Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!

Data: 2011-08-31 01:27:23
Autor: muto2100
Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!
Data: 2011-08-31 01:54:43
Autor: Leszczur
Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!
On 31 Sie, 10:27, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://is.gd/DNkoc0

Bardzo ciekawy tekst. Bardzo paranoiczny, ale niemniej jednak
ciekawy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 04:59:30
Autor: Leszczur
Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!
On 31 Sie, 13:56, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
¶roda, 31 sierpnia 2011 10:27. carbon entity 'muto2100'
<misiaxxxxy...@gmail.com>

>http://is.gd/DNkoc0

Hehe... byłem podczas poprzednich wyborów do sejmu szefem komisji wyborczej
i tam nikt nie fałszował... no ale ww tym obwodzie to PO zawsze ma
największe poparcie, reszta to plankton więc się pewnie nie liczy ;)

Jeste¶ widocznie czę¶ci± układu! ;-)

Data: 2011-08-31 12:39:16
Autor: Zahir
Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c435205c-33eb-4fa8-9e0a-06e6bf08d3e7s7g2000yqk.googlegroups.com...
http://is.gd/DNkoc0

Co to za chłam ta: http://www.dlapolski.pl/08/29/polska-w-budowie-krotki-film-propagandowy/ ? Zgromadzenie nieuleczalnych oszołomów?

Zahir

Data: 2011-08-31 13:56:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!
środa, 31 sierpnia 2011 10:27. carbon entity 'muto2100' <misiaxxxxyyyy@gmail.com>

http://is.gd/DNkoc0

Hehe... byłem podczas poprzednich wyborów do sejmu szefem komisji wyborczej i tam nikt nie fałszował... no ale w tym okręgu to PO zawsze ma największe poparcie, reszta to plankton więc się pewnie nie liczy ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Jak PO przyszykowalo sobie grunt do falszywych wyborow!