Jak Honkong w dol

Data: 2010-02-04 15:10:37
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ

Data: 2010-02-04 15:25:15
Autor: Lech Dubrowski
Jak Honkong w dol

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hkekh5$m6k$1news.onet.pl...
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Moze wytrzyma bo to podwojne dno z 30 listopada 2008. Zaraz ruszy Nowy York

Leszek

DJ

Data: 2010-02-04 17:08:36
Autor: Dars
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ

dobre :)
złamali jak zapałke....
ale wsparcia są żeby jest łamac w dół :)
a opory odwrotnie.........

pzdr
Dars

Data: 2010-02-04 17:18:10
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol

Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkerdr$bti$1news.onet.pl...
[...]

Myślałem, że zatrzyma się tam rysując jakiś kanał.
Ale jeśli chodzi o mnie, to może lecieć nawet w przepaść, byle jednym ciągiem i bez czkawki.
DJ

Data: 2010-02-04 17:15:26
Autor: TT
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ
Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

Data: 2010-02-04 20:24:11
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
DJ(Dominik) napisał(a):
> Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
> DJ > Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

A ty myślisz, że po co on to pisał??? W ogóle tak z boku patrząc to ta grupa śmiesznie wygląda albo raczej bardzo naiwnie. Zastanawiające jest to, że ludzie tu w ogóle nie dorośleją. Oczywiście nie wszyscy ale towarzystwo wzajemnej adoracji trzyma się nieźle.

Data: 2010-02-04 21:27:34
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

TT.
PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

Jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Mam nadzieję, że to drugie.
(Czekam aż się teraz zdrowo wkurzysz i coś inteligentnego, błyskotliwego i pouczającego odpowiesz. Oczywiście zaprzeczysz, bo z pewnością kontrolujesz emocje i żaden koleś z forum nie wpłynie na Ciebie.)
Dombrek

BTW Czekamy na Twoją strategię (tylko nie myl głupcze/niegłupcze z pojedynczym strzałem).

Data: 2010-02-05 10:07:20
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

Panie szkoleniowiec (panie miliarder): co jest z tym mocnym wsparciem?

TT.

Data: 2010-02-05 12:10:56
Autor: Dombrek
Jak Honkong w dol
Panie szkoleniowiec (panie miliarder): co jest z tym mocnym wsparciem?

No niestety jednak jesteś głupkiem żyjącym wspomnieniami. Widzę, że szukasz transakcji życia, taki złoty strzał, ale coś szczęście Cię omija. Może lepiej w totka się pobaw.
Dombrek

Data: 2010-02-05 13:50:13
Autor: TT
Jak Honkong w dol
Dombrek napisał(a):
[...]

Skąd wiesz, czy szczęście mnie omija, czy nie? Wyczytałeś to z AT? Może z fusów herbaty?

Z mojego punktu widzenia do tradowania szczęście nie jest potrzebne.

Hehe, panowie szkoleniowcy macie jakoś dużo założeń wziętych z chmur. Powodzenia w szukaniu naiwniaków do szkółki.

TT.

Data: 2010-02-04 20:14:37
Autor: Bugatti
Jak Honkong w dol
Użytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Dla mnie to powtórka cyklu z czerwca 09.

Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

DJ

Pozdrawiam
(dawno tu nie pisałem ;) - studia zabierają mi czas...)

--
Bugatti

Data: 2010-02-04 23:13:40
Autor: mwojc
Jak Honkong w dol
Dnia 04-02-2010 o 20:14:37 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

Dla mnie to powtĂłrka cyklu z czerwca 09.

Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

To na pewno nie powtĂłrka.

--
Marek

Data: 2010-02-05 12:20:58
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
DJ
Aby nie bić piany na próżne, to skąd ten poziom. Po fakcie to już chyba można porozmawiać? --

Data: 2010-02-05 12:23:05
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

DJ

Data: 2010-02-05 12:40:41
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

DJ
Chyba zalewasz. Na podstawie jednej linii stwierdzasz, że to jest silne wsparcie? Fachowcy od fibonów by się zapłakali.

Data: 2010-02-05 12:53:51
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Nie zalewam, jak rynek chodził kanałami przez kilka tygodni, to zakładałem, że może być i tym razem.
A fibonów raczej unikam, wolę pochyłe kreski.

DJ

Data: 2010-02-05 13:16:49
Autor: alibaba8
Jak Honkong w dol
Nie zalewam, jak rynek chodził kanałami przez kilka tygodni, to zakładałem, że może być i tym razem.
A fibonów raczej unikam, wolę pochyłe kreski.

DJ
J gram;
1.System oparty o ogólną koniunkturę. Z tego dwie strategie.
2.System- łapacz górek i dołków.
3. System oparty na fibonach- z doskoku.

Kociokwiku idzie dostać. A Ty powiadasz, że wystarczy tylko kreski stawiać? Muszę się temu przyjrzeć.:-)))

Data: 2010-02-05 13:25:18
Autor: DJ\(Dominik\)
Jak Honkong w dol
Też gram kilka systemów, a kreski się przydają na dokładkę.

DJ

Data: 2010-02-05 16:48:08
Autor: Bugatti
Jak Honkong w dol
Użytkownik "DJ(Dominik)"  napisał w wiadomości:

Miałem tam pociągniętą linię, która by wyznaczyła kanał (zobacz na godzinówki), ale pierdyknęło i też się cieszę.

Po dniu dzisiejszym przecieli lekko linię szyi oRGR...gdy przebiją 2170 to już pewna jazda w dół (z drobnymi korektami)

DJ

Pozdr.

--
Bugatti