[Seksafera podkarpacka] Jak CBA filmy z Markiem kupowa³o

Data: 2019-05-10 09:00:38
Autor: Bruno Brunowski
[Seksafera podkarpacka] Jak CBA filmy z Markiem kupowa³o
"Do spotkania dosz³o w jednym z elbl±skich parków pod koniec maja 2018 roku. Raptem cztery dni po odej¶ciu Wojciecha J. z CBA. Powodem rozstania siê ze s³u¿b± mia³ byæ konflikt z szefem Biura Ernestem Bejd±. Dwa lata wcze¶niej, to w³a¶nie Bejda wys³a³ Wojciecha J. na Podkarpacie. Funkcjonariusz, w ramach tajnej operacji, mia³ znale¼æ ,,haki" na by³ego szefa CBA Paw³a Wojtunika. A przy okazji zbadaæ w±tek dotycz±cy nagrañ z agencji towarzyskich, na których mieli znajdowaæ siê politycy i biznesmeni. Na jednej z takich ta¶m, wed³ug Wojciecha J. mia³ byæ nagrany marsza³ek Sejmu Marek Kuchciñski.

Zdaniem Wojciecha J., p³yta z seksta¶m± w niewyja¶nionych okoliczno¶ciach zniknê³a mu z sejfu. No¶nik mia³ byæ zabezpieczony specjalnym szyfrem, kody do niego zna³ by³y agent CBA. Przyjazd dwóch funkcjonariuszy do Elbl±ga nie by³ wiêc przypadkowy. Podczas trwaj±cego 30 minut spotkania agenci dopytuj± Wojciecha J. o p³ytê z nagraniem i próbuj± j± zdobyæ.

- Stary, ja muszê wiedzieæ, czy ty k... jeste¶ w stanie wytargaæ tê p³ytê za pieni±dze, nie wiem jakie. Rzuæ cenê czy cokolwiek innego - mówi agent nr 1.

By³y oficer zaprzecza, ¿e p³yta jest w jego posiadaniu. Wskazuje, ¿e nagraniem dysponuje jego Osobowe ¬ród³o Informacji (OZI).

- Je¿eli chodzi o cenê, to nie wiem czy go¶æ bêdzie chcia³ pieni±dze. I jakie pieni±dze. Nie mam zielonego pojêcia. Natomiast p³yty s±. Nie tylko te, ale tak¿e s± inne. Ja wam powiedzia³em ile osób jest nagranych-mówi Wojciech J. - Powiedzia³e¶, ¿e 4 tysi±ce - mówi± agenci CBA. - No. No i co oni na to? - pyta Wojciech J.

Wielokrotnie na nagraniu, w kontek¶cie seksta¶my, pada imiê Marek. W jednej z rozmów, agent Biura mówi "pose³ Marek".

- S³yszeli¶cie o kogo chodzi³o (...) Oni doskonale wiedz± o kogo chodzi. Dziwiê siê, ¿e wy¶cie tego wcze¶niej nie wiedzieli¶cie - mówi Wojciech J. - Ja mam tylko ten twój raport - odpowiada agent nr 1. - Chodzi o Marka, tak? - dopytuje agent nr 2. - No tak jest - odpowiada Wojciech J.

- (..) No je¶li s± rolki. Pokitrane czê¶ciowo na Ukrainie, czê¶ciowo w Polsce. No to ja to rozumiem. To brzmi wiarygodnie. Jest na nagraniu Marek? Jest. Mamy mo¿liwo¶æ dotarcia do nagrania i kosztuje to tyle i tyle - mówi agent nr 1.

- Powiem Ci, mnie to wkurw.. Ja jestem patriot±. Je¿eli pan z CB¦ sobie rolki nagrywa³, po to ¿eby mieæ blokadê, jak mu przyjd± i przylepi± (niezrozumia³e - przyp. red) to ja jeszcze rozumiem. I za tym leszczem stoi FSB i rosyjskie s³u¿by, a trafili takiego tuza jak Marek na takich prostych instynktach. To mnie bardzo dra¿ni. I na tym mi zale¿y. ¯eby Polskê czy¶ciæ z takich sytuacji - mówi agent nr 1.

W trakcie rozmowy oficer sk³ada wys³annikom z CBA propozycjê.. - Mo¿ecie przekazaæ, ¿e mogê byæ konsultantem do tej sprawy. Nie bêdê tego robi³ za darmo. Wiem ile mogê sobie za¿yczyæ. 10 tysiêcy z³otych miesiêcznie - mówi Wojciech J. Wed³ug jego propozycji, mia³y byæ 2 takie konsultacje.

Oficerowie CBA przez ca³e spotkanie próbuj± uzyskaæ informacje na czym mia³yby polegaæ konsultacje. S± poirytowani propozycj± ich by³ego kolegi z pracy. Pod koniec rozmowy sk³adaj± propozycjê. - Powiedz mi kurna. Dwie dychy, trzy dychy, piêæ dych. Ale ci przyniosê. A nie na zasadzie dycha miesiêcznie i ty bêdziesz cyka³ nam informacje. (...) Powiedz trzy dychy, piêæ dych. Ile bêdzie kosztowaæ ciê ta robota. Jadê z Tob± do go¶cia, stawiamy laptopa i przegrywasz. Ale ja muszê to zobaczyæ - mówi agent nr 1.."

https://wiadomosci.wp.pl/tak-agenci-cba-probowali-wykupic-sekstasme-z-
politykiem-pis-mamy-nagranie-6379139003553921a

--
Bruno

Data: 2019-05-10 18:37:55
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 18:00, Br Br pisze:
  Na jednej z takich ta¶m, wed³ug Wojciecha J. mia³ byæ nagrany marsza³ek Sejmu Marek Kuchciñski.

Zdaniem Wojciecha J., p³yta z seksta¶m± w niewyja¶nionych okoliczno¶ciach zniknê³a mu z sejfu.

:)))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-11 07:25:53
Autor: Lepudruk
[Seksafera podkarpacka] Jak CBA filmy z Markiem kupowa³o
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Czego siê cieszysz przyg³upie?

- Lepudruk -

Data: 2019-05-10 20:23:12
Autor: Pajdak
[Seksafera podkarpacka] Jak CBA filmy z Markiem kupowa³o
U¿ytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:116958d7-ab4a-49b2-8c15-d4563336e16dgooglegroups.com...
[...]

Czyli Ogrodnik ;-)))

--
Pajdak

[Seksafera podkarpacka] Jak CBA filmy z Markiem kupowa³o