Jak PIS wygra wybory...

Data: 2013-05-12 09:54:27
Autor: Marek
Jak PIS wygra wybory...
....to , ciekawe, jaka komisje sejmowa powola na poczatek ?
Przewodniczacym bedzie, oczywiscie Pan Antoni.
Pierwszym podejrzanym, wezwanym na przesluchanie , bedzie obywatel
Donald T.
Drugim - niejaki Arabski.
Bedzie niezla rozrywka - juz tylko z tego powodu zaglosuje na PIS.

Data: 2013-05-12 19:07:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak PIS wygra wybory...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:def59d5d-1c56-4427-8078-ee00a0f25517m4g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

A zastanawiales sie, kto zechce ryzykowac swoja przyszlosc i zycie, wchodzac w koalicje z PiS? Bo PiS nie zdobedzie takiej wiekszosci by samemu rzadzic. Jak przeszlosc pokazuje, wszyscy którzy zwiazali sie z PiS konczyli marnie, a juz najgorzej Lepper. Sam Jarus chwalil sie, ze jednego dnia uczynil go wicepremierem, a drugiego puscil za nim psy goncze, by go dopadli.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-12 10:09:44
Autor: Marek
Jak PIS wygra wybory...
On 12 Maj, 19:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:def59d5d-1c56-4427-8078-ee00a0f25517m4g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

w koalicje z PiS? Bo PiS nie zdobedzie takiej wiekszosci by samemu rzadzic.
Jak przeszlosc pokazuje, wszyscy kt rzy zwiazali sie z PiS konczyli marnie,
a juz najgorzej Lepper. Sam Jarus chwalil sie, ze jednego dnia uczynil go
wicepremierem, a drugiego puscil za nim psy goncze, by go dopadli.

ubawiony

PSL daje dupy kazdemu, zeby zatrzymac prezesow na elewatorach.

Data: 2013-05-12 19:17:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak PIS wygra wybory...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b447a14c-5eb0-4223-abbf-ed511fd1c880w13g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

ubawiony

PSL daje dupy kazdemu, zeby zatrzymac prezesow na elewatorach.

Nie zawsze. Gdy PiS rzadzil, PSL mimo serdecznych zaproszen, nie dalo sie skusic. Dzieki temu przetrwali.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-05-12 11:04:47
Autor: Marek
Jak PIS wygra wybory...
On 12 Maj, 19:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:b447a14c-5eb0-4223-abbf-ed511fd1c880w13g2000vbn.googlegroups.com...

> PSL daje dupy kazdemu, zeby zatrzymac prezesow na elewatorach.

Nie zawsze. Gdy PiS rzadzil, PSL mimo serdecznych zaproszen, nie dalo sie
skusic. Dzieki temu przetrwali.

ubawiony

 To teraz padna razem z PO.

Data: 2013-05-12 21:14:27
Autor: Marek Czaplicki
Jak PIS wygra wybory...
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 12 maja 2013 20:04:

 To teraz padna razem z PO.

No i chwała Bogu. Od tego pesela to już dynia napie....la. :)

Data: 2013-05-13 09:00:20
Autor: u2
Jak PIS wygra wybory...
W dniu 2013-05-12 20:04, Marek pisze:
  To teraz padna razem z PO.

tak, walka o przetrwanie konczy sie zwykle bardzo smutno. zostana odstawienie od koryta przez wzburzonych rolnikow. ale koalicji rzadowej bez przedstawicieli rolnikow nie da sie zmontowac.

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-13 11:22:29
Autor: xantiros
Jak PIS wygra wybory...
Marek wrote:

 To teraz padna razem z PO.

Nie padną, siłą PO jest PiS, i tak samo siła PiS jest PO. Obie nie mogą bez siebie istnieć - upadek jedej oznacza koniec drugiej.
Zresztą obie partie mają "żelazny" elektorat na poziomie 20-25%, jak by partiom zalerzało na samodzielnym rządzeniu to by lobbowały za okręgami jednomandatowymi, a z tego jak widać ani PiS ani też PO nie jest tym tematem zainteresowane - rządzenie bez koalicjanta nie opłaca się im, wtedy by nie dało się tłumaczyć ze koalicjant nie pozwala.

Data: 2013-05-13 13:11:01
Autor: Marek
Jak PIS wygra wybory...
On 13 Maj, 11:22, xantiros <xantiros_wytnij...@ymail.com> wrote:
Marek wrote:

>  To teraz padna razem z PO.

Nie padn±, sił± PO jest PiS, i tak samo siła PiS jest PO. Obie nie mog± bez
siebie istnieć - upadek jedej oznacza koniec drugiej.
Zreszt± obie partie maj± "żelazny" elektorat na poziomie 20-25%, jak by
partiom zalerzało na samodzielnym rz±dzeniu to by lobbowały za okręgami
jednomandatowymi, a z tego jak widać ani PiS ani też PO nie jest tym tematem
zainteresowane - rz±dzenie bez koalicjanta nie opłaca się im, wtedy by nie
dało się tłumaczyć ze koalicjant nie pozwala.

Ja twierdze, ze PSL latwo da sie namowic do koalicji z PIS.
Tym bardziej, ze odstawili tego UBeka Pawlaka.

To bedzie, dla PSL - nowy rozdzial.

Data: 2013-05-15 11:27:18
Autor: xantiros
Jak PIS wygra wybory...
Marek wrote:

[...]

Prawda, PSL się pu¶ci z każdym dla stołków, tyle ze PSL nie da się wodzić za nos jak SO czy LPR. Tutaj PiS przy  próbie ich uwalenia zostanie sam tak jak swego czasu SLD, PO o tym wie i nic z nimi nie robi, dlatego jest jak jest.

Data: 2013-05-15 10:01:04
Autor: Leming Show
Jak PIS wygra wybory...
Czy wybory sa wygrane czy przegrane to i tak sa wygrane:)
Michalkiewicz.

Data: 2013-05-12 21:13:20
Autor: matusm
Jak PIS wygra wybory...

[...]
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Data: 2013-05-15 00:11:23
Autor: Kaczysta