Jak Honkong w dol

Data: 2010-02-04 15:08:49
Autor: Lech Dubrowski
Jak Honkong w dol
To reszta tez

Widzialem prognoze, gdzie bylo napisane ze gdy FW20 zejdzie ponizej 2350 to nastepnym wsparciem bedzie 2150.. Jak tak dalej pojdzie to ten poziom osiagniemy jutro bo w tej sytuacji Chiny nie odbija

Leszek

Data: 2010-02-04 15:10:37
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ

Data: 2010-02-04 15:25:15
Autor: Lech Dubrowski
Jak Honkong w dol

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hkekh5$m6k$1news.onet.pl...
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Moze wytrzyma bo to podwojne dno z 30 listopada 2008. Zaraz ruszy Nowy York

Leszek

DJ

Data: 2010-02-04 17:08:36
Autor: Dars
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ

dobre :)
złamali jak zapałke....
ale wsparcia są żeby jest łamac w dół :)
a opory odwrotnie.........

pzdr
Dars

Data: 2010-02-04 17:18:10
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol

Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkerdr$bti$1news.onet.pl...
[...]

Myślałem, że zatrzyma się tam rysując jakiś kanał.
Ale jeśli chodzi o mnie, to może lecieć nawet w przepaść, byle jednym ciągiem i bez czkawki.
DJ

Data: 2010-02-04 17:15:26
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ
Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

Data: 2010-02-04 20:24:11
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
> Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
> DJ > Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

A ty myślisz, że po co on to pisał??? W ogóle tak z boku patrząc to ta grupa śmiesznie wygląda albo raczej bardzo naiwnie. Zastanawiające jest to, że ludzie tu w ogóle nie dorośleją. Oczywiście nie wszyscy ale towarzystwo wzajemnej adoracji trzyma się nieźle.

Data: 2010-02-04 21:27:34
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

Jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Mam nadzieję, że to drugie.
(Czekam aż się teraz zdrowo wkurzysz i coś inteligentnego, błyskotliwego i pouczającego odpowiesz. Oczywiście zaprzeczysz, bo z pewnością kontrolujesz emocje i żaden koleś z forum nie wpłynie na Ciebie.)
Dombrek

BTW Czekamy na Twoją strategię (tylko nie myl głupcze/niegłupcze z pojedynczym strzałem).

Data: 2010-02-05 10:07:20
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

Panie szkoleniowiec (panie miliarder): co jest z tym mocnym wsparciem?

TT.

Data: 2010-02-05 12:10:56
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Panie szkoleniowiec (panie miliarder): co jest z tym mocnym wsparciem?

No niestety jednak jesteś głupkiem żyjącym wspomnieniami. Widzę, że szukasz transakcji życia, taki złoty strzał, ale coś szczęście Cię omija. Może lepiej w totka się pobaw.
Dombrek

Data: 2010-02-05 13:50:13
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

Skąd wiesz, czy szczęście mnie omija, czy nie? Wyczytałeś to z AT? Może z fusów herbaty?

Z mojego punktu widzenia do tradowania szczęście nie jest potrzebne.

Hehe, panowie szkoleniowcy macie jakoś dużo założeń wziętych z chmur. Powodzenia w szukaniu naiwniaków do szkółki.

TT.

Data: 2010-02-04 20:14:37
Autor: Bugatti
Jak Honkong w dol
Użytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Dla mnie to powtórka cyklu z czerwca 09.

Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

DJ

Pozdrawiam
(dawno tu nie pisałem ;) - studia zabierają mi czas...)

--
Bugatti

Data: 2010-02-04 23:13:40
Autor: mwojc
Jak Honkong w dol
Dnia 04-02-2010 o 20:14:37 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Dla mnie to powtĂłrka cyklu z czerwca 09.

Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

To na pewno nie powtĂłrka.

--
Marek

Data: 2010-02-05 12:20:58
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ
Aby nie bić piany na próżne, to skąd ten poziom. Po fakcie to już chyba można porozmawiać? --

Data: 2010-02-05 12:23:05
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

DJ

Data: 2010-02-05 12:40:41
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

DJ
Chyba zalewasz. Na podstawie jednej linii stwierdzasz, że to jest silne wsparcie? Fachowcy od fibonów by się zapłakali.

Data: 2010-02-05 12:53:51
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Nie zalewam, jak rynek chodził kanałami przez kilka tygodni, to zakładałem, że może być i tym razem.
A fibonów raczej unikam, wolę pochyłe kreski.

