Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Jak Getin Bank ma klienta w odbycie

Jak Getin Bank ma klienta w odbycie

Data: 2012-11-20 23:38:15
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
1. W Getin Bank złożyłam reklamację pobranej niesłusznie opłaty za prowadzenie konta około półtora miesiąca temu.

2. Bank potwierdził emailem, że reklamacja wpłynęła, podał jej numer, zapewnił, że odpowie w ciągu 30 dni. I to był ostatni odzew ze strony banku.

3. Po 40 dniach wysłałam email, że nie otrzymałam żadnej odpowiedzi z Getin Banku, i że oczekuję jakiegokolwiek rozwiązania (zwrot opłaty lub odmowa z uzasadnieniem). Niestety nic nie mogę uzyskać - bank milczy jak zaklęty.

Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?

Data: 2012-11-21 09:07:59
Autor: kowtow
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie

Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?

zadac zwrotu pieniedzy Bo skoro nie ma odpowiedzi po takim czasie Tzn ze reklamacja zostala rozpatrzona na korzysc klienta

Data: 2012-11-21 00:50:31
Autor: Konfabulator
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
On 21 Lis, 09:07, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?

zadac zwrotu pieniedzy Bo skoro nie ma odpowiedzi po takim czasie Tzn ze
reklamacja zostala rozpatrzona na korzysc klienta

Nic bardziej mylnego! To tylko oznacza, że bank złamał prawo, a w
przypadku tego banku jest to norma.

W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http://
www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank
do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/
skarga_na_bank.jsp).

Data: 2012-11-22 00:49:32
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
W dniu środa, 21 listopada 2012 09:50:31 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:

W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http://
www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank
do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/
skarga_na_bank.jsp).

Składając skargę/reklamację do tych instytucji będę musiała podać, czego oczekuję od banku (oczekuję zwrotu niesłusznie pobranej opłaty).

A czy mogę takze żądać zwrotu kosztów związanych z powyższą skargą? Np. jesli będę musiała wnieść opłatę to czy mogę oczekiwać i prosić, by bank zwrócił mi te koszty? I czy te instytucje (KNF, Arbiter) mogą nakazać, by bank zwrócił mi te kwoty?


Jesli związane z tym będą opłaty za wniesioną skargę/reklamację, to czy mogę wraz z ż

Data: 2012-11-22 00:52:30
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
W dniu środa, 21 listopada 2012 09:50:31 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:

W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http://
www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank
do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/
skarga_na_bank.jsp).

W przypadku KNF jest gotowa formatka do wypełnienia.

Czy pisząc do Arbitra też jest taki formularz, bo nie widzę na stronie?

Data: 2012-11-22 07:02:08
Autor: Konfabulator
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
Skarga do KNF darmowa, ale brak gwarancji, że KNF cokolwiek zrobi.

Arbiter musi sprawę rozstrzygnąć w którąś stronę, nie ma formatki ani wzoru, wniosek piszemy sami, wymagane są jedynie Twoje dane, dane banku, rachunku i opis słowny oraz to czego żądasz. Żądać możesz kwoty spornej, kwot poniesionych w związku ze złożeniem reklamacji, a także zadośćuczynienia. Bank obowiązkowo zwraca koszt opłaty u Arbitra jeśli przegra arbitraż, więc o to wnioskować nie musisz.

Data: 2012-11-21 23:44:52
Autor: wromek
Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
skarga do KNF moze pomoc (w naszym przypadku pomogla), formularz do zglaszania jest na stronie KNFu.


--
pozdrawiam, wromek

Jak Getin Bank ma klienta w odbycie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona