Jak HURTEM zablokować nękające numery?

Data: 2020-02-10 17:58:43
Autor: Irokez
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616, 717 itd.?
Blokowanie pojedynczych numerów nic nie daje, bo nadawcy zmieniają końcówki.
W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc odbierający jest bezsilny.

Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.

Pozdrawiam

Na Androida używam "Odebrać telefon?":
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.muzutozvednout&hl=pl

Pisze obsolete, ale mam. Teraz jest nowa wersja tego softu, ale nie sprawdzałem:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.shouldianswer

Stacjonarne to jest problem...

--
Irokez