Jak PiS KRADNIE?

Data: 2017-03-16 08:27:27
Autor: prezydent San Escobar
Jak PiS KRADNIE?
Taka układanka: Ewa Kaczmarczyk, była wieloletnia księgowa PiS jako prezes i
współudziałowiec Sensus Group podpisywała aferalny kontrakt za 1,9 mln zł z PKP
na zabezpieczenie antyterrorystyczne dworców. Sensus Group wtedy nie dość, że
nie miała siedziby, to nawet formalnie nie istniała, bo nie były dokończone
wszystkie procedury w sądzie.
Ale pani Ewa nie pracuje sama. Prowadzi biuro rachunkowe razem z córką Anną.
Anna, podobnie jak jej matka, również od wielu lat pracuje w Sejmie dla PiS.
Jest wieloletnią narzeczoną Jana Dziedziczaka, wiceministra spraw
zagranicznych. Ale to nie koniec. Anna jest sejmową asystentką Mariusza
Błaszczaka, ministra spraw wewnętrznych.
Sensus Group to firma stworzona przez niejakiego Wolnego, który prowadził
kiedyś inną firmę z PiS-owskimi szefami BOR i Agencji Wywiadu. A więc Sensus
Group to firma krzak założona przez ludzi służb specjalnych. Pytanie za sto
punktów: który minister nadzoruje BOR? Błaszczak. Czy to już jest mafia czy tak
się przypadkowo ułożyło?
Opowiedziałem to wczoraj mojej żonie Violi. Zaczęła histerycznie krzyczeć i
płakać: Przestań! Mamy dzieci! Przecież oni spalą nam dom i nas pozabijają. Nie
jesteś już dziennikarzem śledczym! Daj spokój! Zajmij się firmą, bo nie mamy na
chleb! Od tygodni słyszę tylko: "Sensus Group"!
Obiecałem Violi, że to ostatni raz. Rozwiążę zagadkę Sensus Group do końca i
daję spokój.

https://www.facebook.com/leszek.kraskowski/posts/1371002406297826

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Jak PiS KRADNIE?