Jak Jarosław Kłamczyński przemyślał postkomunę.

Data: 2010-06-23 08:56:17
Autor: precz z gnomem
Jak Jarosław Kłamczyński przemyślał postkomunę.
Co lider Prawa i Sprawiedliwości twierdził o przedstawicielach partii lewicowych kiedyś, a co mówi o nich dziś

Jeżeli teraz ktoś mnie zapyta, kim jest Józef Oleksy, ja odpowiem: jest to polski polityk lewicowy, powiedzmy sobie, starszo-średniego pokolenia

- Radom, 22 czerwca 2010

Oleksy pewnie robił w drugiej połowie lat 80. karierę w partyjnym aparacie w jakimś związku z Rosją

Z wydanej w 2006 r. książki "O dwóch takich... Alfabet braci Kaczyńskich" Michała Karnowskiego i Piotra Zaremby

***

"Można uznać, że w państwie demokratycznym partii nie można rozwiązać. Tylko wtedy partie będą tworzyć gangsterzy jako znakomity wehikuł do swojej działalności. Jeśli zaś uznać, że można, to powstaje pytanie, czy SLD zrobił już wystarczająco dużo, by zasłużyć na delegalizację. Ja uważam, że tak. (...) Suma powiązań ze światem przestępczym jest tak duża, że nie można uznać jej za przypadek. Rozdzielić ich od partii się nie da"

W rozmowie z Jarosławem Kurskim, "Gazeta Wyborcza", 20 listopada 2004 r.

***

"Zwycięstwo PO i LiD [Lewica i Demokraci] to nowy 13 grudnia 1981 r."

Konwencja PiS w Rzeszowie, 22 września 2007 r.

***

"Proszę państwa, 20 czerwca 2010 r. skończył się w Polsce postkomunizm"

Blogerzy z prawicowego serwisu Salon24.pl

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8050870,Jak_Kaczynski_przemyslal_postkomune.html#ixzz0remaH0ZA

--

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Jak Jarosław Kłamczyński przemyślał postkomunę.