Jak Breżniew z Honeckerem

Data: 2009-09-19 07:46:10
Autor: Tzva Adonai
Jak Breżniew z Honeckerem
Była mowa o wszystkim, w tym zwłaszcza o EURO 2012, ale nie o setkach mogił Polaków, pozbawionych symboli chrześcijańskich.

Przecież ty też chcesz pozbawić Polaków symboli chrześcijańskich, więc w czym
problem?.. Stosunek Bubla do "brudnego judeochrześcijaństwa" został ujawniony
podczas rozmowy jaką przeprowadziłem z nim na jego forum, po której musiał je
całe wykasować... Z pewnych źródeł wiem, że Bublowi się zbiera, być może kiedyś
ktoś ze środowiska, które rzekomo "reprezentuje" spuści mu taki łomot, że ten
ruski świniak na następne rozprawy sądowe będzie przyjeżdżał na wózku, a o
dymaniu Zielinko będzie mógł sobie tylko pomarzyć...

Data: 2009-09-19 20:10:03
Autor: boukun
Jak Breżniew z Honeckerem

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.00000036.4ab47022newsgate.onet.pl...
[...]

Bubel to jest jednak koniunkturalista i dlatego nie ma szans się liczyć. Od kościoła współczesny narodowiec powinien się odciąć, a przynajmniej mieć do kościoła dystans. Z ciemnogrodem trzeba skńczyć, to po pierwsze...

boukun

Jak Breżniew z Honeckerem