Jak Niemcy traktują Radio Maryja

Data: 2009-08-29 17:50:06
Autor: boukun
Jak Niemcy traktują Radio Maryja
Przypadkowo, publikując mój klip o przedwojennej mapie Jeleniej Góry, zobaczyłem pokrewny klip Niemców zwiedzających w 2008 roku Jelenią Górę. http://www.youtube.com/watch?v=Tn_phMTRbow&feature=related
Filmując przed Kościołem Garnizonowym (moja parafia, gdzie zostałem ochrzczony, szedłem do komunii i byłem bierzmowany, od dołu drugi klęczę http://boukun.wrzuta.pl/obraz/6njoya1uuOH/komunia_sw.), natrafili goście z Niemiec na polskiego orła, tablicę upamiętniającą słowa JP II i tablicę ogłoszeniową... o zgrozo... Radia Maryja i taki na jego temat pada w tym filmie komentarz:

"Und hier ist dieser fanatische Radiosender, diese Radio Maryja...zu verspenden auch..". "Wieso ..ne Reklame fĂźr dieser radikalen Radiosender da?".
-
A tu jest ta fanatyczna rozgłośnia, te Radio Maryja... nawołuje do finansowego wspomagania... Ale dlaczego tu ta reklama dla tego radykalnego nadajnika?

Biedni Niemcy też nie rozumieją, że inaczej Polacy by sie uwolnili od żydowskiego rządu...

Dałem im miły wpis:

"Szukałem was... teraz przyszliście do mnie, za co wam dziękuję" - Jan Paweł II 1920-2005
"ich suchte Euch... jetzt seid Ihr zu mir gekommen, wufĂźr ichďťż mich bedanke"...

Data: 2009-08-29 09:01:05
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 17:50, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

"Und hier ist dieser fanatische Radiosender, diese Radio Maryja...zu verspenden
auch..". "Wieso ..ne Reklame für dieser radikalen Radiosender da?".

Niemcy traktują Radio Maryja tak samo jak takich ja ty - z
obrzydzeniem...

Data: 2009-08-29 18:07:23
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:bff24b92-e383-4068-95af-dd8c7ad94286e34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

I vice wersa...

boukun

Data: 2009-08-29 18:04:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 17:50:06 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To teraz oni bedą bogaci, ci Niemcy. Bogaci duchem, po takim wpisie!
Było im jeszcze posłać fotkę twojej gęby wałkun, doznaliby niebowstąpienia.
Ale, tak swoją drogą, to bezdomne psy chyba nie są szczęśliwe? A takie
wolne!
Piotr

Data: 2009-08-29 18:12:22
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ioy7wps32rzk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś uzależniony ode mnie, jak od narkotyku. Shizofrenik tylko...

boukun

Data: 2009-08-29 18:22:35
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:12:22 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Uzależnienie, hmm...
Muszę się co jakiś czas wypróżniać, khem, khem, emocjonalnie, głupolku,
taka konieczność życiowa. A po co mam robić bylegdzie?
I zdecyduj się wałkun jestem psychopata, czy schizofrenik? Ja wiem, że ci
ciężko tak z wikipedii diagnozę strzelić, ale spróbuj...
Ja za to, ze 100% pewnością mogę ci podpowiedzieć twoją dolegliwość,
hałsfrał.
Szukaj tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia
Piotr
PS. Jak myślisz wałkun czego brakuje do szczęścia bezdomnym psom? Pytam
ciebie bo psychologię macie podobną.

Data: 2009-08-29 18:24:53
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11evomw0dk6em$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś nie wie, co mu dolega.
Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji...

boukun

Data: 2009-08-29 19:02:54
Autor: Jerzy Tabortowski
Jak Niemcy traktują Radio Maryja
Głupi Piotruś nie wie, co mu dolega.
Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji...

Locho ripostujesz meeeen, lichutko.
Skup się i coś wykoncypuj.

