Jak PO wygra wybory SAMORZĄDOWE to od razu da emerytom (popalić?)! ;-)

Data: 2018-09-02 13:03:11
Autor: A. Filip
Jak PO wygra wybory SAMORZĄDOWE to od razu da emerytom (popalić?)! ;-)
To tak apropo bilbrodziku "PiS wziął miliony a emerytom dał 12 złoty".
Może lepiej by pasowało "PO brało miliony ze spółek Skarbu Państwa przez
osiem lat i miliardy z OFE a nawet na 500+ nie było".  W PO pewnie są
_też_ sensowni ludzie. Ale dla mnie taki motyw przewodni kampanii
_samorządowej_ to chyba wybrali debile.   To są wybory _lokalne_, niech
wyborcy decydują _lokalnie_.

Tak jak uważałem za bzdury bajdurzenie PO przed przegranymi wyborami że
"dla PO nie ma alternatywy" tak uważam że dla PiS też musi być alternatywa.
Ja mam tylko nadziej że wyborcy nie poprą alternatywy " _nieskutecznych_
demagogów".

BTW Czy Donald Tusk (PO) obiecał cud gospodarczy?  Czy Donald Tusk
obiecywał zniesienie abonamentu/haraczu telewizyjnego? 2 x NIE.
Nie jego wina że wykiwani wyborcy "źle zrozumieli" jego cudownie
precyzyjne wy-PO-wiedzi :-)

Data: 2018-09-02 19:12:36
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2g4kirq5pf-i920@wp.eu...
To tak apropo bilbrodziku "PiS wziął miliony a emerytom dał 12 złoty".
Może lepiej by pasowało "PO brało miliony ze spółek Skarbu Państwa przez
osiem lat i miliardy z OFE a nawet na 500+ nie było".

Ale jest:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/574867,radni-pis-samorzad-pieniadze-zarobki-spolki-miliony-lista.html

http://wyborcza.pl/7,75398,23509176,3-mln-zl-za-rok-700-tys-za-nic-tak-placi-pis-zobacz-zestawienie.html?disableRedirects=true

https://oko.press/miliony-zlotych-dla-ludzi-pis-w-spolkach-z-udzialem-skarbu-panstwa/

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/lista-plac-pis-miliony-dla-swoich/wldnw37

https://gazetakrakowska.pl/malopolscy-radni-pis-z-ogromnymi-pensjami-w-panstwowych-spolkach-zarobili-krocie/ar/13199412

I to jest DOBRA ZMIANA!

Chcesz cos powiedzieć pajacu?

CL

Jak PO wygra wybory SAMORZĄDOWE to od razu da emerytom (popalić?)! ;-)