Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy

Data: 2015-01-20 18:25:26
Autor: u2
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/jak-komorowski-chcial-sprzedac-polskie-lasy,12793443695

"Polskie lasy miały pójść pod młotek. Prezydent Komorowski obiecał Amerykanom, że za uzyskane w ten sposób pieniądze wypłaci Żydom odszkodowania za utracone w naszym kraju mienie" – tajny plan sprzedaży polskich lasów ujawnia Marzena Nykiel.

"Po zniszczeniu stoczni, hut, kopalń, fabryk  i przetwĂłrni dobrano się do ostatniego bastionu. Platforma Obywatelska, obłudnie zapewniając, jak bardzo troszczy się o polską ziemię i państwowe lasy, konsekwentnie parła do ich prywatyzacji" – pisze publicystka tygodnika "wSieci" i dodaje, Ĺźe „opublikowana przez portal wPolityce.pl tajna notatka ambasadora USA w Polsce ujawniona przez WikiLeaks nie pozostawia złudzeń”.

"Bronisław Komorowski i Donald Tusk zamierzali sprzedać lasy i nieruchomości należące do skarbu państwa, by zdobyć środki na wypłatę odszkodowań za mienie odebrane Żydom przez Niemców i Sowietów. Komorowski złożył taką obietnicę w styczniu 2009 r., a jego deklaracja jest kluczem do zrozumienia szeroko zakrojonej strategii rządu.

Ambasador Victor H. Ashe zaraportował do Departamentu Stanu USA, Ĺźe „Komorowski stwierdził, iĹź premier Tusk zmusi niepokornych ministrĂłw, […] by 'dołoĹźyli się do  rekompensat', sprzedając państwowe lasy i nieruchomości" – podaje Nykiel.

Jak podkreśla redaktor naczelna portalu wPolityce.pl, pomysł miał zostać przeprowadzony błyskawicznie na ostatnim posiedzeniu Sejmu w 2014 r.

"W przeładowany program przedświątecznych, nocnych obrad, między poprawki budżetowe i związki partnerskie wciśnięto fundamentalną sprawę lasów, zapewniając, że proponowane zmiany jeszcze bardziej je zabezpieczą. Ewentualną debatę miał zagłuszyć chamski rechot Twojego Ruchu pastwiącego się nad sałatką prof. Krystyny Pawłowicz" – pisze publicystka.

PO i wyprzedaż polskiego majątku – tajne noty dyplomatów amerykańskich ujawnione na łamach nowego wydania największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce - „wSieci”, w sprzedaży od 19 stycznia br., także w formie e-wydania na http://www.wsieci.pl/e-wydanie.html.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-20 10:30:35
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

"Polskie lasy miały pójść pod młotek. Prezydent Komorowski obiecał

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim"  :)

Boukun przyklepie Ogórkowom i moze ustawa przejdzie:)
Gojce sami ich wybiora:)

Dodam tylko, że clou Pana książki, to kwestia odszkodowań, jakich co jakiś czas domagają się różne organizacje żydowskie za mienie, które Żydom zabrali Niemcy.

- Tak, temu tematowi poświęcam najwięcej uwagi, stąd tytuł książki "Nie musimy płacić Żydom!". Dlaczego nie musimy, niech czytelnicy sami się dowiedzą z lektury moich tekstów. Będą bardzo zdziwieni.

Historia przeplata się w Pana publicystyce ze współczesnością. Jaki jest związek między tymi dwiema sferami. Czego może nas uczyć historia?

