Jak GWno wycina komentarze

Data: 2010-07-02 07:52:05
Autor: Adrian Kośmider
Jak GWno wycina komentarze
Obserwowaliście może jak GWno wycina komentarze do swoich artykułów? Gdy regulamin NIE jest złamany argumentują to spamem. :)

Moje konto trwale zablokowano. Za każdym razem gdy próbuję wysłać komentarz (kulturalny i merytoryczny!) otrzymuję wiadomość, że "wykryto spam". Interesujące zważywszy, że na to ścierwo wchodzę co najwyżej raz na kilka tygodni i komentuję tylko wyjątkowo załgane artykuły. Łącznie przez kilka lat zamieściłem tylko kilkadziesiąt komentarzy. Ale każdy bardzo krytyczny w stosunku do tego manipulanckiego koncernu.

Opowiedzieć Wam dowcip? :>
GWno to najbardziej rzetelne medium w PRL-bis. :)

--
Adrian

Data: 2010-07-02 02:58:53
Autor: zbig
Jak GWno wycina komentarze
On 2 Lip, 07:52, Adrian Kośmider <kosmiderek...@o2.pl> wrote:
[...]

To tylko przejaw twojej megalomanii, tak charakterystycznej dla
sympatyków PiS. gdyby tak było znaczna część komentarzy opublikowanych
w GW  nigdy by sie nie ukazało. I zapewniam cie , ze nie są ona
"kulturalne i merytoryczne"
Ot pierwszy z brzegu przykład, pod pierwszym artykułem, który
otworzyłem dla sprawdzenia  w GW.
"Myslalem Jaroslawie Kurski,ze po tym,jak twoj pryncypal polakozerca
Adam Michnik,zaczal perfidnie przesladowac twojego brata,to staniesz
w jego obronie plujac w twarz jego przesladocy,odchodzac jednoczesnie
z wrogiej polskosci "GW" ! Ale jak widac to,ze twemu bratu Adam
Michnik
wyrzadza krzywde jest ci wyraznie obojetnie!Dla ciebie jednak ,jak
widac nad
milosc braterska wazniejsza jest zasada taka zyciowa,ze pecunia non
olet czyli
zysk zawsze jest dobry,niezaleznie od jego zrodla ! Krotko mowiac
jestes
Jaroslawie gadem omylkowo nazwany czlowiekiem,bo nie masz nawet
litosci dla
wlasnej matki , ktorej ranisz serce dlatego,ze nie stajesz w obronie
jej
syna,a twojego brata ! "

Data: 2010-07-02 11:37:33
Autor: awe
Jak GWno wycina komentarze

Użytkownik "Adrian Kośmider" <kosmiderekCUT@o2.pl> napisał w wiadomości news:i0juq8$te0$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
zaloz inne konto
awe

Data: 2010-07-02 11:42:56
Autor: Adrian Kośmider
Jak GWno wycina komentarze
awe wrote:
zaloz inne konto

Nie, to nie ma sensu. Nie będę się w GWnem gównianymi metodami licytował. Nie chcą, żebym pisał to niech blokują. Kotwica im w agenturalne, propagandowe mordy.

Wiem już kim są, wiem jakie metody propagandy i łgarstw stosują. Napisałem tylko, żeby poinformować jakich żałosnych metod się chwytają gdy nie mogą jawnie zablokować krytyków ich kłamstw.

--
Adrian

Data: 2010-07-02 12:04:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak GWno wycina komentarze

Użytkownik "Adrian Kośmider" <kosmiderekCUT@o2.pl> napisał w wiadomości news:i0kcb0$186$1news.onet.pl...
awe wrote:
[...]

Nie założy, bo nie będzie miał pretekstu do narzekania.

Jak GWno wycina komentarze