Jak Bolek komune obalil:)

Data: 2014-09-11 15:00:32
Autor: silvio balconetti
Jak Bolek komune obalil:)
Am 11.09.2014 um 12:06 schrieb donek999bronek@gmail.com:
http://publicdisorder.wordpress.com/2010/12/25/piaty-rozbior-polski-henryk-pajak/

Pana Pajaka zapytalbym najpierw, co on robil przed 1989 rokiem? Jesli mnie pamiec nie myli, to byl czlonkiem przewodniej sily narodu, a nawet sekretarzem komorki partyjnej zwiazku literatow w Lublinie.
Jak wielu innych doznal oswiecenia i nawrocil sie jak sie system zaczal walic.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-09-11 09:19:31
Autor: Prawy
Jak Bolek komune obalil:)

"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> wrote in message news:c7dkngFugf2U1mid.individual.net...
[...]

No wiesz...Wielu nie chcialo ale musialo... :D

Data: 2014-09-11 17:13:14
Autor: Pitek Antropulus Rektus
Jak Bolek komune obalil:)
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:c7dkngFugf2U1mid.individual.net...
[...]

System sie nie zaczal walic, tylko syjonisci go udoskonalili...

boukun

Jak Bolek komune obalil:)