Jak HURTEM zablokować nękające numery?

Data: 2020-02-10 22:16:16
Autor: kk
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
On 2020-02-10 12:46, User wrote:
Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616, 717 itd.?
Blokowanie pojedynczych numerów nic nie daje, bo nadawcy zmieniają końcówki.
W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc odbierający jest bezsilny.

Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.

Programy do blokowania są.

Data: 2020-02-10 22:28:54
Autor: User
W dniu 10.02.2020 o 22:16, kk pisze:
On 2020-02-10 12:46, User wrote:
[...]

Zdradzisz nieco więcej czy zatrzymasz dla siebie?

Jak HURTEM zablokować nękające numery?