Jak HURTEM zablokować nękające numery?

Data: 2020-02-10 12:46:33
Autor: User
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616, 717 itd.?
Blokowanie pojedynczych numerów nic nie daje, bo nadawcy zmieniają końcówki.
W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc odbierający jest bezsilny.

Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 13:05:45
Autor: J.F.
Użytkownik "User"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e41429a$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

71 to Wroclaw, ale komu przydzielili 717 ... mozesz wyciac za duzo.
61 Poznan o ile mnie skleroza ...

Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.

Podpytac kto to dzwoni ... i wycofac zgode :-(

J.

Data: 2020-02-10 13:13:48
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 13:05, J.F. pisze:
[...]

Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to "chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz więcej takich?

Data: 2020-02-10 13:20:12
Autor: Michał Jankowski
W dniu 10.02.2020 o 13:13, User pisze:

Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to "chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

Wszystkie normalne numery w kraju są 9-cyfrowe. W Poznaniu też. :)

   MJ

Data: 2020-02-10 14:05:00
Autor: J.F.
Użytkownik "User"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e4148fd$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

wszystkie numery w kraju sa 9-cyfrowe ... poza skroconymi.

Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz więcej
takich?

Troche zachodu kosztuje ... ale ich bardziej niz ciebe.
Chyba, ze sie rozlacza. Ale wtedy numer, data, godzina, i donosik do UODO.

Wnioskujesz o usuniecie/zmiane danych, oni musza potwierdzic :-)
A przy okazji zrodlo moze namierzysz.

No i rada na przyszlosc - nigdy sie nie zgadzac na udostepnienie danych innym podmiotom.

J.

Data: 2020-02-10 14:34:01
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 14:05, J.F. pisze:
No i rada na przyszlosc - nigdy sie nie zgadzac na udostepnienie danych innym podmiotom.

Nigdy nie zgadzam się, ale to nie wystarczy.

Zapraszający na badania, szczególnie te dla osób starszych, podobnie jak złodzieje
używający metody na wnuczka, numery biorą ze starych książek telefonicznych.

Pozostali mają w komputerze zaprogramowane numery telefonów zwiększające się o 1.
O zgodach nie ma mowy, podobnie jak o dowiedzeniu się kto dzwoni.

Jedyna metoda to zablokowanie połączeń. Dlatego pytam.
Może ktoś zna metodę? Nawet jeśli zablokuję w ten sposób połowę Poznania czy Wrocławia,
to i tak warto. Jeśli ktoś ma naprawdę ważna sprawę to znajdzie inny sposób żeby się skontaktować.

Czekam na podpowiedź skutecznej metody i pozdrawiam.

Data: 2020-02-10 17:36:10
Autor: LordBluzg(R)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.webascender.callerid&hl=pl

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 18:12:05
Autor: Alf/red/
W dniu 10.02.2020 o 14:34, User pisze:
Jedyna metoda to zablokowanie połączeń.

Ależ nie jedyna.

Proszę poczekać, bo właśnie kieruję. Zaraz się zatrzymam gdzieś i pogadamy. (i jedziesz)

Czemu mi pan oferuje imprezę 300 km ode mnie? Bilety też opłacicie? (jeden był sprytny i dopytywał "To dokąd się dodzwoniłem?" ale po "na komórkę" wymiękł)

Nie znam hotelu MDM, może pan opisać jak z Wileńskiego tam dojdę? (i "rób" notatki)

[ dyszysz do słuchawki ]

....i takie tam. Ja wiem że głupie, ale działa.

--
Alf/red/

Data: 2020-02-10 20:29:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-10 o 18:12, Alf/red/ pisze:

Jedyna metoda to zablokowanie połączeń.

Ależ nie jedyna.

Jedyna skuteczna przy której nie tracisz czasu.

[...]

Nie działa, sam tracisz czas a twój numer dalej mają w bazie
i zadzwonią w czasie kolejnej akcji. A że osoba dzwoniąca
osoba będzie inna, tam kiepsko płacą, czasem można kilka
bluzg od odbierającego usłyszeć  i mają sporą rotację.
A i na bluzgi znaleźli sposób, ostatnio dzwoni automat i
odtwarza nagranie, jak przerwiesz połączenie to zadzwoni
kolejny raz.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-11 05:59:55
Autor: Budzik
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

Nie działa, sam tracisz czas a twój numer dalej mają w bazie
i zadzwonią w czasie kolejnej akcji.

Nie wiem czy to kwestai rodo czy własnie takiej akcji ale po tym jak jednego takiego mundrego przeciagnałem kilka rozmów (i to całkiem długich) po czym zaczałem udawać ze wszystko fajnei tylko ja nie obsługuje komputera to... ta firma juz wiecej do mnie nie zadzwoniła.
A wczesniej dzwonili kilkadziesiat razy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2020-02-11 13:27:27
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-11 o 06:59, Budzik pisze:

[...]

Będą mieli nową akcję to zadzwonią kolejny raz.
Nie martw się.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-11 16:59:54
Autor: Budzik
[...]

No co ty... Wciskaja zapewne na biezaco cały czas a to było ponad rok temu... Wczesniej probowali regularnie wiec jestem dobrej mysli.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2020-02-12 11:45:24
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-11 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Pracują cały rok. Ale dzwonią do różnych miast i województw.
Pewnie akurat zlecenie mają na inna okolicę.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-12 19:59:53
Autor: Budzik
[...]

Fine by me ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-02-11 05:59:55
Autor: Budzik
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
Użytkownik User User@User.com ...

Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz
więcej takich?

Z taka postawą będzie ci coraz trudniej otrzymać pomoc...

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-02-10 17:58:43
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
[...]

