Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu

Data: 2020-02-13 21:31:36
Autor: A. Filip
Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
Poniżej tekst który Gazeta Wyborcza (wydawca Agora S.A.) udostępnia za
darmo bez ograniczeń. Jak dla mnie *z tego* całkiem jednoznacznie wynika
że Naczelna Rada Adwokacka skazała za (nieskuteczną) obronę księży
pedofilii.

Jak dla mnie nie podanie za co NRA skazała w góra drugim akapicie to
_tania dziennikarska manipulacja_ dobitnie świadcząca o poziomie (dnie)
dziennikarstwa Gazety Wyborczej.

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25694151,wyrok-na-adwokata-diabla-mecenasa-broniacego-ksiezy-pedofilow.html
Wyrok na "adwokata diabła", mecenasa broniącego księży pedofilów

Trzy lata zakazu wykonywania zawodu - to kara, jaką wobec mec. Michała
Kelma, broniącego księży pedofilów, orzekła właśnie Naczelna Rada
Adwokacka. Teraz osądzi jego żonę, mec. Joannę Pawłowską-Kelm.

Urzędujący na co dzień w podwrocławskiej Oławie Michał Kelm to adwokat
z wieloletnim stażem. Z racji angażowania się w reprezentowanie przed
sądami księży oskarżanych o pedofilię nazywany jest ,,adwokatem
diabła".

Bronił m.in. siostry Bernadetty z ośrodka Zgromadzenia Sióstr
Boromeuszek w Zabrzu, gdzie - za wiedzą sióstr - dochodziło do
maltretowania i gwałcenia nieletnich, Jacka Skrzypczaka, byłego
wikarego parafii w Legionowie, oskarżanego o gwałt, molestowanie,
nielegalne posiadanie broni i nakłanianie 14-latki do aborcji, a także
Krzysztofa K., proboszcza parafii w Wojnowicach w Opolskiem, którego
prokuratura oskarżyła o trzykrotny gwałt na niepełnosprawnej
16-latce. Wszystkie te sprawy przegrał. [...]

--
A. Filip

Data: 2020-02-14 00:16:29
Autor: nie ma emaila
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

Jest w poprzednim artykule:
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25197242,adwokat-kosciola-w-sprawach-pedofilskich-zostal-ukarany-zakaze.html
więc nie przynudzaj.

Data: 2020-02-14 08:47:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-13 o 21:31, A. Filip pisze:
[...]

A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

--
Liwiusz

Data: 2020-02-14 09:06:07
Autor: A. Filip
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Jak rozumiem za reprezentowanie obu stron prawnego sporu na raz [A].
Czego dotyczy postępowanie wobec małżonki która przejęła reprezentowanie
po mężu dalej nie raczyli napisać.  Widać dotyczy takiej dupereli że
głowy społeczeństwa nie warto tym zawracać.

[A] https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mecenas-broniacy-ksiezy-pedofilow-skazany/9kgy704
[...] Mecenas miał zgłosić się do chłopca z propozycją reprezentowania
go i nakłonić ofiarę księdza do przyjęcia ugody, która miała wynieść
40 tys. zł. Zataił jednak fakt, że był on już przedstawicielem zarówno
księdza jak i kurii.

Chłopak, rozbity psychicznie tragedią, początkowo podpisał
pełnomocnictwo. Działanie Kelma było jednak niezgodne z przepisami o
adwokaturze, dlatego jego sprawa trafiła do sądu dyscyplinarnego [...]
Orzeczenie jest [już ORA>NRA] prawomocne, ale przysługuje do niego
odwołanie do Sądu Najwyższego [...]
Równocześnie toczy się postępowanie przed Okręgową Radą Adwokacką we
Wrocławiu w stosunku do małżonki adwokata - mec. Joanny
Pawłowskiej-Kelm, która przejęła po mężu reprezentowanie
przedstawicieli Kościoła w sądzie.

