Jak Bill zatłukł płaza

Data: 2013-01-02 11:54:02
Autor: radar
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł  /z głodu/

Mój bil nie zapłacił moich rachunków i 10% też nie dał.

--
radar

Data: 2013-01-02 03:12:57
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
On 2 Sty, 11:54, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:

> Ano zat uk - rzuci orzechami dla wiewi rek i p az zdech  /z g odu/

M j bil nie zap aci moich rachunk w i 10% te nie da .

Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
jakoś?

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-02 04:50:04
Autor: eisenberg
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 12:12:57 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> M j bil nie zap aci moich rachunk w i 10% te nie da .

Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się

jakoś?

Czyli omijać szerokim łukiem. A co sądzicie o Mobilnych Płatnościach? Wygląda na tę samą (a przynajmniej powiązaną) stajnię. Dwukrotnie przez nich płaciłem za net i wszystko póki co OK.

Data: 2013-01-02 04:57:36
Autor: Kris
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 13:50:04 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
Czyli omijać szerokim łukiem. A co sądzicie o Mobilnych Płatnościach? Wygląda >na tę samą (a przynajmniej powiązaną) stajnię.

Chyba jest to spółka powiązana z InPostem.

Data: 2013-01-02 12:27:55
Autor: radar
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu 2013-01-02 12:12, luc pisze:
Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
jakoś?

Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

--
radar

Data: 2013-01-02 05:23:59
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
On 2 Sty, 12:27, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
W dniu 2013-01-02 12:12, luc pisze:

> Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
> jakoś?

Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

Odpisali, że będą wyjaśniać sprawę dalej, bo płatność prawidłowa i
przez nich poszła dalej. Pewnie w upaid utknęło.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-04 02:23:52
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 2 stycznia 2013 14:23:59 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

Odpisali, że będą wyjaśniać sprawę dalej, bo płatność prawidłowa i

przez nich poszła dalej. Pewnie w upaid utknęło.

Sprawa wyjaśniona. RWE zawaliło sprawę, bo kasę dostali 28ego, a dopiero dziś pokazali na swojej stronie. pzdrwm
luc

Data: 2013-01-08 06:37:51
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200. pzdrwm
luc

Data: 2013-01-08 23:25:18
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
luc napisał(a):
Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200.

jak?
uznali kartę, którą płaciłeś?

Data: 2013-01-09 03:48:05
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 23:25:18 UTC+1 użytkownik gral napisał:
luc napisał(a):

> Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200. > jak?

uznali kartę, którą płaciłeś?

Przelali na konto, które im podałem via email.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-09 12:22:47
Autor: MarekZ
Jak Bill zatłukł płaza

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

Data: 2013-01-09 04:19:39
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

Co do regulaminu: faktycznie "dane konta" nie są zbyt jednoznaczne i musiałem doczytać na grupie jakie dane trzeba podać. Wystarczyłoby żeby napisali, że chodzi o dane konta na ktore mają dokonać zwrotu. Ale widać dopiero się uczą...

Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

Data: 2013-01-09 04:45:06
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:19:39 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na 3 płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

Otóż to.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-09 05:25:57
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:45:06 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na 3 płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

Płaciłem 3 rachunki i dostałem zwrot za każdy z nich. Dwa z nich to de facto 1 rachunek opłacony dwukrotnie: płatność za prąd więc na to samo subkonto z takim samym tytułem i kwotą.

Data: 2013-01-09 13:53:06
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
az.anonim napisał(a):
[...]

Co ma nie dać - MCC 4900.
Mojego rachunku z 31 gru nie ma wciąż u beneficjenta (więc i ew. premii nie sprawdzę tym bardziej). Ale nie wieszam żadnych psów na Bystrym Billu, bo na 95% to nasza wspólnotowo-mieszkaniowa księgowa jest "winna" opóźnieniu :)

Data: 2013-01-09 12:53:11
Autor: gral
Jak Bill zatłukł płaza
MarekZ napisał(a):
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kci6cr$vjt$1@node2.news.atman.pl...

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

ja zrozumiałem ten durny (niejednoznaczny) i wewnetrznie sprzeczny (w jednym punkcie o pobraniu 10% mniej, w innym o zwrocie) regulamin tak, ze w emailu musze podac konto i nazwe WYSTAWCY RACHUNKU.
to pewnie moja premia pojdzie do niego :) o ile w ogole.

Data: 2013-01-09 13:05:50
Autor: MarekZ
Jak Bill zatłukł płaza
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcjlnn$nd$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Nie zmarnuje się - wygeneruje nadpłatę, choć to dość oryginalny sposób odbioru premii.

Data: 2013-01-09 14:01:22
Autor: Andrzej Kubiak
Jak Bill zatłukł płaza
Dnia Wed, 9 Jan 2013 12:22:47 +0100, MarekZ napisał(a):

Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy).

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

AK

Data: 2013-01-09 05:24:01
Autor: az.anonim
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:01:22 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia i do tej pory zero zwrotu z citi.

Data: 2013-01-09 05:36:47
Autor: luc
Jak Bill zatłukł płaza
W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:24:01 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

> nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia i do tej pory zero zwrotu z citi.

Też płaciłem za pomocą FK w tym samym dniu i na razie w Citi cisza....

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-16 00:26:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

"Andrzej Kubiak" 1nexi2allag0u.1fchl6mz9j7z3.dlg@40tude.net

Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem
udział, mam nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

Ja teraz płacę za komórkę 5 złotych na 3 miesiące.
Stacjonarny telefon (dwa numery) mam za free od lat. :)
Net (stacjonarny 5 Mb/s do mnie i Aero2) -- też za free,
z tym, że jednak z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

[kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

[nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
przyrządy mam już na podwórku]

Data: 2013-01-16 00:29:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak Bill zatłukł płaza

[...]

z tym, że jedna z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

[kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

Za TV (kablową i naziemną cyfrową) także nie płacę. :)

Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

[nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
przyrządy mam już na podwórku; galerię handlową budują pod ręką...]

Jak Bill zatłukł płaza