Jak Kania deszczu,...

Data: 2011-10-16 01:38:41
Autor: HaMMeR
Jak Kania deszczu,...

....tak 'robiacy' za premiera malarz kominow pragnie dolaczyc Polske
do
panstw-szczesliwcow, ktore pozbyly sie wlasnej waluty na rzecz euro..
Swiadomie wpastuje fragment artykulu z Süddeutsche Zeitung,
zaprezentowanego na prorzadowym i proplatfonskim Onecie,
aby zamknac geby posadzajacym mnie o 'pisowska' stronniczosc:

....W tej chwili w całej Europie biliony euro  zostają skonsumowane
przez państwo i te pieniądze są już bezpowrotnie stracone dla
narodowej gospodarki. Zapłacić trzeba, pozostaje jedynie pytanie, kto
ma to zrobić.
Co konsumenci mogą przedsięwziąć dla swojej ochrony?
Zwykły obywatel niewiele może uczynić. Historia pokazuje, że kiedy
sprawa robi się poważna, rządy chwytają się radykalnych środków,
takich jak wywłaszczenia, nakaz oddania majątku czy zakaz posiadania
złota. Również zwykli posiadacze domów jednorodzinnych, osoby, które
wykupiły dodatkowe ubezpieczenie emerytalne, czy mające ubezpieczenie
na życie dostaną za swoje. Gdy państwo znajdzie się w stanie
zagrożenia, przestaną obowiązywać nawet podstawowe prawa obywatelskie.
Czy nie ma więc żadnej nadziei?
Nadzieję mogą mieć ci, którzy nie posiadają nic, im bowiem nie można
niczego zabrać. A także szanowane osoby z sektora finansowego, które
jeszcze przez rok czy dwa będą zarabiać pieniądze z pomocą podatników,
by potem własnym samolotem odlecieć na własną wyspę i przyglądać się z
daleka, jak radzą sobie pozostali. I wreszcie nadzieję może mieć ten,
kto prowadzi buddyjski styl życia i wyrzekł się całkowicie dóbr
materialnych. Czarno widzę natomiast sytuację wszystkich innych.

Autorka: Catherine Hoffmann
Źródło: Süddeutsche Zeitung

Calosc na
http://biznes.onet.pl/bedzie-zle,18493,4877465,3219970,199,1,news-detal

Pod rozwage rozumnym, bo wymozdzone matoly
same sie natychmiast ujawnia...

Data: 2011-10-16 13:09:39
Autor: Leprechaun
Jak Kania deszczu,...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:41aa9b3e-2072-41b6-a7b9-9da00add4316f5g2000vbz.googlegroups.com...

....tak 'robiacy' za premiera malarz kominow pragnie dolaczyc Polske
do
panstw-szczesliwcow, ktore pozbyly sie wlasnej waluty na rzecz euro..

Powiedz no czerwony skunksie, co w swoim życiu robił twój guru? Skalał się jakąś pracą? Całe dorosłe życie żyje jak pasożyt na koszt społeczeństwa. Może uganiał się za dziewczynkami? A może zrobił prawo jazdy, konto bankowe założył? Jedyne co "zrobił" to dorabiana historia o kotku, którego "ratuj Polskę" rzekomo znalazł w rowie kiedy jechał samochodem! Jakim k...a samochodem? Gościu nie ma prawa jazdy! W zyciu nie miał kobiety, nie wie jak pobrać pieniądze z bankomatu ani zapłacić kartą! Tusk zna zycie, twój guru nie ma o nim pojecia. Jedyne co potrafi to prawić banały i frazesy rodem z epoki Gomułki i Gierka.

BomBel

Data: 2011-10-16 04:54:28
Autor: HaMMeR
Jak Kania deszczu,...
On 16 Paź, 13:09, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
ciach

Tusk zna zycie, ...

Tusk zna zycie w korycie! Pieszczoch postkomuny!
I dlatego robi cie jak chce .., wszerz i wdluznie
i kaze ci trzymac wysoko sukienke wymozdzku,
by mial latwiej, bo len..:))

BomBel

PS.
Chyba zrobil ci sie  jakis BomBel na mozgo platfonski
pacholku ruskich..

Data: 2011-10-16 19:00:04
Autor:
Jak Kania deszczu,...
On Sun, 16 Oct 2011 13:09:39 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

[...]

 co bedziesz "dyskutowac" z kims kto nie potrafi myslec logicznie.
 dla tych pajacow opluwanie i oszerstwa to norma. ukrywaja za nimi  swoja nieporadnosc zyciowa i braki w inteligencji. to menele grupowi.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-16 21:49:28
Autor: HaMMeR
Jak Kania deszczu,...
On 16 Paź, 19:00, "<HeÂŽSk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]

 dla tych pajacow opluwanie i oszerstwa to norma. ukrywaja za nimi
 swoja nieporadnosc zyciowa i braki w inteligencji. to menele grupowi.

Tobie, sciero usluzna, nalezy sie zamiast komentarza,
zwykla porcja sliny!
Ty tez sie poczuj opluty glabie do kwadratu!

Data: 2011-10-16 15:11:26
Autor: pluton
Jak Kania deszczu,...
...tak 'robiacy' za premiera malarz kominow pragnie dolaczyc Polske

Ciekawe, co przez najblizsze 4 lata bedzie porabial robiacy za gowno,
czyli za zero 'genialny strateg'.

Nullification

Data: 2011-10-16 16:30:33
Autor: Przemysław W
Jak Kania deszczu,...

[...]

Od kiedy dla ciebie podwarszawski przygłupie, Niemcy są autorytetami?

Kania pragnie dżdżu, a nie deszczu pusta pało.

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-16 21:47:43
Autor: HaMMeR
Jak Kania deszczu,...
On 16 Paź, 16:30, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:41aa9b3e-2072-41b6-a7b9-9da00add4316f5g2000vbz.googlegroups.com...

[...]

Ty wekslarzu, dlaczego cytowales tylko fragment zdania, a nie cale?
Bo tam wllasnie bylo wyjasnienie, manipulancie pasciarski.
Czuj sie opluty!

Data: 2011-10-17 07:34:08
Autor: Przemysław W
Jak Kania deszczu,...
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Czuj sie opluty!

Przez ciebie, he, he, he? Jakoś nie potrafie.

Przemek