Jak Kaczor zdobędzie głosy 14% pedałów, lesbijek i komuchów od Napieralskiego?

Data: 2010-06-20 21:23:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak Kaczor zdobędzie głosy 14% pedałów, lesbijek i komuchów od Napieralskiego?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:hvlp7b$jqi$1news.task.gda.pl...
Ktoś ma jakieś pomysły ? ;)

Nie podoba mi się treść tematu. Jest obraźliwa.

Kaczyński nie ma nic do zaoferowania Napieralskiemu.
Telewizję szlag trafił. W parlamencie rządzi PO.
PO ma również posady rządowe.

W efekcie Napieralski pójdzie rąsia w rąsię z Komorowskim.

Kaczyński zostanie na lodzie.

Data: 2010-06-20 21:33:13
Autor: Lorn
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Zapędy Jarka w stronę lewicy są śmieszne... Póki Napieralski nie ogłosi swego poparcia, PiS będzie wykorzystywał to w swojej kampanii.

Jak Kaczor zdobędzie głosy 14% pedałów, lesbijek i komuchów od Napieralskiego?