Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.

Data: 2011-09-14 14:47:39
Autor: Przemysław W
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
Polski Ko¶ciół ostro krytykuje publiczn± telewizję, odk±d Adam Nergal Darski, lider zespołu Behemoth, został jurorem muzycznego show ''The Voice of Poland''.

Wczoraj KAI opublikowała list bp. Wiesława Meringa do prezesa TVP Juliusza Brauna. "Zatrudnienie wyznawcy satanizmu, bluĽniercy, człowieka bez podstawowej kultury w telewizji publicznej bije wszelkie granice przyzwoito¶ci: najpierw dlatego, że TV publiczna jest utrzymywana w znacznym stopniu z abonamentu - jest czym¶ prymitywnym drażnić tych, którzy nas utrzymuj±".

Nergal drażni hierarchów. "Szanowny Panie Prezesie. Pragnę zwrócić uwagę na głębokie zaburzenie stosunku zarz±dzanej przez Pana Spółki do misji społecznej obowi±zuj±cej telewizję publiczn±" - napisał bp Sławoj Leszek GłódĽ. - Nie może i¶ć komercja przed dbało¶ci± o tkankę życia społecznego, ani chęć przyci±gnięcia widzów przed kultywowaniem warto¶ci buduj±cych Naród" - poucza metropolita gdański. O¶wiadczenie pełne wyrazów solidarno¶ci (z hierarchami) i oburzenia (na Nergala i TVP) wystosowała złożona ze ¶wieckich i duchownych rada społeczna przy biskupie płockim Piotrze Liberze. Zbulwersowani s± prawicowi publicy¶ci. Stefan Niesiołowski (PO) widzi w tym "skandal".

W dyskusję nie dał się wci±gn±ć minister kultury Bogdan Zdrojewski: - Nie chciałbym żyć w kraju, w którym premier, minister czy jakakolwiek osoba reprezentuj±ca władzę mówi: "Ten pan może, a ten pan nie może wypowiadać się w radiu czy telewizji" - powiedział w Radiu TOK FM.

Sprawa Nergala w TVP okazała się tak pal±ca, że zajmie się ni± cały Episkopat na najbliższym zebraniu. Zapowiedział to na łamach "Gazety Polskiej Codziennie" kard. Kazimierz Nycz.

"Nie zgadzamy się na publiczne promowanie satanizmu" - napisał prymas Polski abp Józef Kowalczyk.

W programie muzycznym w telewizyjnej Dwójce Nergal nie promuje satanizmu - zajmuje się ocen± występów wokalistów. Nie ma na twarzy mrocznego makijażu, jest zwyczajnie ubrany. Ale dla Ko¶cioła i prawicy Nergal to groĽny satanista, którego trzeba z anteny wyrzucić, bo szarga nasze katolickie warto¶ci. Rzeczywi¶cie, na zamkniętym koncercie zrobił co¶, co niektórych dotknęło: podarł Biblię i nazwał j± kłamliw± księg±. Nie jest to mój ulubiony gatunek sztuki, ale w sierpniu s±d uznał, że Nergal nie popełnił przestępstwa z art. 196 kodeksu karnego (obraza uczuć religijnych), bo to, co zrobił, "było swoist± form± sztuki wpisan± w stylistykę grupy Behemoth". Darski nie zasłużył więc, by odebrać mu prawo do obecno¶ci w przestrzeni publicznej.

Biskupi zmobilizowali się błyskawicznie, choć o Biblii, Ko¶ciele, religii etc. w programie się nie mówi, bo "The Voice of Poland" nie jest audycj± religioznawcz± ani publicystyczn±. - Każda z gwiazd zaproszonych do udziału w programie w roli trenera reprezentuje inny gatunek wokalny, jest autorytetem muzycznym dla innej grupy słuchaczy. Każda ma także wyrazist± osobowo¶ć, ogromne do¶wiadczenie oraz niekwestionowane dokonania - tłumaczyła w rozmowie z KAI rzeczniczka telewizji Joanna Stempień-Rogalińska. Dodała, że oficjalnej odpowiedzi TVP na skargi biskupów jeszcze nie ma.

Szkoda, że inne zgorszenie nie zasłużyło na uwagę biskupów. Gdy na pomniku Żydów zamordowanych w Jedwabnem kto¶ wymalował zielon± farb± antysemickie hasła, Episkopat milczał. Sprawcy nie usłyszeli od biskupów, że "bij± granice przyzwoito¶ci" czy niszcz± "tkankę życia społecznego".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,86116,10283129,Jak_Nergal_biskupow_rozsierdzil.html#ixzz1XvkZinQq

Przemek

--

"W weekend prezes PiS Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za
swoj± wypowiedĽ, jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacj±

