Jak Jaki w Barcelonie studiował

Data: 2018-10-03 09:31:56
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Jak Jaki w Barcelonie studiował
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
I w dodatku uczestnicy nie ponieśli żadnych kosztów. Na program z udziałem 60 urzędników poszło 4 mln zł ze środków UE, czyli 67 tys. zł na osobę."

https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/310029935-Gdzie-studiowal-Patryk-Jaki.html

Fundacja batorego nie sponsoruje czasem stypendiów dla swojaków?

http://www.batory.org.pl/fundusze_powierzone/fundusz_im_wandy_i_jadwigi_chrusciel/zasady_ubiegania_sie_o_stypendia_3

Data: 2018-10-03 09:48:04
Autor: japanizer
On Wednesday, October 3, 2018 at 6:31:58 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:
> [...]

Fundacja batorego nie sponsoruje czasem stypendiów dla swojaków?

  1. Z Funduszu Stypendialnego im. Wandy i Jadwigi Chruściel, utworzonego przy   Fundacji im. Stefana Batorego, fundowane są stypendia edukacyjne za dobre   wyniki w nauce dla: uczniów siódmej klasy szkoły podstawowej i uczniów   gimnazjum z Zespołu Szkół im. gen. Antoniego Chruściela ps. ,,Monter" w   Gniewczynie Łańcuckiej oraz absolwentów Zespołu Szkół, którzy kontynuują naukę   w szkole ponadgimnazjalnej lub na I - III roku studiów dziennych w polskich   uczelniach państwowych.

Myślisz, że jacyś członkowie PiS ukończyli szkołę podstawową? Kilku pewnie tak. Może nawet gimnazjum?
A więc - szacun! Za samoosranie oczywiście, znowu pisiont groszy z Nowogrodzkiej nie dostaniesz.

Data: 2018-10-03 19:08:32
Autor: Pajdak
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6bd9eacd-a09c-4ea8-b79e-ae975bfd64eagooglegroups.com...
[...]

A coś na temat "studiów" Patricka Jackiego masz do POwiedzenia?

--
Pajdak

Jak Jaki w Barcelonie studiował