Jak PO i Palikot wygrają wybory

Data: 2011-10-07 23:37:05
Autor: matusm
Jak PO i Palikot wygrają wybory

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6nk93$a0u$1mx1.internetia.pl...
-  Panie jak dojść do Placu Przyjaźni Rosyjsko-Niemieckiej?
-  Tutaj prosto Aleją Żydowskich Ofiar Armii Krajowej, to przy
   Muzeum Polskiego Wrodzonego Antysemityzmu, potem skręci
   pan w prawo przy Pałacu Gazpromu w bulwar Polskich Obozów
   Koncentracyjnych. Przy Pałacu Gazpromu spokojnie raczej patrz
   pan w ziemię, bo można dostać 48 godzin z byle powodu.
   Dalej prosto minie pan Instytut Miłości i Cudów. Przejdzie pan w lewo
   wiaduktem nad Aleją Tolerancji, stoi tam pomnik Jaruzelskiego
   z dużym napisem "GENERAŁ HONORU", nie da się przeoczyć.
   Dalej Skwerkiem Prezydenta Komorowskiego Myśliwego i w lewo
   na skuśkę Parkiem Piłkarza Kaszuba. W Parku Piłkarza są tzw.
   Tablice Tuska, to w kopane w ziemie kamienne płyty z przykazaniami:
   "Dlaczego Polskość Była Chorobą". Miniesz pan Park i jesteś na
   Placu Przyjaźni Rosyjsko-Niemieckiej.
-   A po co pan w ogóle idziesz na Plac Przyjaźni?
-   Potrzebuję zaświadczenie z Komitetu d/s Mniejszości Chrześcijańskiej.
   Syn mi się urodził i chciałem ochrzcić.
-   Potem musi pan to zarejestrować w Ministerstwie Poprawności Politycznej
   przy Rondzie Kiszczaka - to akurat w drugą stronę. Chyba, że od razu
   zadeklaruje pan wychowanie w rodzinie gejowskiej, wtedy rejestrować
   nie trzeba.

[~ z sieci ]

dobry tekst masz moja autoryzacje,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Jak PO i Palikot wygrają wybory