Jak Hortmanowicz odurzy艂 Janowskiego

Data: 2016-01-31 07:42:24
Autor: u2
Jak Hortmanowicz odurzy艂 Janowskiego
http://www.radiownet.pl/publikacje/to-hortmanowicz-oszolomil-janowskiego

16 stycznia 2000 roku, mia艂o doj艣膰 do debaty nad odwo艂aniem ministra skarbu Emila W膮sacza. Przed debat膮 na sali sejmowej Gabriel Janowski, w贸wczas pose艂 wybrany z list AWS-u i wiceprzewodnicz膮cy Solidarno艣ci Rolnik贸w Indywidualnych, mia艂 spotka膰 si臋 z dzia艂aczami w Sejmie. Tego samego dnia wr贸ci艂 z Bia艂orusi i przed wyj艣ciem na spotkanie odpoczywa艂 w pokoju sejmowym. Kiedy wyszed艂 na spotkanie nagle zacz膮艂 si臋 zachowywa膰 w spos贸b znacz膮co odchodz膮cym od normy.

Najpierw wykona艂 10 podskok贸w, ka偶dy g艂o艣no licz膮c. P贸藕niej krzycza艂 na os贸b b臋d膮cych w sali kolumnowej: 鈥濻pok贸j鈥, 鈥濲ak ja m贸wi臋, wszyscy s艂uchaj膮鈥. Opr贸cz tego mocno klepa艂 po ramieniu swoich towarzyszy oraz ca艂owa艂 w d艂o艅 zar贸wno kobiety jak i m臋偶czyzn. Zaraz po zdarzeniu, koledzy partyjni Gabriela Janowskiego m贸wili o tym, 偶e musia艂y mu zosta膰 podane narkotyki. Po tym incydencie polityczna kariera Gabriela Janowskiego zosta艂 z艂amana.

W czasie wybor贸w prezydenckich w 2010 roku, w kt贸rych Janowski startowa艂, telewizja Polsat przypomnia艂a incydent. Kandydat w trybie wyborczym otrzyma艂 wyrokiem s膮dowych nakaz przeprosin od telewizji, ale nie uda艂o mu si臋 zebra膰 wymaganych 100 tysi臋cy podpis贸w pod swoja kandydatur膮.

Nagranie wyst膮pienia Gabriela Janowskiego
https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E

Teraz po latach w rozmowie z Tadeuszem W贸jcikiem Radio Wnet ods艂ania kulisy wydarze艅 z 16 stycznia 2000 roku: By艂em g艂贸wnym organizatorem stworzenia sieci zwi膮zk贸w oraz przewodnicz膮cym rady wojew贸dzkiej g艂贸wnym przewodnicz膮cym Solidarno艣ci RI. Ja przyszed艂em do Gabriela Janowskiego, kiedy wr贸ci艂 z Bia艂orusi i odpoczywa艂 w pokoju sejmowym, elegancko ubrany w garniturze przygotowuj膮c si臋 do wyst膮pienia. M贸wi臋 mu, 偶e wszyscy na niego czekaj膮 i wypytuj, gdzie on jest i kiedy b臋dzie.

Rozmawiali艣my z 10 minut i wtedy przyszed艂 lekarz Zygmunt Hortmanowicz, kt贸ry by艂 wiceprzewodnicz膮cym zwi膮zku. On zacz膮艂 podawa膰 Gabrielowi Janowskiemu z opakowa艅 gar艣膰 tabletek, a nast臋pnie otworzy艂 dwie szklane ampu艂ki i poda艂 do picia. Ja od razu powiedzia艂em, 偶e niewolno dawa膰 pacjentowi pi膰 prosto z ampu艂ki, przecie偶 mo偶e si臋 pokaleczy膰 w usta albo w j臋zyk. Wtedy Hortmanowicz powiedzia艂, 偶e prosz臋 s艂ucha膰 lekarza i nie ma powodu si臋 s艂ucha膰 przygodnego cz艂owieka.

Potem przysz艂a pos艂anka z Torunia Wanda Sikora, i gdy ona wesz艂a to Hortmanowicz powiedzia艂, musz臋 poda膰 jeszcze jeden zastrzyk, a przy mieszanym towarzystwie pan pose艂 nie b臋dzie zdejmowa艂 spodni. My艣my wyszli z pokoju. To trwa艂o nie d艂u偶ej ni偶 20 minut. Po tej chwili oczekiwania, oni przyprowadzili go, jak ja to por贸wnuj臋, niczym Jezusa do Pi艂ata. By艂 ju偶 przebrany w we艂niany sweter obr贸cony ty艂 na prz贸d, z ust ciek艂a mu piana. Nie rozpoznawa艂 ludzi, by艂 ca艂kowicie oszo艂omiony, podchodzi艂 do nieznajomych ludzi.

Wtedy mikrofon wzi膮艂 Zygmunt Hortmanowicz i powiedzia艂 do zgromadzonych dzia艂aczy prosz臋 bardzo widzicie tego cz艂owieka, ja wam m贸wi艂em, 偶e z nim nie mo偶na rozmawia膰. Ja mu powiedzia艂em, sk膮d ty 偶e艣 wiedzia艂, 偶e go doprowadzisz do takiego stanu. On mi wtedy zagrozi艂, 偶e b臋d臋 spodu kwiatki w膮cha艂. Oni chcieli go sko艅czy膰 i tak zabili politycznie cz艂owieka. Zygmunt Hortmanowicz wtedy najbli偶ej wsp贸艂pracowa艂 z Arturem Balazsem, 贸wczesnym ministrem rolnictwa. Zygmunt Hortmanowicz obecnie prowadzi praktyk臋 lekarsk膮 w Aninie 鈥 zako艅czy艂 Tadeusz W贸jcik wsp贸艂pracownik Gabriela Janowskiego.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-31 13:54:18
Autor: Obsrywator
Jak Hortmanowicz odurzy艂 Janowskiego
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:56adacce$0$22835$65785112news.neostrada.pl...
http://www.radiownet.pl/publikacje/to-hortmanowicz-oszolomil-janowskiego

Nasra艂e艣 na forum i ani s艂owa w艂asnego komentarza. P艂ac膮 ci od wrzutki?

Data: 2016-01-31 15:41:49
Autor: mkarwan
Jak Hortmanowicz odurzy艂 Janowskiego
U偶ytkownik "Obsrywator" <lord@ldonek.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n8l0bt$4dd$6gioia.aioe.org...
http://www.radiownet.pl/publikacje/to-hortmanowicz-oszolomil-janowskiego

Nasra艂e艣 na forum i ani s艂owa w艂asnego komentarza. P艂ac膮 ci od wrzutki?

Czemu u偶ywasz s艂贸w nieprzyzwoitych?
Czemu tw贸j nick zawiera s艂owo nie przyzwoite?
Art. 141. Kodeksu Wykrocze艅
Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite og艂oszenie, napis
lub rysunek albo u偶ywa s艂贸w nieprzyzwoitych,
podlega karze ograniczenia wolno艣ci, grzywny do 1.500 z艂otych albo karze
nagany.

Jak Hortmanowicz odurzy艂 Janowskiego