DJ

Data: 2010-02-05 13:16:49
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Nie zalewam, jak rynek chodził kanałami przez kilka tygodni, to zakładałem, że może być i tym razem.
A fibonów raczej unikam, wolę pochyłe kreski.

DJ
J gram;
1.System oparty o ogólną koniunkturę. Z tego dwie strategie.
2.System- łapacz górek i dołków.
3. System oparty na fibonach- z doskoku.

Kociokwiku idzie dostać. A Ty powiadasz, że wystarczy tylko kreski stawiać? Muszę się temu przyjrzeć.:-)))

Data: 2010-02-05 13:25:18
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Też gram kilka systemów, a kreski się przydają na dokładkę.

DJ

Data: 2010-02-05 16:48:08
Autor: Bugatti
Jak Honkong w dol
Użytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

Po dniu dzisiejszym przecieli lekko linię szyi oRGR...gdy przebiją 2170 to już pewna jazda w dół (z drobnymi korektami)

DJ

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-02-04 15:32:45
Autor: Jacek
Jak Honkong w dol
Lech Dubrowski pisze:
[...]

Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

Data: 2010-02-04 15:35:03
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

Hmmm... nie pytaj czemu, po prostu graj pozycje krótkie! ;)
Analiza techniczna powinna Ci dać odpowiedź.
Dombrek

Data: 2010-02-04 16:48:18
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

Hmmm... nie pytaj czemu, po prostu graj pozycje krótkie! ;)
Analiza techniczna powinna Ci dać odpowiedź.

hehehe, ale jednak AT nie da odpowiedzi

I ci, którzy znają rzekomo analizę techniczną też odpowiedzi nie dadzą :).

TT.

PS. Podobają mi się te posty ZNAWCÓW AT. Sugerują, że posiadają oni jakąś tajemną wiedzę, wręcz wiedzę mityczną :) - szkoda tylko, że zawsze po czasie. W najlepszym wypadku gdy dają 1000 rad, to 50% się sprawdza (prawo wielkich liczb ma tu zastosowanie).

Data: 2010-02-04 17:05:11
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Przy trafności decyzji na poziomie 50% można zarabiać kupę szmalu.
Ale co Ty tam możesz wiedzieć.
Hau-Hau-Hau

DJ

Data: 2010-02-04 17:12:39
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Przy trafności decyzji na poziomie 50% można zarabiać kupę szmalu.
Ale co Ty tam możesz wiedzieć.
Hau-Hau-Hau

Przy poziomie 50% można co najwyżej tylko tracić kasę na prowizje dla domów maklerskich.

TT.

PS. Nie musisz szczekać.

Data: 2010-02-04 17:17:04
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
No to trochę liczb. Potraktuj to jak darmową lekcję.

Wyobraź sobie, że masz trafność decyzji na poziomie 70%
Za każdym razem gdy trafisz, zarobisz 3 jednostki, za każdym razem gdy nie trafisz, stracisz 10 jednostek.

A teraz sobie wyobraź, że masz trafność decyzji na poziomie 40%
Za każdym razem gdy trafisz, zarobisz 3 jednostki, za każdym razem gdy nie trafisz, stracisz 1 jednostkę.

Powiedz teraz: Który z tych modeli zarabia?

DJ

Data: 2010-02-04 17:19:28
Autor: Dars
Jak Honkong w dol
[...]

Dj nie kłócic sie ........
przeciez rynek płaci........
po co te nerwy
nie rozumiem......

pzdr
dars

Data: 2010-02-04 17:21:13
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Dj nie kłócic sie ........
przeciez rynek płaci........
po co te nerwy
nie rozumiem......

pzdr
dars

A gdyby Ciebie jakiś burek zaczął za nogawkę tarmosić, to byś nie chciał go strzepnąć?

DJ

Data: 2010-02-04 17:23:07
Autor: Dars
Jak Honkong w dol
A gdyby Ciebie jakiś burek zaczął za nogawkę tarmosić, to byś nie chciał go strzepnąć?

DJ

Wyrosłem chyba z tego....
wole słuchac co kto mysli o rynku
a robic swoje :)
niz takie wasze zaczepki......
do niczego dobrego nie prowadzą......

pzdr
DArs

Data: 2010-02-04 17:27:25
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
[...]

A skąd założenie że trafna decyzja zarabia więcej niż traci zła decyzja? Tak sobie wymarzyłeś?