Na Androida używam "Odebrać telefon?":
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.muzutozvednout&hl=pl

Pisze obsolete, ale mam. Teraz jest nowa wersja tego softu, ale nie sprawdzałem:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.shouldianswer

Stacjonarne to jest problem...

--
Irokez

Data: 2020-02-10 18:26:54
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 17:58, Irokez pisze:

[...]

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida. Chodziło mi jednak
raczej o to by zablokowani przeze mnie dzwoniący byli w ogóle
ignorowani, a nie żeby telefon za każdym razem dzwonił i pytał
czy chcę odebrać. Bez tej aplikacji też mogę nie odebrać.
Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
od numerów: 616*, 717* itd.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 18:52:10
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida.

A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz" zabrałeś wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 19:19:35
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 18:52, LordBluzg(R) pisze:
W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida.

A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz" zabrałeś wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

Data: 2020-02-10 19:36:47
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 19:19, User pisze:

[...]

To zmień.

W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

Nono a ja Linuksa na Windowsie :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 20:09:04
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 19:36, LordBluzg(R) pisze:
To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.

To zmień.

A co byś doradził? Zakładając, że mam wolny wybór, a nie listę smartfonów związanych
ze "smartfonem za złotówkę".
Interesują mnie rozmowy, SMSy/MMSy, internet, w tym poczta, www, komunikatory.
Nie interesują mnie gry i fora społecznościowe.
Jeśli chodzi o www, to najważniejsze jest dla mnie szybkie łączenie i płynne przewijanie.
Dobry aparat fotograficzny, dobry dżwięk.

Jaki smartfon najlepiej spełniałby te warunki?

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 20:23:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 20:09, User pisze:

[...]

Każdy posiadający minimum 4G RAM, baterię w "pobliżu" 4000mAh i aparat odpowiadający Twoim wymaganiom (rozdzielczość/czułość) Dobrym strzałem będzie jakiś Huawei czy Xiaomi. Jak masz więcej kasy, to Samsung. Rozmiar ekranu pozostawiam. Jeden lubi 5'' a inny <6''.

Zobacz sobie jakie firmy wiodą prym w sprzedaży i co najwięcej osób kupuje. To dobra ścieżka, bo producent wtedy najbardziej dba o serwis, aktualizacje, dodatki itd. "Wynalazki" najczęściej kończą się po 2 latach a problemy z nimi są nierozwiązane.
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 23:37:39
Autor: kk
On 2020-02-10 19:19, User wrote:
[...]

Windows iPhone ... hehe

W 8.1 nie ma filtrowania. 10-tka ma. Mam kilka takich smartfonów jakby ktoś chciał.

Data: 2020-02-10 18:59:29
Autor: Irokez
[...]

To sobie w aplikacji ustawiasz. Mam ustawione automatyczne zrzucanie połączeń ocenionych negatywnie przez społeczność. Wtedy tylko na pasku powiadomień wyskakuje ikonka że coś zablokowało - co też mogę wyłączyć i cieszyć się ciszą. Czasami tylko info że na skrzynkę głosową coś się nagrało. Czyli w praktyce prawie tak jakby operator w pierony wszystkich wyciął.

Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
od numerów: 616*, 717* itd.

akurat tego nie ma, ale też nigdy nie czułem takiej potrzeby.
Jest blokowanie na podstawie ocen społeczności, własnych ocen, numerów spoza kontaktów, anonimowych i zagranicznych. Przychodzących jak i wychodzących. Oraz SMS.

--
Irokez

Data: 2020-02-10 19:21:57
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 18:59, Irokez pisze:
[...]

Ale o to w tym wątku chodzi. Ile numerów można zablokować? Bo jesli tylko 50, to mogę to zrobić

bez żadnej aplikacji ekstra.

Data: 2020-02-10 19:54:44
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-10 o 19:21, User pisze:
[...]

No to ok, nie było tematu.

--
Irokez

Data: 2020-02-11 05:59:55
Autor: Budzik
[...]

Kolega ci probuje wytłumaczyc ze nie jestes jedyna w swoim rodzaju jednostką.
Jeżeli dzownia do ciebie to pewnie z tego samego numeru dzwonili do wielu innych osób.
I byc moze czesc z nich juz oceniła ten numer negatywnie wiec ten program bedzie wiedział ze nie ma ci dzwonic telefonem.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2020-02-10 22:16:16
Autor: kk
On 2020-02-10 12:46, User wrote:
[...]

Programy do blokowania są.

Data: 2020-02-10 22:28:54
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 22:16, kk pisze:
On 2020-02-10 12:46, User wrote:
[...]

Zdradzisz nieco więcej czy zatrzymasz dla siebie?

Data: 2020-02-11 05:29:34
Autor: h.sliwinski
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
Z pozycji telefonu wrzucam do blokowania pierwsze 7 cyfr.
Działa

Data: 2020-02-16 16:24:46
Autor: xxx
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616, 717 itd.?

Ja w panelu stacjonarnego VOIPa (Ipfon.pl) ustawiam dowolne blokady. Jak dzwoni numer 71743.... to blokuję w panelu w zakładce czarna lista : 71743*
Gwiazdka oznacza dowolne rozszerzenie numeru. Najlepsza opcja to blokowanie w ten sposób.

Data: 2020-02-16 21:36:37
Autor: User
W dniu 16.02.2020 o 16:24, xxx pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem, że Ipfon to Twój dostawca usług. Ja jestem w Orange i możliwości, o których piszesz,
w Mój Orange nie widzę. Ale skontaktuję się z konsultantem, może są, tylko ukryte.

Pozdrawiam

Jak HURTEM zablokować nękające numery?