Jak Jaruzelski narzucił Polsce stan wojen ny

Data: 2013-07-07 13:55:42
Autor: Trybun
Jak Jaruzelski narzucił Polsce stan wojen ny
W dniu 2013-07-06 21:12, Tuskobus pisze:
[...]
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz) nie daliście Generałowi wyboru...

Data: 2013-07-07 14:08:20
Autor: pluton_
Jak Jaruzelski narzuci³ Polsce stan wojenny
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz)
nie dali¶cie Genera³owi wyboru...

Dzis mu chcemy dac wybor: sznur albo betonowe buciki. Kulka raczej nie,
chyba ze w brzuch.

Nullification

Data: 2013-07-07 14:07:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-07 14:08, pluton_ pisze:
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz)
nie dali¶cie Genera³owi wyboru...
Dzis mu chcemy dac wybor: sznur albo betonowe buciki. Kulka raczej nie,
chyba ze w brzuch.

Wy pluton to poma³u zwijajcie manatki bo zaraz wam siê przepustka koñczy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-07 15:02:29
Autor: Proletariusz
Jak Jaruzelski narzuci³ Polsce stan wojenny

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:krbllq$koo$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie masz argumentów wiêc atakujesz osobê?

MW

Data: 2013-07-07 21:16:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-07 15:02, Proletariusz pisze:

Wy pluton to poma³u zwijajcie manatki bo zaraz wam siê przepustka koñczy.

Nie masz argumentów wiêc atakujesz osobê?

MW
Ale to jest jak najbardziej rzeczowy argument.. Sam zobacz ¿e plutona ju¿ nie ma na grupie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-07 22:01:02
Autor: pluton_
> [...]
>
> MW
Ale to jest jak najbardziej rzeczowy argument.. Sam zobacz ¿e plutona

Jestem i bede dopoki ostatnie komusze pomioty beda
zatruwaly oblicze ziemi. Tej ziemi.

Nullification

Data: 2013-07-08 17:22:08
Autor: Proletariusz
Jak Jaruzelski narzuci³ Polsce stan wojenny

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:krcesl$f5k$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie zajmujê siê sledzeniem kto jest, a kogo nie ma. Na tej grupie jest kupa kapusiów i zwyk³ych zlodzieji. Jeden z nich to kanalai podszywaj±ca siê podemnie.

MW

Data: 2013-07-07 14:40:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak Jaruzelski narzuci³ Polsce stan wojenny

U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:krbl64$k7n$1node1.news.atman.pl...
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz)
nie dali¶cie Genera³owi wyboru...

Dzis mu chcemy dac wybor: sznur albo betonowe buciki. Kulka raczej nie,
chyba ze w brzuch.

Ale¶ ty waleczny! Godne podziwu! A ile masz lat?
15?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-07 14:43:49
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-07 13:55, Trybun pisze:
W dniu 2013-07-06 21:12, Tuskobus pisze:
[...]
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz)
nie daliście Generałowi wyboru...

Kto mu nie dał wyboru napadać na Polaków? Zbrodniarz kierował się tylko interesem UBeków i ich bezpieczniackich rodzin. Kto upośledzonej kurwie kazał pchać się do władzy? Jak SSesman może umieć rządzić krajem i to przy pomocy wojska? I sprzedał bandzior syjonistom Polskę, miał armię, zrobił co chciał.... i rozszabrował i zaorał...

Data: 2013-07-07 15:03:41
Autor: Proletariusz

Użytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisał w wiadomości news:krbnq3$tkd$1speranza.aioe.org...
[...]

Co ty chłopie ćpasz? Piszesz z kilku aliasów. Najwyraźniej masz rozdwojenie jażni i nie wiesz juz kim jesteś.

MW

Data: 2013-07-07 21:17:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-07 14:43, Tuskobus pisze:
[...]

Jakieś warchoły którym się zdawało że tramwaje którymi wozili ludzi to ich własność a nie Polaków, kopalnie, huty, stocznie tak samo, itditp. Cwaniaczki chcieli żeby Polacy pozamarzali zimą i nie mieli co do gara włożyć, i odpowiedzialnością obciążyć władze kraju. To twoi kamraci od rzucania kamieniami i podnoszenia paluchów w "geście" dopuścili do koryt te wiecznie nienażarte świnie. Jaruzelski nie ma nic z tym wspólnego. Gdybyś bałwanie nie obalał komuny to do dzisiaj bym sobie łowił ryby w okolicznych jeziorach. I czego ty pachołku jankesów i wiecznie nienażartych ryjów z takim uporem zwalasz winę na Jaruzelskiego??

Data: 2013-07-07 21:24:14
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-07 21:17, Trybun pisze:
[...]

Zbrodniarz Jaruzelski stanowił władzę, stanowił okropny reżim, nie nadawał się do rządzenia, ale za wszelką cenę chciał UBeków utrzymać przy korycie. I utrzymał, rozpierdolił bydlak Polskę i sprzedał syjonistom w pacht, dla partykularnych interesów....

Na siłę chciał zbrodniarz ludziom kazać iść do pracy i wykonywać bydlaka rozkazy. To jest ten pachołek jankesów, sterowany przez amerykańskich i niemieckich syjonistów, dla ciebie pewno bezwiedna kukła....

Data: 2013-07-07 15:01:58
Autor: Proletariusz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:krbl09$s43$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-07-06 21:12, Tuskobus pisze:
[...]
Napisz raczej jak wy solidarni (solidarni w czym - sam sobie odpowiedz) nie daliście Generałowi wyboru...

Na kilometr pachniesz mi proletatiuszem z PZPR.

MW

Data: 2013-07-07 21:17:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-07 15:01, Proletariusz pisze:

[...]

Mylisz siÄ™, jedynie skromnie sympatie.

Data: 2013-07-08 17:22:47
Autor: Proletariusz
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:krcesl$f5k$3node1.news.atman.pl...
[...]

Sympatie? Jesteś komuch. Zapewne z czasów PRL.

MW

Jak Jaruzelski narzucił Polsce stan wojen ny