"Jak Chiny"

Data: 2011-12-14 20:05:16
Autor: Grzegorz Z.
"Jak Chiny"
- Chcę wam tutaj przyrzec, że Prawo i Sprawiedliwość stanie na czele walki
o Polskę suwerenną! Aby obywatele Polski mogli sami decydować o tym, co
jest ważne, a co mniej ważne! Stać nas na to! Gdyby nie to chore państwo...
parlibyśmy do przody jak Chiny... Stalibyśmy na czele świata... Obudź się,
Polsko! - kończył swoje przemówienie Jarosław Kaczyński.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,10812583,_Gdyby_nie_to_chore_panstwo__parlibysmy_do_przodu.html

Już niedawno pisałem to, ale powtórzę - śmierć brata nie zaszkodziła mu tak
jak teraz odejście Alika.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-14 20:32:12
Autor: Bogdan Idzikowski
"Jak Chiny"

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:jsy7b507wcga.qpo9ma89flcz.dlg40tude.net...
[...]

Mały Hitlerek! Hitler też chciał być na czele świata.
Tamten skończył śmiercią samobójczą. A jak ten?......

Data: 2011-12-14 20:39:14
Autor: boukun
"Jak Chiny"

[...]

Kaczyński kradnie moje wywody z tymi Chinami...

boukun

Data: 2011-12-15 05:37:00
Autor: stevep
"Jak Chiny"

[...]