Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!

Data: 2011-01-03 02:49:46
Autor: muto2100
Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!
Data: 2011-01-03 12:39:34
Autor: Krzysztof
Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!
Zapomniales dodac, ze to wina picu, a dokladnie zaniechania reform podczas koniunktury gospodarczej za ich rzadów.

K.

Data: 2011-01-03 04:14:22
Autor: muto2100
On 3 Sty, 12:39, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Zapomniales dodac, ze to wina picu, a dokladnie zaniechania reform podczas
koniunktury gospodarczej za ich rzad w.

K.

daj  sobie    spokoj!    tacy  jak  ty   to   jeszcze   1000   lat
beda  winic    PIS    za  wszystko:zmiany
atmosferyczne,choroby   ,niepowodzenia  zyciowe
to  juz  zakrwawa  na  paranoje     ktora    wam    wszepili
idioci  z  SB   czyli  TVN24!

Data: 2011-01-03 12:17:03
Autor: obserwator
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

atmosferyczne,choroby   ,niepowodzenia  zyciowe
to  juz  zakrwawa  na  paranoje     ktora    wam    wszepili

rozsadnemu i myslacemu czlowiekow, niczego sie nie wmowi. To idiota pelowski
jest lub platny peowski rozpierdzielacz dyskusji.

Data: 2011-01-03 12:14:41
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
Zapomniales dodac, ze to wina picu, a dokladnie zaniechania reform podczas koniunktury gospodarczej za ich rzadów.

pierdzielisz durny pelowcu.

Data: 2011-01-03 19:46:43
Autor: Krzysztof

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifsejg$n4g$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

Zapomniales dodac, ze to wina picu, a dokladnie zaniechania reform podczas
koniunktury gospodarczej za ich rzadów.

pierdzielisz durny pelowcu.
Typowa "debata" picowska - prawda w oczy kole , przechuśtało sie kase za koniunktury , zamiast odkładać na trudne czasy, ŻADNYCH REFORM za picu nie zrobiono - dopiero PO ukróciło rozpasanie wcześniejszymi emeryturami.
A twoje "picointeligentne odzywki" wsadź sobie w siedzenie , na mnie nie działają.

K.

Data: 2011-01-03 13:09:26
Autor: Tomek
Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!

Uzytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisal w wiadomosci news:ifschm$gv7$1inews.gazeta.pl...
Zapomniales dodac, ze to wina picu, a dokladnie zaniechania reform podczas koniunktury gospodarczej za ich rzadów.

K.
Pic rzadzil 2 lata. PO - juz ponad 3, w tym 2, kiedy nie bylo kryzysu. A przeciez jestesmy zielona wyspa...
Tomek

Data: 2011-01-03 13:18:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d21bd04$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesteś w błednym błędzie.

Data: 2011-01-03 12:37:42
Autor: obserwator
Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jesteś w błednym błędzie.

kolejny matol peowski:)) zesra sie, a dalej bedzie zaprzeczal oczywistym faktom.

--

Jak PO ukradlo polakom pieniadze przeznaczone na emerytury!