- Wychowałem się w Wielkopolsce. W rodzinie często powtarzano jako memento na przyszłość słowa Bismarcka: "Jeśli Polakom zabierzemy ziemię, historię i wiarę przestaną być Narodem". To samo mówił Jan Paweł II, nawołując do szanowania przeszłości, bo "Naród bez przeszłości jest Narodem bez przyszłości". Z historii płynie nauka o błędach, których jako Naród możemy uniknąć w teraźniejszości. Oby tylko rządzący widzieli dalej niż czubek własnego nosa.
https://marucha.wordpress.com/2013/09/27/dlaczego-nie-musimy-placic-zydom-rozmowa-z-ireneuszem-lisiakiem/

Data: 2015-01-20 13:43:44
Autor: husar
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy

<szklanynocnik@gmail.com> wrote in message news:b066dc36-4c0f-4ea5-bc7d-6bb83e84e1e3googlegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

"Polskie lasy miały pójść pod młotek. Prezydent Komorowski obiecał "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim"  :)
[...]

Ja tam jeszcze wierzyłem w Polske jak Lechu Kaczor był prezydentem ale jak zabili nam rząd
to już właściwie po sprawie. Koniec Polski się zaczął oficjalnie nawet bez pierdół i podchodów.
Dobrze to zrobili sowieci i nazisci ech... Elit intelektualnych już nie ma a młoda inteligencja wywiała.
Zostały tylko polskie sezony na ogórki i bule w dópach....

Data: 2015-01-20 10:58:51
Autor: szklanynocnik
użytkownik husar napisał:

Dobrze to zrobili sowieci i nazisci

Sowieci mieli dobrych nauczycieli, dlugo planowali.

Nawet polskich przestepcow potrafili wzorowo zagospodarowac do
walki z inteligencja:)
https://www.youtube.com/watch?v=JdbzdCgFeCw#t=48m01s

Data: 2015-01-20 11:34:36
Autor: szklanynocnik
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy
Cz. 2
https://www.youtube.com/watch?v=yUkSYMrzmPA

Grzebanie w zyciorysach potomkow resortowcow czyli gowna ktore
hitlerowcy wypuscili z wiezien.

Rok 48. komuna robi czystki w nauce.
Komuna sprowadza ostatnich ludzi nauki z Londynu, po kilku latach kula w leb.

Epoka zolnierzy wykletych - ostatnie polskie powstanie.
Polacy wrocili z emigracji, w najlepszym wypadku sybir,
ostatecznie kula w leb.

Wyczyny Bauman ktory obecnie  jest elitom.
Kwasniewski: nie macie sie czego bac.

Data: 2015-01-20 14:49:28
Autor: husar

<szklanynocnik@gmail.com> wrote in message news:b6a7e160-cf23-4f6e-8ca2-8880eabcbdb1googlegroups.com...
[...]

No dobrze ze komus chcialo sie chociaz o tym napomknac.
Heh i jaki tu kur.. zesz kapitalizm lol. Komuna jak za dieduszki stalina.
Dobrze ze mlodzi choc troche jeszcze mysla.

Data: 2015-01-20 20:32:00
Autor: El Comandante

użytkownik u2 napisał:

[...]

Jeden z największych szkodników Polski, to za L. Kaczyńskiego przygotowano juz ustawę odszkodowawczą dla Żydów. Nie bez powodu światowe żydostwo płakało po nim, jako największym przyjacielu Żydów... Z zabił sam siebie na własne życzenie i pociągnął ze sobą 95 innych osób, bo koniecznie chciał uchodzić za patriotę polskiego, a był tylko żydowskim...

Prawdziwe elity, to właśnie anonimowi do tej pory Polacy, tacy jak p. Magda...

Data: 2015-01-20 11:44:20
Autor: szklanynocnik
użytkownik El Comandante napisał:
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag

Jeden z największych szkodników Polski, to za L. Kaczyńskiego przygotowano juz ustawę odszkodowawczą dla Żydów.

Sam dales material Kękusia "Sprawa dla ABW" gdzie autor wspomina
o Kaczce, ze chcial w tej sprawie referendum, masz krotka pamiec?

Data: 2015-01-20 20:51:49
Autor: u2
W dniu 2015-01-20 o 20:44, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

bekon nie czyta, ani nie oglada stuff-u ktory puszcza w usenet:-)))

Data: 2015-01-20 20:51:57
Autor: El Comandante
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a8b7d9a1-76ec-4f10-aa73-80df67d08bf5googlegroups.com...
[...]

