Jak PO inwigiluje maile i telefony milion贸w Polak贸w

Data: 2015-07-12 09:52:45
Autor: Lord z Cowshed
Jak PO inwigiluje maile i telefony milion贸w Polak贸w
U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:mnr5bk$n8c$2@speranza.aioe.org...
Mam w d... pisuar贸w. Ale to co m贸wi膮 POsra艅cy aby panicznie utrzyma膰 koryto jest po prostu 偶a艂osne, nie maja nic do zaoferowania po 8 latach oszukiwania i okradania polak贸w, co by nie obiecywali to ju偶 chyba najt臋pszy frajer im nie uwierzy, a te straszenie pisuarami kt贸re by艂o jedynym programem i do tej pory dawa艂o im wygrywa膰 sta艂o ju偶 si臋 偶a艂osne.

A ja mam w d...e twoj膮 t臋sknot臋 za komun膮. W d...e wsad藕 swoj膮 legitymacj臋 PZPR. Jeste艣cie pokoleniem wymieraj膮cym.

--
Lord z Cowshed

Jak PO inwigiluje maile i telefony milion贸w Polak贸w