w Citi cisza....

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-16 00:26:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Andrzej Kubiak" 1nexi2allag0u.1fchl6mz9j7z3.dlg@40tude.net

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem
udział, mam nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Ja teraz płacę za komórkę 5 złotych na 3 miesiące.
Stacjonarny telefon (dwa numery) mam za free od lat. :)
Net (stacjonarny 5 Mb/s do mnie i Aero2) -- też za free,
z tym, że jednak z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

[kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

[nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
przyrządy mam już na podwórku]

Data: 2013-01-16 00:29:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

[...]

z tym, że jedna z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

[kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

Za TV (kablową i naziemną cyfrową) także nie płacę. :)

Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

[nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
przyrządy mam już na podwórku; galerię handlową budują pod ręką...]

Jak Bill zatłukł płaza