Data: 2012-11-20 23:38:15 | |
Autor: kawalerka.poznan.winogrady | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
1. W Getin Bank złożyłam reklamację pobranej niesłusznie opłaty za prowadzenie konta około półtora miesiąca temu.
2. Bank potwierdził emailem, że reklamacja wpłynęła, podał jej numer, zapewnił, że odpowie w ciągu 30 dni. I to był ostatni odzew ze strony banku. 3. Po 40 dniach wysłałam email, że nie otrzymałam żadnej odpowiedzi z Getin Banku, i że oczekuję jakiegokolwiek rozwiązania (zwrot opłaty lub odmowa z uzasadnieniem). Niestety nic nie mogę uzyskać - bank milczy jak zaklęty. Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić? |
|
Data: 2012-11-21 09:07:59 | |
Autor: kowtow | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić? zadac zwrotu pieniedzy Bo skoro nie ma odpowiedzi po takim czasie Tzn ze reklamacja zostala rozpatrzona na korzysc klienta |
|
Data: 2012-11-21 00:50:31 | |
Autor: Konfabulator | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
On 21 Lis, 09:07, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić? Nic bardziej mylnego! To tylko oznacza, że bank złamał prawo, a w przypadku tego banku jest to norma. W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http:// www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/ skarga_na_bank.jsp). |
|
Data: 2012-11-22 00:49:32 | |
Autor: kawalerka.poznan.winogrady | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
W dniu środa, 21 listopada 2012 09:50:31 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http:// Składając skargę/reklamację do tych instytucji będę musiała podać, czego oczekuję od banku (oczekuję zwrotu niesłusznie pobranej opłaty). A czy mogę takze żądać zwrotu kosztów związanych z powyższą skargą? Np. jesli będę musiała wnieść opłatę to czy mogę oczekiwać i prosić, by bank zwrócił mi te koszty? I czy te instytucje (KNF, Arbiter) mogą nakazać, by bank zwrócił mi te kwoty? Jesli związane z tym będą opłaty za wniesioną skargę/reklamację, to czy mogę wraz z ż |
|
Data: 2012-11-22 00:52:30 | |
Autor: kawalerka.poznan.winogrady | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
W dniu środa, 21 listopada 2012 09:50:31 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http:// W przypadku KNF jest gotowa formatka do wypełnienia. Czy pisząc do Arbitra też jest taki formularz, bo nie widzę na stronie? |
|
Data: 2012-11-22 07:02:08 | |
Autor: Konfabulator | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
Skarga do KNF darmowa, ale brak gwarancji, że KNF cokolwiek zrobi.
Arbiter musi sprawę rozstrzygnąć w którąś stronę, nie ma formatki ani wzoru, wniosek piszemy sami, wymagane są jedynie Twoje dane, dane banku, rachunku i opis słowny oraz to czego żądasz. Żądać możesz kwoty spornej, kwot poniesionych w związku ze złożeniem reklamacji, a także zadośćuczynienia. Bank obowiązkowo zwraca koszt opłaty u Arbitra jeśli przegra arbitraż, więc o to wnioskować nie musisz. |
|
Data: 2012-11-21 23:44:52 | |
Autor: wromek | |
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie | |
skarga do KNF moze pomoc (w naszym przypadku pomogla), formularz do zglaszania jest na stronie KNFu.
-- pozdrawiam, wromek |