Takiego życzeniowego inwestowania uczysz?

TT.

Data: 2010-02-04 17:29:46
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Cytując klasyka tej grupy

"Long way przed Tobą"

DJ

Data: 2010-02-04 17:40:07
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Cytując klasyka tej grupy

"Long way przed Tobą"

Czyli brak odpowiedzi. Jakiś taki wymijający tekścik podkreślający twoją wyższość  i moją niższość.

haha, strasznie masz merytoryczne te odpowiedzi.

Od razu widać, że posiadasz wiedzę tajemną.

A pytanie jest proste, wręcz trywialne: "Skąd założenie, że trafna decyzja zarabia więcej niż traci zła decyzja?"

TT.

Data: 2010-02-04 08:48:25
Autor: macieks
Jak Honkong w dol
On 4 Lut, 17:40, TT <tt33...@op.pl> wrote:

A pytanie jest proste, wręcz trywialne: "Skąd założenie, że trafna
decyzja zarabia więcej niż traci zła decyzja?"

TT.

Prosta odpowiedź.
W myśl reguły:

ucinaj straty, daj zyskom rosnąć

A odnośnie skuteczności to nawet 30% wystarczy.
Jak tego i MM nie rozumiesz to się zapisz na szkolenie do człowieka,
którego tak atakujesz.

Data: 2010-02-04 17:54:10
Autor: TT
Jak Honkong w dol
macieks napisał(a):
[...]

AT daje także drugą zasadę. Bądź cierpliwy i nie zamykaj pozycji zbyt szybko bo to strach (w przypadku straty) oraz nie bądź zbyt chciwy i zamknij pozycje (w przypadku zysku).

AT zawsze do tej samej sytuacji daje dwie wykluczające się rady. Trzeba być mało inteligentnym, żeby tego nie zauważyć.

Więc twoja odpowiedź jest średnia, bo akurat dostosowałeś ją do teorii którą sobie stworzyłeś. Tak można uzasadnić wszystko.

TT.

Data: 2010-02-04 09:08:51
Autor: macieks
Jak Honkong w dol
On 4 Lut, 17:54, TT <tt33...@op.pl> wrote:

AT daje także drugą zasadę. Bądź cierpliwy i nie zamykaj pozycji zbyt
szybko bo to strach (w przypadku straty) oraz nie bądź zbyt chciwy i
zamknij pozycje (w przypadku zysku).

Wole stosować swoją regułę

AT zawsze do tej samej sytuacji daje dwie wykluczające się rady. Trzeba
być mało inteligentnym, żeby tego nie zauważyć.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że w większości swoich wypowiedzi
obrażasz ludzi (w tym mnie)
Rynek musiał cię bardzo skrzywdzić, ale to nie moja wina.
Dla mnie EOT.

Data: 2010-02-04 20:43:45
Autor: Gonzo
Jak Honkong w dol
TT wrote:

Więc twoja odpowiedź jest średnia, bo akurat dostosowałeś ją do teorii którą sobie stworzyłeś. Tak można uzasadnić wszystko.

Skad sie takie glaby biora? Trzeba byc malo inteligentnym aby mowic, ze AT nie dziala.

Data: 2010-02-04 21:28:28
Autor: Gonzo
Jak Honkong w dol
alibaba8@vp.pl wrote:
TT wrote:

Więc twoja odpowiedź jest średnia, bo akurat dostosowałeś ją do teorii którą sobie stworzyłeś. Tak można uzasadnić wszystko.
Skad sie takie glaby biora? Trzeba byc malo inteligentnym aby mowic, ze AT nie dziala.
Możesz wytłumaczyć dlaczego tak bardzo zależy Ci na przekonaniu innych, że at działa? Prawdę mówiąc jakiekolwiek rozmawianie o giełdzie może odbywać się tylko wg AT. Co to w ogóle znaczy AT działa? Jak zapytam abyś pokazał jak AT działa to zapewne odpowiesz abym się uczył to się dowiem, więc po co te jałowe wypowiedzi? Ciekawe czy rozważałeś granie dokładnie przeciwko prognozom płynącym z AT.

Nie zalezy mi na przekonywaniu, ale im mniej gowna bede musial przeczytac na grupie tym szybciej wezme sie za bardziej pozyteczne rzeczy.
Rozwaz (juz kiedys pisalem, stare):
O ile zmieni sie srednio przez miesiac kurs akcji jesli cena akcji dzisiaj:
a) znajduje sie dzis ponad sma 20
b) znajduje sie dzis ponizej sma 20

Poprosze o wyniki przeciwnikow AT i plujacych na Dominika. Macie okazje sie wykazac.

