Jak HURTEM zablokować nękające numery?

Data: 2020-02-10 18:26:54
Autor: User
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
W dniu 10.02.2020 o 17:58, Irokez pisze:

Na Androida używam "Odebrać telefon?":
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.muzutozvednout&hl=pl Pisze obsolete, ale mam. Teraz jest nowa wersja tego softu, ale nie sprawdzałem:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.shouldianswer Stacjonarne to jest problem...

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida. Chodziło mi jednak
raczej o to by zablokowani przeze mnie dzwoniący byli w ogóle
ignorowani, a nie żeby telefon za każdym razem dzwonił i pytał
czy chcę odebrać. Bez tej aplikacji też mogę nie odebrać.
Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
od numerów: 616*, 717* itd.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 18:52:10
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida.

A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz" zabrałeś wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 19:19:35
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 18:52, LordBluzg(R) pisze:
W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida.

A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz" zabrałeś wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

Data: 2020-02-10 19:36:47
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 19:19, User pisze:

[...]

To zmień.

W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

Nono a ja Linuksa na Windowsie :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 20:09:04
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 19:36, LordBluzg(R) pisze:
To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.

To zmień.

A co byś doradził? Zakładając, że mam wolny wybór, a nie listę smartfonów związanych
ze "smartfonem za złotówkę".
Interesują mnie rozmowy, SMSy/MMSy, internet, w tym poczta, www, komunikatory.
Nie interesują mnie gry i fora społecznościowe.
Jeśli chodzi o www, to najważniejsze jest dla mnie szybkie łączenie i płynne przewijanie.
Dobry aparat fotograficzny, dobry dżwięk.

Jaki smartfon najlepiej spełniałby te warunki?

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 20:23:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-02-10 o 20:09, User pisze:

[...]

Każdy posiadający minimum 4G RAM, baterię w "pobliżu" 4000mAh i aparat odpowiadający Twoim wymaganiom (rozdzielczość/czułość) Dobrym strzałem będzie jakiś Huawei czy Xiaomi. Jak masz więcej kasy, to Samsung. Rozmiar ekranu pozostawiam. Jeden lubi 5'' a inny <6''.

Zobacz sobie jakie firmy wiodą prym w sprzedaży i co najwięcej osób kupuje. To dobra ścieżka, bo producent wtedy najbardziej dba o serwis, aktualizacje, dodatki itd. "Wynalazki" najczęściej kończą się po 2 latach a problemy z nimi są nierozwiązane.
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-10 23:37:39
Autor: kk
On 2020-02-10 19:19, User wrote:
[...]

Windows iPhone ... hehe

W 8.1 nie ma filtrowania. 10-tka ma. Mam kilka takich smartfonów jakby ktoś chciał.

Data: 2020-02-10 18:59:29
Autor: Irokez
[...]

To sobie w aplikacji ustawiasz. Mam ustawione automatyczne zrzucanie połączeń ocenionych negatywnie przez społeczność. Wtedy tylko na pasku powiadomień wyskakuje ikonka że coś zablokowało - co też mogę wyłączyć i cieszyć się ciszą. Czasami tylko info że na skrzynkę głosową coś się nagrało. Czyli w praktyce prawie tak jakby operator w pierony wszystkich wyciął.

Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
od numerów: 616*, 717* itd.

akurat tego nie ma, ale też nigdy nie czułem takiej potrzeby.
Jest blokowanie na podstawie ocen społeczności, własnych ocen, numerów spoza kontaktów, anonimowych i zagranicznych. Przychodzących jak i wychodzących. Oraz SMS.

--
Irokez

Data: 2020-02-10 19:21:57
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 18:59, Irokez pisze:
[...]

Ale o to w tym wątku chodzi. Ile numerów można zablokować? Bo jesli tylko 50, to mogę to zrobić

bez żadnej aplikacji ekstra.

Data: 2020-02-10 19:54:44
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-10 o 19:21, User pisze:
[...]

No to ok, nie było tematu.

--
Irokez

Data: 2020-02-11 05:59:55
Autor: Budzik
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
Użytkownik User User@User.com ...

[...]

Kolega ci probuje wytłumaczyc ze nie jestes jedyna w swoim rodzaju jednostką.
Jeżeli dzownia do ciebie to pewnie z tego samego numeru dzwonili do wielu innych osób.
I byc moze czesc z nich juz oceniła ten numer negatywnie wiec ten program bedzie wiedział ze nie ma ci dzwonic telefonem.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Jak HURTEM zablokować nękające numery?