Data: 2011-09-14 14:32:42
Autor: (He®Sk)
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
On Wed, 14 Sep 2011 14:47:39 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Polski Ko¶ciół ostro krytykuje publiczn± telewizję, odk±d Adam Nergal Darski, lider zespołu Behemoth, został jurorem muzycznego show ''The Voice of Poland''.

 z calym szacunkiem, ten nargal to buc.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-14 06:35:24
Autor: Leszczur
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
On 14 Wrz, 15:32, "(He(R)Sk)" < .bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 14 Sep 2011 14:47:39 +0200, Przemys aw W <bro my RP przed

pi...@op.pl> wrote:
> Polski Ko ci ostro krytykuje publiczn telewizj , odk d Adam Nergal
> Darski, lider zespo u Behemoth, zosta jurorem muzycznego show ''The Voice
> of Poland''.

 z calym szacunkiem, ten nargal to buc.

nargal, narwal, narwał.. Wszystko jedno, nie? ;-)

Data: 2011-09-14 15:08:31
Autor: jadrys
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
W dniu 2011-09-14 14:47, Przemysław W pisze:
Polski Kościół ostro krytykuje publiczną telewizję, odkąd Adam Nergal Darski, lider zespołu Behemoth, został jurorem muzycznego show ''The Voice of Poland''.

Przemek

"Nergal", "Behemoth" ,''The Voice of Poland''.  Same Polskie nazwy.,. Propagacja satanizmu, debilom zaczyna siÄ™ przewalać pod sufitem... Co takie indywidua szukajÄ… w paĹ„stwowej telewizji? Księża majÄ… 100% racji - wywalić tych imbecyli na zbity pysk z TV..

Data: 2011-09-14 06:34:36
Autor: Leszczur
On 14 Wrz, 15:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Voice of Poland''.

> Przemek

"Nergal", "Behemoth" ,''The Voice of Poland''.  Same Polskie nazwy.,.
Propagacja satanizmu, debilom zaczyna się przewalać pod sufitem... Co
takie indywidua szukaj± w państwowej telewizji? Księża maj± 100% racji -
wywalić tych imbecyli na zbity pysk z TV..

A to oni występuj± w Telewizji TRWAM?
Bo je¶li nie to proszę zachować swoje opinie dla siebie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 23:24:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-14 15:34, Leszczur pisze:
[...]

takie indywidua szukają w państwowej telewizji? Księża mają 100% racji -
wywalić tych imbecyli na zbity pysk z TV..
A to oni występują w Telewizji TRWAM?
Bo jeśli nie to proszę zachować swoje opinie dla siebie.

Pozdro

L'e-szczur

Oni wystÄ™pujÄ… w Polskiej PaĹ„stwowej Telewizji. A wiec niech spieprzaja z tymi "Nergalami" "Voice`ami" do stodoĹ‚y gdzieĹ› na wsi, i niech tego swojego DiabĹ‚a ktĂłrego miĹ‚ujÄ…,  nie zapominajÄ… zabrać ze sobÄ….

Data: 2011-09-14 14:30:43
Autor: Leszczur
On 14 Wrz, 23:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A to oni występuj± w Telewizji TRWAM?
> Bo je¶li nie to proszę zachować swoje opinie dla siebie.

> Pozdro

> L'e-szczur

Oni występuj± w Polskiej Państwowej Telewizji.

Dwa słowa s± tu kluczowe - polska i państwowa.

A wiec niech spieprzaja z
tymi "Nergalami" "Voice`ami" do stodoły gdzie¶ na wsi, i niech tego
swojego Diabła którego miłuj±,  nie zapominaj± zabrać ze sob±.

Albowiem? TVP nie jest telewizja katolick±. Teoretycznie powinna więc
prezentować przekroj pogl±dów.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 16:04:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4q8um$lla$1news.onet.pl...
[...]

A gdzieĹ› ty widziaĹ‚ ten satanizm, czy jego propagacjÄ™  w wykonaniu Nergala w TVP2? Chyba nie oglÄ…daĹ‚eĹ› programu ''The Voice of Poland'', ale siÄ™ wypowiadasz.

Data: 2011-09-14 23:23:56
Autor: jadrys
[...]

Nie widziałem, słyszałem o tym. Chyba nie myślisz że ja oglądam jakieś chłamy żywcem zrzynane z najbardziej debilnych telewizji USA?

Data: 2011-09-15 09:17:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4r61m$ic6$2news.onet.pl...

[...]

No to zrobiłeś z siebie kompletnego idiotę. Nie widziałeś ale się wypowiadasz.

Data: 2011-09-15 02:59:59
Autor: stevep
Dnia 14-09-2011 o 16:04:56 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j4q8um$lla$1news.onet.pl...
[...]

"Nergal", "Behemoth" ,''The Voice of Poland''.  Same Polskie nazwy.,.  Propagacja satanizmu, debilom zaczyna się przewalać pod sufitem.... Co  takie indywidua szukaj± w państwowej telewizji? Księża maj± 100% racji  - wywalić tych imbecyli na zbity pysk z TV..