Data: 2010-02-06 09:22:53
Autor: Gonzo
Jak Honkong w dol
Gonzo wrote:

[...]

Czy plujacy na AT i Dominika przeprowadzili powyzsze testy i mogliby sie pochwalic wynikami?

Data: 2010-02-04 21:55:59
Autor: marfi
Jak Honkong w dol
Użytkownik "Gonzo" <gonzo@none.nn> napisał w wiadomości news:hkfbi2$27i$1news.onet.pl...
TT wrote:

Więc twoja odpowiedź jest średnia, bo akurat dostosowałeś ją do teorii którą sobie stworzyłeś. Tak można uzasadnić wszystko.

Skad sie takie glaby biora? Trzeba byc malo inteligentnym aby mowic, ze AT nie dziala.

  Działa, szczególnie następnego dnia :)

--
marfi

Data: 2010-02-04 21:36:54
Autor: kc
Jak Honkong w dol
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  Działa, szczególnie następnego dnia :)
 Bingo :). Tylko jak zarobić na tak działającej AT?

Ja miałem dzisiaj wsparcie na 2333. Przełamali, to pomogłem przełamać wsparcie DJ na 2332. Tak to działa. :)
Gdyby wsparcie DJ wytrzymało to nabrałbym krótkich w dołku :(.
pozdrawiam

kc --

Data: 2010-02-04 22:17:53
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Ciekawe czy rozważałeś granie dokładnie przeciwko prognozom płynącym z AT.

Podstawowy błąd polega na tym, że większość osób uważa, ze AT służy do prognozowania! Prognozować to sobie można pogodę.
Dombrek

Data: 2010-02-05 10:20:08
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

AT służy do uzasadniania przeszłości. Z tym się zgadzamy :).

haha, przykład: "spadło, bo zostało przełamane mocne wsparcie", albo "nie spadło, bo zadziałało mocne wsparcie, które obroniło kurs przed dalszym spadkiem"

TT.

Data: 2010-02-05 12:11:57
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
haha, przykład: "spadło, bo zostało przełamane mocne wsparcie", albo "nie spadło, bo zadziałało mocne wsparcie, które obroniło kurs przed dalszym spadkiem"

TT.

Mylisz się kolego. AT nie zadaje pytania "dlaczego", a Ty namiętnie go poszukujesz.
Dombrek

Data: 2010-02-05 13:52:44
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

No to powiedz do czego w takim razie AT służy?

Nie służy do przewidywania przyszłości, nie do opisywania przeszłości, no to do czego?

TT.

PS. Tylko nie odpowiadaj czymś typu "Musisz się jeszcze wiele nauczyć", bo to są żenujące odpowiedzi.

Data: 2010-02-04 19:02:56
Autor: grzessiek
Jak Honkong w dol
TT wrote:

Takiego Ĺźyczeniowego inwestowania uczysz?

to chyba taki mały test - DJ chce się dowiedzieć czy wiesz co to jest
oczekiwana skuteczność i czy potrafisz ją obliczyć.

g.

Data: 2010-02-04 21:13:32
Autor: Joachim
Jak Honkong w dol
grzessiek pisze:
TT wrote:

Takiego Ĺźyczeniowego inwestowania uczysz?

to chyba taki mały test - DJ chce się dowiedzieć czy wiesz co to jest
oczekiwana skuteczność i czy potrafisz ją obliczyć.

Po przyjściu z pracy przejrzałem forum. A tu okazało się że.... ten szkoleniowiec szukający naiwnych powiedział, że kolega TT to ja :) No i korzystając z zaawansowanych znalazł "mocne wsparcie" hłehłehłe. Oczywiście zainwestował słusznie i z zyskiem (o czym wspomniał po fakcie, jak już każdy widział wykres). hłehłehłe.

No to pozwolę sobie odpowiedzieć za TT.

Oczekiwana Skuteczność Systemu
OSS = trafność * średni zysk/ średnia strata - nietrafność

heheheheeeeee, szpanujecie wzorkami na poziomie trzeciej klasy szkoły podstawowej?

Naprawdę sprzedajecie za kilka stówek wiedzę z podstawówki? I wciskacie frajerom, że dzięki wiedzy na poziomie podstawówki osiągną sukces na giełdzie i zarobią miliony? I oni w to wierzą??