Data: 2009-08-29 19:14:11
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 19:02:54 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Locho ripostujesz meeeen, lichutko.
Skup się i coś wykoncypuj.

Nu, ale z czego ma strzelać, kiedy tam same łysaki...
Albo ślepaki...?
Wałkun się chwalił, że ma IQ 167... He, he, ja zakładam, że gdy wpisywał tę
cyfrę, to myślał, że chodzi o wzrost.
Piotr

Data: 2009-08-29 22:35:01
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h7bn42$c3r$3atlantis.news.neostrada.pl...
Głupi Piotruś nie wie, co mu dolega.
Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji...

Locho ripostujesz meeeen, lichutko.
Skup się i coś wykoncypuj.

Musiałbym być takim samym głupkiem jak wy!!!

boukun

Data: 2009-08-29 19:11:10
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:24:53 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś nie wie, co mu dolega.

?
To głupolek wałkun nie wie.
Ale za to ja wiem co dolega tobie hałsfrał.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji...

Jejku, znowu ci muszę coś cztery razy wpastować, żebyś zrozumiał, głupolku?
Ty wałkun jak milicjant jesteś, osporny na wiedzę, he, he. Ale powtórzę: Ja z tobą wałkun nie dyskutuję, bo nie ma o czym. Technikę
copy/paste masz opanowaną, własnych przemyśleń zero, więc o czym mamy
gadać? Ja mogę podyskutować z autorami pastowanej przez ciebie treści.
Z tobą najwyżej o technice obliczania średniej życia w Polsce na podstwaie
sześciu klepsydr z cmentarnego muru, bo to twoje - durne i debilne do
imentu, ale twoje wałkun. No i ewentualnie o tym, czy twoja fizjonomia
podoba się bezrobotnym czterdziestoaltkom, czy nie. Albo czy golić pałę na
łyso, albo czy ma sens ubierać się jak wulec, albo czy kształtne zadeczki
sfotografowałeś, czy nie... Tyle twojego wałkun. Reszta to warzywna pasta z
portali.
Moglibyśmy jeszcze podyskutować na temat: do czego tęsknią bezdomne psy,
ale o tym nie chcesz gadać. No i ile masz wzrostu, to by posłużyło
weryfikacji powiedzenia mojego taty, że kurduple są złe bo mają serce
blisko d...
Piotr

Data: 2009-08-29 22:37:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:d1llbqcxzw6i$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś sam ze sobą "dyskutuje", pod moimi postami. W ramach terapii, jaką sobie zadał...

boukun

Data: 2009-08-29 23:05:13
Autor: Lorn
boukun pisze:

[...]

Nie pajacuj... Wymyśl coś innego. :>

Data: 2009-08-29 23:11:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7c40s$tei$1news.interia.pl...
boukun pisze:

[...]

Jak takiś mądry, to się sam wdaj z głupim w dyskusję...

boukun

Data: 2009-08-29 23:15:50
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Gdybyś był mądry, to byś nie wdawał się w dyskusję... Te same wklejki są idiotyczne. :> Piotr i Ty jesteście siebie warci... :> Jak dzieci w piaskownicy. Z ta różnicą, że Piotr lepi lepsze babki z piasku. :>

Data: 2009-08-29 23:24:39
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

A jaka tu jest dyskusja? Tych jego babek z piasku nie sposób dorosłemu inaczej komentować. Głupi Piotruś się ode mnie uzależnił i ja na to nic nie mogę... Byłoby poniżej mojego poziomu, się z prymitywne pyskówki z głupim wdawać...

boukun

Data: 2009-08-29 23:39:08
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Wdajesz się w pyskówki... Wytłumacz to sobie... Poniżej czyjego poziomu są te wklejki? :>

Data: 2009-08-29 23:53:05
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Nie wdaję się, te wklejki to jest minimum, które trzeba idiocie zapodać, bo on mi poświęca wyjątkowo dużo czasu i jest zaabsorbowany jak nikt moją całą osobowością. Nawet głupi w końcu kiedyś się ocknie...

boukun

Data: 2009-08-30 00:05:23
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Twój wybór. :> Twoje poglądy są mi dalece nie po drodze, ale jak pisałem wcześniej, uzupełniacie się... To minimum jest beznadziejnie śmieszne, a staje się powoli nudne.