- Nie mam najmniejszych wątpliwości, że oboje dbali przede wszystkim o
interesy duchownych, a nie ich ofiar - mówi ,,Gazecie Wyborczej"
mec. Janusz Mazur, który doprowadził do postawienia małżeństwa Kelmów
przed sądem dyscyplinarnym. [...]
--
A. Filip

Data: 2020-02-14 09:10:32
Autor: Liwiusz
[...]

Strasznie głupi ten adwokat, skoro dopuścił się w swoich matactwach do takiego samooskarżenia, jak dopuszczenie do podpisania na swoją rzecz pełnomocnictwa od obydwu stron sprawy.

Rozumiem kręcenie, oszukiwanie, widocznie wielu adwokatów tak widzi swoją rolę, ale na Boga, ukrywać to także trzeba umieć.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-14 09:17:21
Autor: A. Filip
[...]

"W papierach porządek MUSI być!" ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-02-14 09:21:41
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-14 o 09:17, A. Filip pisze:
[...]

Doskonale to rozumiem, ale w tym przypadku porządek w papierach miałby polegać właśnie na tym, aby tego drugiego pełnomocnictwa nie było. Albo było na żonę pana Michała Kelmy, albo na kolegę. To, do czego doprowadził, to właśnie burdel w papierach.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-14 09:40:16
Autor: A. Filip
[...]

Zasadniczo się zgadzamy.  Gdy dwóch ludzi się całkiem zgadza to albo
razem "stoją pod ścianą" albo przedyskutowali za mało "szczegółów" :-)

Zaś według spiskowej teorii dziejów: Nie mógł być _aż tak_ głupi więc
musiał zostać wrobiony.

--
A. Filip

Data: 2020-02-14 13:36:38
Autor: nie ma emaila
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> pedofilii.

A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

Reprezentował kurię i księdza, a poszedł do pokrzywdzonego i, zatajając tą
informację, zaczął mu doradzać jak postępować z kurią i namówił do przyjęcia
odszkodowania w wysokości 40 tys. zł.

Dostał rok zawieszenia w prawach adwokata, od wyroku odwołały się obie strony.
Finalnie przez 3 lata będzie odpoczywał.

Data: 2020-02-14 16:23:47
Autor: J.F.
Użytkownik  nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:su4d4fhkc7rsm8mvnojfpqngophd34qhqq@4ax.com...
> [...]

Dostał rok zawieszenia w prawach adwokata, od wyroku odwołały się obie strony.
Finalnie przez 3 lata będzie odpoczywał.

Hm, jesli dobrze rozumiem, to doprowadzil do swego rodzaju ugody.
To chyba sie miesci w ramach dzialan adwokackich, i moze nawet pochwala mu sie nalezy :-)

Wiec o co poszlo ? Biskup stwierdzil, ze 40 tys to za duzo, czy ksiadz sie uwaza za niewinnego i absolutnie zadnych ugod nie chce ?

J.

Data: 2020-02-14 22:43:20
Autor: nie ma emaila
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Wiec o co poszlo ? Biskup stwierdzil, ze 40 tys to za duzo, czy ksiadz sie uwaza za niewinnego i absolutnie zadnych ugod nie chce ?

Wiedziałem, że to ty po tych infantylnych pytaniach...

Data: 2020-02-14 09:58:18
Autor: u2
W dniu 13.02.2020 o 21:31, A. Filip pisze:
Wszystkie te sprawy przegrał.

może był podstawiony, aby przegrać ? mecenas Giertych również zgłaszał się na ochotnika i przegrywał:)

Data: 2020-02-14 11:41:26
Autor: Budzik
Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Jak dla mnie nie podanie za co NRA skazała w góra drugim akapicie to
_tania dziennikarska manipulacja_ dobitnie świadcząca o poziomie (dnie)
dziennikarstwa Gazety Wyborczej.

Jak dla ciebie to znowu obiektywnie czepiasz sie tylko GW. :-DDD
Jak dla mnie to tzw chujnieobiektywizm!

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu