Jak Gierek pozyczal pieniadze...

Data: 2012-10-14 21:38:26
Autor: boukun
Jak Gierek pozyczal pieniadze...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał
Większość gierkowskich pożyczek przejedliśmy i zmarnowaliśmy. Po 1989 r. pożyczyliśmy więcej niż Gierek, ale na konieczne reformy. W styczniu 2009 r. dług skarbu państwa wynosił 583,9 mld zł, z czego zagraniczny 209,7 mld zł. I o tym powinni pamiętać apologeci I sekretarza.

Nie wiem, dlaczego dzisiaj mi sie to wszystko przypomina - przeciez Tusk potrafi lepiej zainwestowac, niz robil to Gierek...
Oby !!!
Następna gówno prawda...
Gierek zmodernizował całą Polskę...
Za przykład dam chociażby dworzec w Katowicach, architektoniczną perełkę, którego dzisiejsza przebudowa od podstaw, będzie się bazowała na gierkowskiej architekturze...

Halę dworca oddano do użytku 4 grudnia 1971 roku. Jego rozbiórkę rozpoczęto w grudniu 2010 roku. Na jego gruzach powstał nowy dworzec, a dawny plac Szewczyka zajęła galeria handlowa.

Czyli jedno wielkie gówno handlowe...

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,95394,12658113,Zanim_otworza_nowy_dworzec_przypomnij_sobie__Brutala_.html

Spodek kolejnym przykładem...

boukun