A gdzie¶ ty widział ten satanizm, czy jego propagację  w wykonaniu  Nergala w TVP2? Chyba nie ogl±dałe¶ programu ''The Voice of Poland'',  ale się wypowiadasz.

Nie musiał widzieć, on regularnie korzysta z wiadomo¶ci z magla.

--
stevep

Data: 2011-09-14 20:04:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
środa, 14 września 2011 15:08. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

I ty to mówisz? Komunista przeciwko satanizmowi? A czym jest osławiony duch rewolucyjny -- - przecież w Moskwie ponoć nie ma "Ducha Świętego", jest tylko duch Marksa, Engelsa, Lenina i Stalina. Czy już masz sklerozę starczą, że trzeba przypominać ci Jadrysiu, kim jesteś? Korbo borbo usma smake, marsz wytłumaczyć się przed Lucjana, bo jak nie -- - podupczyć i do kotła! ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 23:23:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-14 20:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

rewolucyjny -- - przecież w Moskwie ponoć nie ma "Ducha Świętego", jest tyko
duch Marksa, Engelsa, Lenina i Stalina. Czy juĹĽ masz sklerozÄ™ starczÄ…, ĹĽe
trzeba przypominać ci Jadrysiu, kim jesteś? Korbo borbo usma smake, marsz
wytłumaczyć się przed Lucjana, bo jak nie -- - podupczyć i do kotła! ;)

Jeszcze raz powtarzam - nie jestem komuchem! Absolutnie nie mam nic przeciwko satanizmowi, Ale tylko do tego momentu jak jest to błazenada w ich własnym gronie.

Data: 2011-09-15 00:17:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
środa, 14 września 2011 23:23. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

Jeszcze raz powtarzam - nie jestem komuchem! Absolutnie nie mam nic
przeciwko satanizmowi, Ale tylko do tego momentu jak jest to błazenada w
ich własnym gronie.

Ho ho, to tak jak ja. Jednak ocenianie wykonawców to chyba nie satanizm? Co najwyżej grozi, że zaniży ocenę tzw. chrześcijańskiemu wykonawcy i nie dostanie on tej forsy po którą skusił go grzecch śmiertelny chciwości... mała mi strata.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 15:16:13
Autor: matusm
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4q7pd$ctv$1news.onet.pl...
[...]

esbeki zeszli do poziemia wiec posługuja sie podstawionymi prowokatorami a oni jak  zwykle niewinni ale ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-14 17:48:52
Autor: Grzegorz Z.
matusm napisał:

esbeki zeszli do poziemia wiec posługuja sie podstawionymi prowokatorami a oni jak  zwykle niewinni ale ciagle,,,,,,,,,,,,,,,

Już nawet pospolitych ateistów uważasz za "prowokatorów esbecji" ? --
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-14 18:20:05
Autor: Przemysław W
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1n02p13caw3f1$.1lf0ol6hlr9ki.dlg40tude.net...
matusm napisał:

esbeki zeszli do poziemia wiec posługuja sie podstawionymi prowokatorami a
oni jak  zwykle niewinni ale ciagle,,,,,,,,,,,,,,,

Już nawet pospolitych ateistów uważasz za "prowokatorów esbecji" ?

Nie ma się co dziwić, to tylko milicjant.

Przemek

Data: 2011-09-14 18:40:43
Autor: matusm
Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4qk7o$a67$1news.onet.pl...
matusm napisał:

[...]

Co???Nie podoba się   esbeku???

Idz sie pomodlić bo tak kazali przelożeni,na kolana  już ,,,,,,,,,,,,w koncu nadal,,,,,,,

Data: 2011-09-14 18:38:46
Autor: matusm

matusm napisał:

[...]

Najpierw wyszukuje ,nastepnie pozyskuje,naprowadza i kieruje to takie typowe

Zobacz co  zrobiono z Bolkiem,Muchołapem albo innymi konfidentami  a ciagle,,,,,,,,,,,

Data: 2011-09-14 15:35:41
Autor: Klin
Użytkownik Przemysław W napisał:

Szkoda, że inne zgorszenie nie zasłużyło na uwagę biskupów. Gdy na
pomniku Żydów zamordowanych w Jedwabnem ktoś wymalował zieloną farbą
antysemickie hasła, Episkopat milczał. Sprawcy nie usłyszeli od
biskupów, że "biją granice przyzwoitości" czy niszczą "tkankę życia
społecznego".

    Jak oni Ĺ›mieli - powinni narĂłd obĹ‚oĹĽyć ekskomunikÄ…, posypać gĹ‚owÄ™ popioĹ‚em,
    ogĹ‚osić ĹĽaĹ‚obÄ™ narodowÄ… i zobowiÄ…zać PolakĂłw do pielgrzymki do Tel Avivu

Jak Nergal rozsierdził sukienkowych.