Nie oglądałem, albo nie kojarzę. Jednakże projekt ustawy odszkodowawczej dla Żydów pierwszy złożył Lechu, największy przyjaciel Żydów...

Data: 2015-01-20 12:06:21
Autor: szklanynocnik
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy
użytkownik El Comandante napisał:

Nie oglądałem, albo nie kojarzę. Jednakże projekt ustawy odszkodowawczej dla Żydów pierwszy złożył Lechu, największy przyjaciel Żydów....

Pierwsze ustawy byly za Jaruzela, oddano to co bylo psim
obowiazkiem czyli na prawowitego spadkobierce.

Za PO wprowadzono mega chujnie na ktora nawet Stolcman sie
nie zdecydowal. Czyli to o czym mowi Szenicer na YT.
Reszty nie chce mi sie pisac.

Data: 2015-01-21 04:10:37
Autor: andal
On Tue, 20 Jan 2015 20:51:57 +0100, El Comandante wrote:

Nie oglądałem, albo nie kojarzę.

trzep konia dalej

Data: 2015-01-20 14:52:21
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9maff$a72$1speranza.aioe.org...

Prawdziwe elity, to właśnie anonimowi do tej pory Polacy, tacy jak p. Magda...
To prosze podaj cos o tej pani MO co ujawni jej elitarnosc. Poprosze rzeczowo
o jej rodzinie ,dziadkach, wypowiedziach, planach i scenie politycznej przez ostatnie lata.
Bo jak na razie to cos pierdoli o jakims papiezu Franciszku i babiobzdetach.
Kolejne kukułcze jajo od bandyckiego rzadu.

Data: 2015-01-20 21:00:33
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9mblk$daq$1speranza.aioe.org...

[...]

Idzie nowe... Na youtubie jest od groma materiałów, nie jest taka nieznana osoba...
Już widać, jakie kukułcze jajo, że wszyscy się srają na samą myśl, że startuje w szranki z bandą okrągłostołową. Zobaczymy, co będzie dalej... Te mordy, co od 25 lat pokazują w telewizorni Polakom już się przejadły...
Teraz wychodzi na to, że JKM i tzw. Ruch Narodowy to V kolumna bandy okrągłostołowej..., zresztą gęby też znane od 25 lat...

Data: 2015-01-20 15:08:25
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9mc5c$el8$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak to teraz wychodzi??? Niby z czego ci to wyszlo? Spekulacja jest mocna czy dobry dzien?
Jaka V kolumna? Schizofrenia totalna. KNP nie zmienil pogladow. Nie chlapneli
niczego co by ich skompromitowalo. Ruch Narodowy to na razie JEDYNY RUCH
ktory zorganizowal ludzkie i kulturalne marsze w Polsce ty warchole.
Bez tego ruchu to tylko kiboli mialaby Polska. A co zrobila i robila przez oststnie lata
Ogórkowa? Może przygotowóje nam zupke ogórkową zamiast kuroniówki jak kiedyś.

Data: 2015-01-20 12:38:52
Autor: szklanynocnik
użytkownik husar napisał:

> [...]
Ogórkowa? Może przygotowóje nam zupke ogórkową zamiast kuroniówki jak kiedyś.

Druga strona drugiej solidarnosci, tej opanowanej i kontrolowanej
przez zydokomune. A dlaczego zydokomune, ano np. p. Kolakowski
zarliwy marksista, nagle zmienil poglady:)

https://www.youtube.com/watch?v=432LOFrXFZw

Geremek: dalsza koegzystencja z socjalizmem niemozliwa, aparat solidarnosci musi zostac zlikwidowany, solidarnosc moze powstac
ponownie bez matki boskiej , walesa mozna zachowac.

Czyli solidarnosc (zydowska) moze istniec ale podnasza kontrola,
Bolka mozna zachowac (slup).

To jest dokladnie to co mowil Wyszynski: jak juz nie ma innych kandydatow,
niech juz bedzie ten Mazowiecki jakos ocierajacy sie o katolicyzm.