No to nieźli z was biznesmeni. Hłełehłe, może frajerów dużo.

Serdeczne pozdrowienia dla frajerĂłw miliarderĂłw
Joachim

Data: 2010-02-05 10:24:07
Autor: grzessiek
Jak Honkong w dol
Joachim wrote:

Po przyjściu z pracy przejrzałem forum.

normalnie rozwaliles mnie tym postem. powodzenia w inwestowaniu zycze.
EOT

grzessiek

Data: 2010-02-05 22:05:46
Autor: Joachim
Jak Honkong w dol
grzessiek pisze:
Joachim wrote:

Po przyjściu z pracy przejrzałem forum.

normalnie rozwaliles mnie tym postem. powodzenia w inwestowaniu zycze.
EOT

Po przyjściu z pracy przejrzałem forum i ... okazuje się, że kogoś rozwaliłem.

Hehe, ty pewnie napisałbyś "Po przyjściu ze szkoły i po odrobieniu pracy domowej z biologii przejrzałem forum".

No, ale co można powiedzieć do kolesia, który lansuje się wiedzą z zakresu dodawania ułamków?

Joachim

Data: 2010-02-06 10:39:38
Autor: grzessiek
Jak Honkong w dol
Joachim wrote:
No, ale co można powiedzieć do kolesia, który lansuje się wiedzą z
zakresu dodawania ułamków?

po pierwsze, DJ podał dwie gry, więc zamiast bić pianę zastosuj swój
bełkotliwy wzór i podaj wynik. ułamki nie są trudne, ale to nie oznacza
Ĺźe sobie z nimi poradzisz,
po drugie mylisz biznesmena i spekulanta - to nie jest to samo, choć w
obu działalnościach chodzi o pomnażanie pieniędzy,
po trzecie jesteś zwyczajnym ignorantem, chamem i trollem, który tanią
prowokacją zwraca na siebie uwagę.

czekam na obliczenia a potem lądujesz u mnie w KF

g.

Data: 2010-02-06 12:51:12
Autor: Joachim
Jak Honkong w dol
grzessiek pisze:
a potem lądujesz u mnie w KF

strasznie mnie to martwi

Joachim

Data: 2010-02-05 10:26:29
Autor: TT
Jak Honkong w dol

Takiego Ĺźyczeniowego inwestowania uczysz?

to chyba taki mały test - DJ chce się dowiedzieć czy wiesz co to jest
oczekiwana skuteczność i czy potrafisz ją obliczyć.

Posiadam wiedzę z zakresu szkoły podstawowej - umiem dodawać, odejmować mnożyć i dzielić.

To powinno ci wystarczyć jako odpowiedź, jeśli nie wystarczy, to odsyłam do wcześniejszego posta Joachima.

Na serio uważacie, to za wiedzę tajemną która pozwoli wam zarobić miliony? Haha, no chyba, że zarabia się na szkolonkach dla nastolatków.

TT.

Data: 2010-02-05 10:29:57
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Masz longi czy shorty?

DJ

Data: 2010-02-05 10:32:02
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Masz longi czy shorty?

DJ
Nie pytaj mnie szkoleniowcu o takie rzeczy tylko dokonaj analizy technicznej :)

TT,

Data: 2010-02-05 10:36:15
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Czyli szczekacz, który na dodatek nie gra.
DJ

Data: 2010-02-05 10:53:07
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Czyli szczekacz, który na dodatek nie gra.

Skąd wniosek, że nie traduję? Nie chcę się z tobą tylko podzielić jak gram, bo niby dlaczego miałbym to robić?

Więc skąd wniosek, że nie traduję?

Nie obrażaj mnie określeniem "szczekacz". Kilka postów temu, sam szczekałeś.

Znaleźli się jacyś naiwniacy na szkolonko dla dzieci z podstawówki?

TT.

Data: 2010-02-05 11:01:02
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Tak, na szkoleniu będzie całe miejskie przedszkole nr 12 z Terespola, dwie owce rasy szetlandzkiej, czetry leniwice, oraz sześć turkuci podjadków, którzy robią przymiarkę do otwarcia własnego propa.

DJ

PS

Jak chcesz to uruchomię Ci dzisiaj dostęp do serwisu za free i pogadasz z ludźmi na żywo na naszym czacie.

