Jak PO ukręca łby sprawom korupcyjnym

Data: 2011-04-20 16:55:58
Autor: u2
Jak PO ukręca łby sprawom korupcyjnym
... akurat przykład z mojego województwa. Dziadkowie z CBA się starają :

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/4247692,wiadomosc-drukuj.html

"- Statystyki mówią co innego. CBA obecnie ma lepsze wyniki niż z czasów
kierownictwa Mariusza Kamińskiego.

- Statystki którymi jesteśmy karmieni są pisane kijem na wodzie. Dobrym
przykładem obecnej jakości działań CBA jest sytuacja w Białymstoku,
gdzie tamtejsza delegatura CBA prowadziła sprawę przeciwko marszałkowi i
nagle osoby, które zajmowały się tą sprawą dostają polecenie, żeby tego
materiału dowodowego nie przesyłać do prokuratury."

Data: 2011-04-20 17:00:55
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4daef401$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
.. akurat przykład z mojego województwa. Dziadkowie z CBA się starają :

Boleję nad tobą U2. Jesteś nieszczęśliwym człowiekiem. Zgorzkniałym,
zakompleksionym i pełnym nienawiści do siebie. Za kilka lat będziesz chorym
psychicznie wrakiem człowieka. Ratuj się chłopie dopóki jest jeszcze czas.

PhD

Data: 2011-04-21 08:26:48
Autor: cirrus
Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4daef550$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak zdecydowana większość nieudaczników pisowskich.

--
stevep

Jak PO ukręca łby sprawom korupcyjnym