Prawda wychodzi i zydokomuna ujada, ot co.

Data: 2015-01-20 21:52:52
Autor: El Comandante
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:2260804e-0753-4602-ac0d-387a5965cdd0googlegroups.com...
użytkownik husar napisał:

> [...]

przez zydokomune. A dlaczego zydokomune, ano np. p. Kolakowski
zarliwy marksista, nagle zmienil poglady:)

He, he, to którą stroną Solidarności jest de bul i kaczor, okrągłostołowa banda?

Data: 2015-01-20 13:51:27
Autor: szklanynocnik
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy
użytkownik El Comandante napisał:

He, he, to którą stroną Solidarności jest de bul i kaczor, okrągłostołowa banda?

Dobre pytanie, Komoroski spalnia role nijakiego cieplego misia, co
mu powiedza to zrobi.

Z Kaczka jest problem bo opinie sa rozne, z jednej strony wlazi
w dupe zydom z ameryki, z drugiej chlasta tych ze wschodu.
Kto dobieral sie do Stolcmanowej? Kaczka. Kto szczul na Leppera? Chyba Zioberek, wiec sam widzisz, takie chuj wie co, z braku laku
i kit dobry, takie najmniejsze zlo. A co wyjdzie? Nie wiem.

Data: 2015-01-20 22:58:57
Autor: El Comandante
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:93e8ebda-f8d2-4e63-98b2-f12fab4738dagooglegroups.com...
[...]

Nie ma mniejszego zła, zło jest złem. De bul i kaczka to obsadzeni przez Kiszczaka okrągłostołowcy...

Data: 2015-01-20 21:15:37
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9mcjn$fpv$1speranza.aioe.org...

[...]

No właśnie, to jest V kolumna bandy okrągłostołowej. Teraz wszyscy na p. Madzię, a szczególnie JKM i RN... Zresztą, skąd ja to znam, ano stąd:

https://www.youtube.com/watch?v=NMylCHH37D0

Data: 2015-01-20 15:53:02
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9md18$gv2$1speranza.aioe.org...

No właśnie, to jest V kolumna bandy okrągłostołowej. Teraz wszyscy na p. Madzię, a szczególnie JKM i RN... Zresztą, skąd ja to znam, ano stąd:

https://www.youtube.com/watch?v=NMylCHH37D0

O co chodzi z tym 'Bublem' ?

Data: 2015-01-20 16:30:56
Autor: husar
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=NMylCHH37D0 O co chodzi z tym 'Bublem' ?

Ogladam to i normalnie wali faszyzmem po oczach. Rok 2009 i nawet nie czulo sie tego
w mediach. Czysty wzorcowy FASZYZM POLITYCZNY. ZERO OPOZYCJI
BOJOWKI MLODZIEZOWE. WSZYSTKO SOCJALISCI O KORZENIACH MARKSISTOWSKICH.
I tak bylo w Polsce juz w 2009 !! To kurwa jest powazny szok teraz pokazujac taki material.
Po prostu bomba lepsza niz Korwin. Nie slyszalem nigdy o Leszku Bubel

Data: 2015-01-20 13:54:17
Autor: szklanynocnik
użytkownik husar napisał:

Po prostu bomba lepsza niz Korwin. Nie slyszalem nigdy o Leszku Bubel

Bo dostal wszedzie bana.

Data: 2015-01-20 22:36:40
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9mf7c$mj6$1speranza.aioe.org...

[...]

W tym programie wyszło, że wszyscy, ale to wszystkie młodzieżówki, PO, PiS, UD, MW, LPR, Samoobrona solidarnie zbojkotowali PPN Bubla, czyli MW, LPR i Samoobrona to jedno i te same gówno co PiS, PO, SLD, PSL, UD...czyli piąta kolumna rozbijacka bandy okrągłostołowej... Szklany nocnik zaświadczy...

