Jak MF traci miliardy

Data: 2012-08-27 15:28:30
Autor: Chiron
Jak MF traci miliardy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:7c22a0ed-61b6-479d-958e-0e36f8021bd4googlegroups.com...
... prawdopodobnie celowo, bo o procederze wyprowadzania miliardów z budżetu jest poinformowana przez celników :

http://celnicy.pl/content.php?1202-Wywiad-z-Przewodnicz%B1cym-ZZ-Celnicy-PL-Panem-S%B3awomirem-Siwym

Wschodnia granica dziurawa jak sito

Też uważam, że to celowo. Jednak pamiętam czasy, kiedy to podczas powrotu z Czech do Polski nagabywała mnie grupka młodzieży, żebym im przewiózł dozowloną ilość wódki- no bo mieli za dużo a ja nic. A pracowite "mróweczki" kursowały z dozowloną ilością wódy w te i we wte. Jak jechałem następnym razem- pociąg był pusty. Na przejściu dla pieszych- żadnych "mrówek". Dlaczego? Bo Belka opuścił akcyzę. Proste? Akcyza w dół, ustał przemyt, można zaoszczędzić na pilnowaniu granicy oraz ściganiu przemytników, a do kasy państwa wpływają pieniądze z akcyzy. Jaki problem to wprowadzić? Bo jeśli to nie jest celowe- to tylko głupotą można taki stan wytłumaczyć.

--

Chiron

Jak MF traci miliardy