Jak Jaki w Barcelonie studiował

Data: 2018-10-03 02:21:03
Autor: Bruno Brunowski
Jak Jaki w Barcelonie studiował
Jaki chwali się studiami na prestiżowej Hiszpańskiej uczelni: ",,Wiceminister Sprawiedliwości. Skończył IESE w Barcelonie i Uniwersytet Wrocławski" - pisze Jaki na Facebooku. ,,IESE Barcelona, Uni.Wrocławski" - informuje na Twitterze. ,,Ukończył Uniwersytet Wrocławski i program dla menagerów IESE Business School" - to z kolei fragment biogramu na stronie resortu sprawiedliwości."

"W rzeczywistości Jaki ukończył program ARGO Top Public Executive, który we współpracy z IESE organizowała Krajowa Szkoła Administracji Publicznej (KSAP). Był on realizowany od września 2017 r. do maja 2018 r. i większości odbył się nie w Barcelonie, ale w Warszawie. W Hiszpanii były bowiem tylko dwa zjazdy, a w polskiej stolicy pięć oraz briefing otwierający i sesja podsumowująca. Tak wynika z harmonogramu, jaki KSAP wciąż udostępnia w internecie. (...) Równie łatwe było zaliczenie. ,,Program nie przewiduje egzaminów i zaliczeń. Warunkiem ukończenia programu jest obecność i aktywny udział w przynajmniej 80 proc. zajęć" - informuje KSAP. I w dodatku uczestnicy nie ponieśli żadnych kosztów. Na program z udziałem 60 urzędników poszło 4 mln zł ze środków UE, czyli 67 tys. zł na osobę."

https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/310029935-Gdzie-studiowal-Patryk-Jaki.html

Ale że posiadł dyplom z logiem IESE...

--
Bruno

Data: 2018-10-03 03:34:44
Autor: japanizer
On Wednesday, October 3, 2018 at 11:21:04 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Kto by pomyślał, że Jaki również w Barcelonie studiował!

Człowiek to raczej by sądził, że Jaki studiował na prestiżowym uniwersytecie w czeskiej Pradze, którą tak rzewnie wspominał, na zdjęciach.

Data: 2018-10-03 16:38:03
Autor: silvio balconetti
Am 03.10.2018 um 12:34 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

A kursow BHP, przeciwpozarowych i pierwszej pomocy nie konczyl? Moze nie dawali dyplomow?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-10-03 09:31:56
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Fundacja batorego nie sponsoruje czasem stypendiów dla swojaków?

http://www.batory.org.pl/fundusze_powierzone/fundusz_im_wandy_i_jadwigi_chrusciel/zasady_ubiegania_sie_o_stypendia_3

Data: 2018-10-03 09:48:04
Autor: japanizer
On Wednesday, October 3, 2018 at 6:31:58 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:
> [...]

Fundacja batorego nie sponsoruje czasem stypendiów dla swojaków?

  1. Z Funduszu Stypendialnego im. Wandy i Jadwigi Chruściel, utworzonego przy   Fundacji im. Stefana Batorego, fundowane są stypendia edukacyjne za dobre   wyniki w nauce dla: uczniów siódmej klasy szkoły podstawowej i uczniów   gimnazjum z Zespołu Szkół im. gen. Antoniego Chruściela ps. ,,Monter" w   Gniewczynie Łańcuckiej oraz absolwentów Zespołu Szkół, którzy kontynuują naukę   w szkole ponadgimnazjalnej lub na I - III roku studiów dziennych w polskich   uczelniach państwowych.

Myślisz, że jacyś członkowie PiS ukończyli szkołę podstawową? Kilku pewnie tak. Może nawet gimnazjum?
A więc - szacun! Za samoosranie oczywiście, znowu pisiont groszy z Nowogrodzkiej nie dostaniesz.

Data: 2018-10-03 19:08:32
Autor: Pajdak
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6bd9eacd-a09c-4ea8-b79e-ae975bfd64eagooglegroups.com...
[...]

A coś na temat "studiów" Patricka Jackiego masz do POwiedzenia?

--
Pajdak

Data: 2018-10-04 16:41:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 3 października 2018 11:21:04 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

No to ja mogę powiedzieć, że skończyłem angielski na Cambridge, bo mam
Certificate of Advanced English z logiem Cambridge buhaha ;))))))

Jak Jaki w Barcelonie studiował