Data: 2010-02-05 11:10:29
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Tak, na szkoleniu będzie całe miejskie przedszkole nr 12 z Terespola, dwie owce rasy szetlandzkiej, czetry leniwice, oraz sześć turkuci podjadków, którzy robią przymiarkę do otwarcia własnego propa.

No to gratuluję

Jak chcesz to uruchomię Ci dzisiaj dostęp do serwisu za free i pogadasz z ludźmi na żywo na naszym czacie.
Mam lepsze rozrywki

TT.

Data: 2010-02-05 12:14:23
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Mam lepsze rozrywki

Nawyraźniej nie. Szczerze Ci współczuję.
Dombrek

Data: 2010-02-05 13:54:28
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
Mam lepsze rozrywki

Nawyraźniej nie. Szczerze Ci współczuję.

Hehe, nie muszę jednak żebrać jak ty o naiwniaków do szkółki na listach dyskusyjnych i forach w internecie.

Więc dziękuję za współczucie, ale nie jest ono konieczne.

TT.

Data: 2010-02-07 22:21:48
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol

Hehe, nie muszę jednak żebrać jak ty o naiwniaków do szkółki na listach dyskusyjnych i forach w internecie.

Więc dziękuję za współczucie, ale nie jest ono konieczne.

TT.

Chłopczyku, policz przychód z takich szkoleń. Jest naprawę niewielki, więc na pewno te szkolenia nie są robione dla pieniędzy. Nie kwotujemy po kilka tysięcy za dzień, a cel jest inny.
A swoją drogą. Jeśli cokolwiek więcej chcesz napisać, to najpierw się przedstaw.
Dombrek

Data: 2010-02-04 15:52:50
Autor: Lech Dubrowski
Jak Honkong w dol

Użytkownik "Jacek"

Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

Wczoraj Grecja zostala zobowiazana do zmniejszenia deficytu. Teraz rynki czekaja kiedy to samo spotka Hiszpanie i Portugalie. Gospodarka USA tez niejes w rewelacyjnej formie bo bezrobocie rosnie. Wyszlo na moje po 2350 WGPW spada jeszcze szybciej bo wylecielismy z trendu wzrostowego

Leszek

Data: 2010-02-04 16:54:01
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Jacek napisał(a):
Lech Dubrowski pisze:
[...]

Odpowiedź jest tu:
http://www.dol.gov/opa/media/press/eta/ui/current.htm
Initial Claims (SA) - Jan. 30 - 480,000
Ale to tylko uzasadnia dzisiejszy ruch.

Jutro będzie przygoda, która pewnie potrwa dłużej. Dziś jest tylko próba przewidzenia jutra.

TT.

Data: 2010-02-05 08:04:06
Autor: Lech Dubrowski
Jak Honkong w dol
[...]

Tydzien zaczal sie od podwyzki stop procentowych w Chinach. Od tego zaczal sie zjazd w Honkongu, Japonii, USA i UE. W tej sytuacji kiepskie dane z USA traca na znaczeniu

Leszek

TT.

Data: 2010-02-05 10:15:34
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Lech Dubrowski napisał(a):
[...]

Zjazd na SP500 zaczął się wczoraj dokładnie o 14.30, więc chodzi o dane z USA. Wcześniej w tym tygodniu były tylko małe ruchy i do wczoraj 14.30 raczej w górę.

Stopy procentowe w Chinach, też pewnie miały wpływ ale patrząc na wykres SP500 i WIG20, można uznać, że znikomy.

Kluczowe tu są więc dane w USA.

TT.

Data: 2010-02-04 22:51:28
Autor: Delfino Delphis
Jak Honkong w dol
Lech Dubrowski wrote:

Widzialem prognoze, gdzie bylo napisane ze gdy FW20 zejdzie ponizej 2350
to nastepnym wsparciem bedzie 2150.. Jak tak dalej pojdzie to ten poziom
osiagniemy jutro bo w tej sytuacji Chiny nie odbija

No dzisiaj się dałem przekonać. Pozbyłem się wszystkich akcji. Zobaczymy. :)

Data: 2010-02-06 13:13:05
Autor: kroovka
mam Cie! pozbyle sie wszystkich? to kup 1000 EEX do konca roku-masz prezent ode mnie! k.

No dzisiaj się dałem przekonać. Pozbyłem się wszystkich akcji. Zobaczymy. :)

Jesli tego nie zrobisz to i tak dalem Ci prezent ale Ty jested Du..... hhee

kroovka

--

Jak Honkong w dol