Data: 2015-01-20 13:57:49
Autor: szklanynocnik
Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy
użytkownik El Comandante napisał:
PiS, PO, SLD, PSL, UD...czyli piąta kolumna rozbijacka bandy okrągłostołowej... Szklany nocnik zaświadczy...

Ja amator, wrzucam na grupe co ciekawe.
Wiem tyle ze Lepper udzielal sie z antysemita Kobylanskim
z tad:
http://www.usopal.pl/

I mial fotki z tym gosciem:
http://sowa.blog.quicksnake.pl/Andrzej-Lepper/Lepper-formalnosci-20130417-Stefan-Kosiewski-do-Prokuratury-Apelacyjnej-w-Warszawie-ZECh-FO165-ZR

Data: 2015-01-20 20:28:06
Autor: El Comandante
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b066dc36-4c0f-4ea5-bc7d-6bb83e84e1e3googlegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

"Polskie lasy miały pójść pod młotek. Prezydent Komorowski obiecał

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim"  :)

Boukun przyklepie Ogórkowom i moze ustawa przejdzie:)
Gojce sami ich wybiora:)

Powiedz, kto jej nie przyklepie?

Data: 2015-01-20 13:53:19
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 18:25:29 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

"Po zniszczeniu stoczni, hut, kopalń, fabryk  i przetwórni dobrano się do ostatniego bastionu. Platforma Obywatelska, obłudnie zapewniając, jak bardzo troszczy się o polską ziemię i państwowe lasy, konsekwentnie parła do ich prywatyzacji" - pisze publicystka tygodnika "wSieci" i dodaje, że "opublikowana przez portal wPolityce.pl tajna notatka ambasadora USA w Polsce ujawniona przez WikiLeaks nie pozostawia złudzeń".

[...]

Ambasador Victor H. Ashe zaraportował do Departamentu Stanu USA, że "Komorowski stwierdził, iż premier Tusk zmusi niepokornych ministrów, [...] by 'dołożyli się do  rekompensat', sprzedając państwowe lasy i nieruchomości" - podaje Nykiel.

[...]

Sprawa sprzedazy to jedno,ale,  KOMU CHCIAL SPRZEDAC - to druga sprawa.

Data: 2015-01-20 14:02:27
Autor: szklanynocnik
użytkownik Marek napisał:

Sprawa sprzedazy to jedno,ale,  KOMU CHCIAL SPRZEDAC - to druga sprawa.

Widac taki z niego komuch:)

Tu masz glosowanie ws. lasow:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=83&NrGlosowania=167

Kto za, kto przeciw itd.

Data: 2015-01-21 04:34:16
Autor: andal
On Tue, 20 Jan 2015 14:02:27 -0800, szklanynocnik wrote:

użytkownik Marek napisał:

[...]

Pkt 3. porz. dzien. Sprawozdanie Komisji o poselskim projekcie ustawy o zmianie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej - trzecie czytanie

Głosowanie nad przyjęciem w całości projektu ustawy o zmianie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, w brzmieniu proponowanym przez Komisję Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa

Głosowało - 443  Za - 291  Przeciw - 150  Wstrzymało się - 2  Nie głosowało - 11 Większość 2/3 - 296   Wyniki indywidualne

Klub/Koło Liczba czł. Głosowało Za Przeciw
Wstrzymało się Nie głosowało
PO 198 196 195 - 1 2
PiS 131 127 - 127 - 4
SLD 32 32 32 - - -
PSL 30 28 28 - - 2
niez. 22 20 11 8 1 2
KPSP 15 15 - 15 - -
TR 15 15 15 - - -
BiG 11 10 10 - - 1

Data: 2015-01-21 08:54:12
Autor: szklanynocnik
W dniu środa, 21 stycznia 2015 05:34:19 UTC+1 użytkownik andal napisał:

> [...]

Klub/Koło Liczba czł. Głosowało Za Przeciw

mial byc prezent na chanuke, no coz, moze nastepnym razem sie uda.

Jak Komorowski chciał sprzedać polskie lasy