Jak PiS może wygrać z PO?

Data: 2013-01-18 16:56:25
Autor: u2
Jak PiS może wygrać z PO?
W dniu 2013-01-18 16:54, WW pisze:
Witam

Jak PiS w najbliższych wyborach może zniszczyć PO?

Wątpliwe, aby ktokolwiek chciał zniszczyć PO. Ono samo się niszczy.

Data: 2013-01-18 17:42:35
Autor: Przemysław M.
Jak PiS może wygrać z PO?
Dnia Fri, 18 Jan 2013 16:56:25 +0100, wychodek u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-18 16:54, WW pisze:
Witam

Jak PiS w najbliższych wyborach może zniszczyć PO?

Wątpliwe, aby ktokolwiek chciał zniszczyć PO. Ono samo się niszczy.

Masz jeszcze jakieś genialne pomysły?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-18 17:44:08
Autor: u2
Jak PiS może wygrać z PO?
W dniu 2013-01-18 17:42, Przemysław M. pisze:
[...]

Wystarczy geniuszow z PO kalecki :-)

Data: 2013-01-18 17:46:28
Autor: Przemysław M.
Jak PiS może wygrać z PO?
Dnia Fri, 18 Jan 2013 17:44:08 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Od zawsze uważałem cie za durnia. Twoja logika sprowadza się do
"chybuł-trafił" nic więc dziwnego, że nie zrobiłes kariery jako kapuś.

Data: 2013-01-18 17:56:00
Autor: u2
Jak PiS może wygrać z PO?
W dniu 2013-01-18 17:46, Przemysław M. pisze:
[...]

Chybuł, chybuł :-)))

Data: 2013-01-18 18:12:49
Autor: pluton_
Jak PiS może wygrać z PO?

Wątpliwe, aby ktokolwiek chciał zniszczyć PO. Ono samo się niszczy.

Jak my tego nie dozyjemy, to na pewno nasze wnuki.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:04:39
Autor: u2
Jak PiS mo�e wygra� z PO?
W dniu 2013-01-18 18:12, pluton_ pisze:
Jak my tego nie dozyjemy, to na pewno nasze wnuki.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Jak patrze na vontuseka, halicczuka i olszewika to na pewno duzo szybciej. :)

Data: 2013-01-18 19:32:12
Autor: pluton_
Jak PiS mo?e wygra? z PO?
Jak patrze na vontuseka, halicczuka i olszewika to na pewno duzo
szybciej. :)

To teraz popatrz na wycieraczkowego, bredzinskiego, plaszczka i takie tam.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:29:39
Autor: u2
Jak PiS mo?e wygra? z PO?

Ale widze ciagle szejnfelda, kalisza, rytfinskiego i kwiatkowskiego.

Data: 2013-01-18 19:43:47
Autor: pluton_
Jak PiS mo?e wygra? z PO?
Ale widze ciagle szejnfelda, kalisza, rytfinskiego i kwiatkowskiego.

W takim razie mamy tu 3 mozliwosci :

- wszyscy politycy to jedno i to samo qrestwo
- masz zeza rozbieznego
- masz dysonans poznawczy

Nullification

Data: 2013-01-18 19:42:46
Autor: u2
Jak PiS mo?e wygra? z PO?
W dniu 2013-01-18 19:43, pluton_ pisze:
W takim razie mamy tu 3 mozliwosci

Wszechswiat jest nieskonczony i sa nieskonczone mozliwosci sciemniania.

Data: 2013-01-18 21:18:13
Autor: pluton_
Jak PiS mo?e wygra? z PO?
> W takim razie mamy tu 3 mozliwosci

Wszechswiat jest nieskonczony i sa nieskonczone mozliwosci sciemniania.

Czlowiekiem jestem i wszystko co pisowskie (w tym logika) jest mi obce.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:22:59
Autor: u2
Jak PiS mo?e wygra? z PO?
W dniu 2013-01-18 21:18, pluton_ pisze:
W takim razie mamy tu 3 mozliwosci

Wszechswiat jest nieskonczony i sa nieskonczone mozliwosci sciemniania.

Czlowiekiem jestem i wszystko co pisowskie (w tym logika) jest mi obce.

No fakt, logika jest tobie obca.

Jak PiS może wygrać z PO?