Jak HURTEM zablokować nękające numery?

Data: 2020-02-16 16:24:46
Autor: xxx
Jak HURTEM zablokować nękające numery?
W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616, 717 itd.?

Ja w panelu stacjonarnego VOIPa (Ipfon.pl) ustawiam dowolne blokady. Jak dzwoni numer 71743.... to blokuję w panelu w zakładce czarna lista : 71743*
Gwiazdka oznacza dowolne rozszerzenie numeru. Najlepsza opcja to blokowanie w ten sposób.

Data: 2020-02-16 21:36:37
Autor: User
W dniu 16.02.2020 o 16:24, xxx pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem, że Ipfon to Twój dostawca usług. Ja jestem w Orange i możliwości, o których piszesz,
w Mój Orange nie widzę. Ale skontaktuję się z konsultantem, może są, tylko ukryte.

Pozdrawiam

Jak HURTEM zablokować nękające numery?