Data: 2009-08-30 00:11:48
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Ma być nudne, ale też będziemy teraz dyskutować o dupie maryny...?

boukun

Data: 2009-08-30 00:22:49
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Masz rację... Szkoda mego jak i Twego czasu. :> Skoro ma być nudne i idiotyczne...  Nie wnikam. :>

Data: 2009-08-30 00:38:45
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Lorn, mimo drobnych zgrzytów ostatnio, przedstawiasz jakąś kulturę. Bez urazy, ale staram się zrozumieć twoją walkę polityczną w kierunku PO... Ja to nazywam koniunkturalizmem, ale jeśli czerpiesz z tego korzyści, to, każdy orze jak może... i masz prawo sie bać, o (lub chcieć utrzymać) swoją pozycję...

boukun

Data: 2009-08-30 01:16:00
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Nie mam czego się bać... Nie ważne kto jest u władzy, ważne jak ją sprawuje. Nie bronię PO, ale też nie zaprzeczę, że wolę ich rządy niż PiS`u. Można się sprzeczać, ale wynik ogólny daje znaczący plus partii rządzącej. Nazwij to jak chcesz... PR... Nevermind. :>

Data: 2009-08-30 01:24:10
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Nie da się ukryć, że ja też nie dopuszczam do myśli, że takie coś jak PiS braci Kaczyńskich kiedykolwiek jeszcze wróci do władzy. I chociażby na podstawie kilku dobrych posunięć, jak zniesienie abonamentu RTV i rozdzielenie funkcji ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego, PO należy zaliczyć to na plus. Ale nie można być fanatykiem jednej lub drugiej z tych partii.

boukun

Data: 2009-08-30 01:36:44
Autor: Lorn

boukun pisze:

[...]

Za takiego się nie uważam... Wolę wybrać to co nie robi z Polski zaściankowego skansenu, ale potrafi się zachować, nie prychając głupim uśmieszkiem, gdy ktoś zacznie mówić językiem którego jaśnie Pan nie jest w stanie odszyfrować. Lubię spójność, przejrzystość i kulturę wypowiedzi... Nie znoszę chamstwa, które udaje, że przemawia w imię ludu... Nie ma alternatywy... i Ty to wiesz...

Data: 2009-08-30 01:51:11
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Nie ma czegos takiego, jak mniejsze zło. Tusk rekompensuje swoje poddaństwo zachodowi tym, że unika mediów, unika jakichkolweik konferencji, nie robi nic, leń patentowany, stroni od ludzi, zaszywa się i nie pokazuje, odczekuje do wyborów prezydenckich. Kaczyńscy za to robili szopki, na siłę chcieli ludziom wmówić, że mają sukcesy, wszystkich inwigilowali i prześladowali, wszystkim chcieli zrobic dobrze, a przez to wszystkim robili źle. Konferencje, podsłuchy, intrygi polityczne, to było po prosdtu bandyctwo polityczne. Dlatego pisałem ostatnio, że Polska miała tylko jednego dobrego przywódcę, Edwarda Gierka, który się nawet pytał nie tylko ludzi, czy ludzie jeżdżą tymi kolejami, czy ludzie jeżdża tymi drogami co on pobudował, czy ta huta istnieje, czy w tej kopalni pracują ludzie, czy tam w tych domach mieszkają ludzie. Ten człowiek żył dla ludzi, nie dla siebie...

boukun

Data: 2009-08-29 18:53:40
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

No to żeś się wzniósł na wyżyny. Posraj sobie jeszcze na Wojtyłe, śmiało , pofajdaj. Przyjemnie ??

Jak Niemcy traktują Radio Maryja