Jak FM Bank "rąbie" klientów? (dłuuugie)

Data: 2011-10-27 21:42:37
Autor: neoniusz
Jak FM Bank "rąbie" klientów? (dłuuugie)
W dniu 27.10.2011 18:02, wiatrak pisze:
Na czym polega "rąbanie klienta"?

1. Pieniądze wysłane 25.10.2011 pierwszym eliksirem, czyli dotarły przed
godz.14.00
2. Mimo tego lokaty zawarte z datą 27.10.2011, czyli o dwa dni za późno.

A piszecie tutaj, ze alior rąbie. Dzis o 8:30 zalozylem 3 lokaty 100 dni, przelalem pieniadze i o 13:00 byly zalozone...

Data: 2011-10-27 21:55:04
Autor: Waldek

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j8cc7e$67e$1inews.gazeta.pl...
[...]

A bywa za rabie ... zlozylem i oplacilem 4 wnioski
3 sie zalozyly a 4 przepadl w czelusciach wyzszej kultury na 3 dni
pojawil sie dopiero po monicie na czynnik bialkowy ;)
Nauczkowany, wole teraz jednak zadzwonic
a za kilka minut sprawdzic i zapomniec o sprawie

Data: 2011-10-27 22:04:05
Autor: wiatrak
[...]

Potwierdzam, w Aliorze sie poprawiło. Zarówno wczoraj, jak i dziś lokaty założone w dniu dokonania przelewu i to z zewnętrznego banku.. Uczą się i za to mają plus u mnie.

Natomiast FM Bank to totalna amatorszczyzna. Mniej więcej miesiąc temu pisałem, ze założyli mi lokatę z datą o jeden dzien wcześniejszą niż data przelewu z Lukasa. To dopiero wybryk natury :)

Dzisiaj dobili mnie na infolinii stwierdzeniem, że oni w systemie mają po swojemu, a to co jest w przesłanym mi potwierdzeniu załozenia lokaty, ich nie interesuje.. Korygować PDFów nie zamierzają ( albo system tego nie przewiduje). I dlatego stwierdziłem, ze jest to  niepoważne.
 Jutro mam dostac zwrot kasy na konto. Wk...ili mni po prostu. Trudno "coś takiego" jak FM, nazwać bankiem.

wiatrak

Jak FM Bank "rąbie" klientów? (dłuuugie)