Jak Pan Premier zażartuje, to naprawdę boki zrywać

Data: 2013-07-30 07:21:04
Autor: leming.show
Jak Pan Premier zażartuje, to naprawdę boki zrywać
- a teraz Kwiatkowski będzie na mnie patrzył krytycznym wzrokiem...

A jaki bedzie pracowity jak opozycja dojdzie do wladzy ho ho, teraz to moze i nie ale za dwa lata pewnie wejdzie na maksymalne obroty.

Data: 2013-07-30 16:29:29
Autor: u2
W dniu 2013-07-30 16:21, leming.show@gmail.com pisze:
- a teraz Kwiatkowski będzie na mnie patrzył krytycznym wzrokiem...

A jaki bedzie pracowity jak opozycja dojdzie do wladzy ho ho, teraz to moze i nie ale za dwa lata pewnie wejdzie na maksymalne obroty.

wyrobil sie w lizaniu 4 liter dla pelomafii. ogladalem go w audycji kawa na lawe kilka razy ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Jak Pan Premier zażartuje, to naprawdę boki zrywać