Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....

Data: 2011-05-09 13:24:22
Autor: MH
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....
http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA

Panie Prezydencie Komorowski...  Choćby¶ Pan zabrał Królewnie kieliszek spod
łapy , choćby¶ Pan wylał ne "Her Majesty" stek pomyj , to i tak nie jeste¶ Pan
w stanie przebić swojego poprzednika. Tym samym , nie jestes Pan w stanie
zameldować wykonania zadania ...

MH --

Data: 2011-05-09 06:30:03
Autor: Hans Kloss
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....tańczyć pewnie też nie potrafi±
On 9 Maj, 15:24, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA
Tragedia.. kogo oni wybrali.. ¦PIEWAĆ NIE UMIE, no po prostu skandal!!
Przecież to podstawowa umiejętno¶ć wymagana od prezydenta RP!!
Opu¶ć lepiej tę grupę zamiast nadal j± zanieczyszczać podobnie
debilnymi wypierdami...
J-23

Data: 2011-05-09 13:56:48
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 9 Maj, 15:24, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=3Dpxvx0g5gmAA
Tragedia.. kogo oni wybrali.. =A6PIEWA=C6 NIE UMIE, no po prostu skandal!!
Przecie=BF to podstawowa umiej=EAtno=B6=E6 wymagana od prezydenta RP!!
Opu=B6=E6 lepiej t=EA grup=EA zamiast nadal j=B1 zanieczyszcza=E6 podobnie
debilnymi wypierdami...
J-23

=================

No co¶ Ty Chams..  Toż to nie chodzi o to jak kto Jazzuje..  Niejaka Edyta
Górniak też swojego czasu wykonała awangardowo CHYMN !! CHYMN DO BULÓ
AWANGARDOWY !!  Zgadzasz się ze mn± Chams ??  No ale .. , żeby do Chyżego Ruja
Łeb Państwa tekstu CHYMNU nie znał ??!!  No bez jaj Chams..  Kogo Ty do Pani Nędzy bronisz ??!! BUROKA !!!

MH

Data: 2011-05-09 08:47:16
Autor: Hans Kloss
On 9 Maj, 15:56, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Łeb Państwa tekstu CHYMNU nie znał ??!!
 Nie po to został został wybrany żeby chórowi Aleksandrowa konkurencje
robić. Wiele od prezydenta nie wymagam- ot, żeby uczestniczył w
prowadzeniu polityki zagranicznej państwa, przecinał wstęgi i nie srał
po k±tach. A u obecnie nam panuj±cego Arcybolesnego nawet tego
ostatniego nie sposób się doprosić....
J-23

Data: 2011-05-09 16:23:28
Autor: MH
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....tańczyć pewnie też nie potrafi±
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 9 Maj, 15:56, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> =A3eb Pa=F1stwa tekstu CHYMNU nie zna=B3 ??!!
 Nie po to zosta=B3 zosta=B3 wybrany =BFeby ch=F3rowi Aleksandrowa konkuren=
cje
robi=E6. Wiele od prezydenta nie wymagam- ot, =BFeby uczestniczy=B3 w
prowadzeniu polityki zagranicznej pa=F1stwa, przecina=B3 wst=EAgi i nie sra=
=B3
po k=B1tach. A u obecnie nam panuj=B1cego Arcybolesnego nawet tego
ostatniego nie spos=F3b si=EA doprosi=E6....
J-23

====================

Tat, tak poniek±d masz Chams rację..  No dobra , niech Ci będzie , WIELKI był
w polityce zagranicznej..  1) GRUZIN - POLAK , dwa bratanki !!!  90% Wolaków nawet nie wie gdzie to jest..

2) Litwo , Ojczyzno Moja - Ja kupię Wam rafinerję ...

3) Ukochany Sojuszniku z Jałty - zrobimy Wam drogi dojazdowe , damy Wam 200
baniek ..  DELL a Hell w  Łodzi

4) Panie Prezesie , melduję ....

5,6,7,8,9 .... , a,b,c,d.... TU-154

Itd., itp...

MH

Data: 2011-05-09 18:25:31
Autor: u2
W dniu 2011-05-09 18:23,  MH pisze:
2) Litwo , Ojczyzno Moja - Ja kupię Wam rafinerję ...

Bujasz w oblokach ze swoja koza chams. :)

Data: 2011-05-09 15:28:34
Autor: u2
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....
W dniu 2011-05-09 15:24,  MH pisze:
[...]

Nie jest w stanie, bo jest ciezko chory. Szykuj sie na stype sodomito :)

Data: 2011-05-09 14:08:26
Autor: MH
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> zameldować wykonania zadania ..

Nie jest w stanie, bo jest ciezko chory. Szykuj sie na stype sodomito :)
==================

JUTU !!  Wiele razy prowić Ci mom , coby¶ sem komzy skinola połobcieroł !!
Starsym i momdzejsym łodciem jez..  To siem być ukłodnym i swracej siem ku
mnie i do mojego Kuma Poloka_Prowdziwego , WASO ¦FIONTOBLIWO¦Ć !! A kiej siem kutemu niezastosujes , to bemdzies eskimo... , emsik... ,
emskomufunikowany ...

Kces tego ??!! A wiec , ze s tym zartóf nimo !!!

MH

Data: 2011-05-09 15:30:56
Autor: brat_olin
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

Nie jest w stanie, bo jest ciezko chory. Szykuj sie na stype sodomito :)

Kto po Bulu?  Marszalek Niesiolowski jako prezydent?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-05-09 16:01:14
Autor: u2
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....
W dniu 2011-05-09 15:30, brat_olin pisze:
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

Nie jest w stanie, bo jest ciezko chory. Szykuj sie na stype sodomito :)

Kto po Bulu?  Marszalek Niesiolowski jako prezydent?

Sprawdzil sie, nadaje sie.

Data: 2011-05-09 15:31:25
Autor: raff
Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dc7ec06$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taa, i to jest wlasnie prezydent takich MH. Specow od "bulu" i "nadzieji".

R.

Jak Oni ¦PIEWAJˇ ....