Jak PiS może zniszczyć wolne (od podatków) media? Nowa wersja projektu podatków od reklam co miesiąc! ;-)

Data: 2021-02-14 13:03:26
Autor: A. Filip
Jak PiS może zniszczyć wolne (od podatków) media? Nowa wersja projektu podatków od reklam co miesiąc! ;-)
Podły rząd PiS sprawił że w TVN nie było "Teleranka" i może to powtórzyć
jak mu się będzie akurat opłacać! ;-)

Czy projekt podatku stawiał gazety przejęte przez Orlen na lepszej
pozycji konkurencyjnej niż dotąd? ;-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-14 15:00:24
Autor: Runt
Obajtek vs Morawiecki
W dniu 2021-02-14 o 13:03, pajac A. Filip pisze:
Podły rząd PiS sprawił że w TVN nie było "Teleranka" i może to powtórzyć
jak mu się będzie akurat opłacać! ;-)

A jak sądzisz? ;-)

Czy projekt podatku stawiał gazety przejęte przez Orlen na lepszej
pozycji konkurencyjnej niż dotąd? ;-)

W meczu o przyszłe koryto premiera wygrywa Obajtek.
Przejął Polskę Press.

Morawiecki chcąc wkraść się w łaski prezesa zalicytował i przebił Obajtka chęcią przjęciem mediów elektronicznych.
Niestety znazł sie w klinczu Porozumienia ;-)))

https://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,26760335,daniel-obajtek-rzadzil-pcimiem-jadl-obiady-z-szefem-gangu.html

C.d.n. ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-14 07:06:18
Autor: Zenek Kapelinder
Obajtek vs Morawiecki
niedziela, 14 lutego 2021 o 15:00:26 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
A jak sądzisz? ;-)
> Czy projekt podatku stawiał gazety przejęte przez Orlen na lepszej > pozycji konkurencyjnej niż dotąd? ;-)
W meczu o przyszłe koryto premiera wygrywa Obajtek. Przejął Polskę Press. Morawiecki chcąc wkraść się w łaski prezesa zalicytował i przebił Obajtka chęcią przjęciem mediów elektronicznych. Niestety znazł sie w klinczu Porozumienia ;-))) https://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,26760335,daniel-obajtek-rzadzil-pcimiem-jadl-obiady-z-szefem-gangu.html C.d.n. ;-)))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Chcesz pizdziak vel runt dziura w dupie banana? Zjesz go sobie dwa razy.

Data: 2021-02-15 00:05:33
Autor: Runt
Obajtek vs Morawiecki
W dniu 2021-02-14 o 16:06, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Chcesz pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja stęchła łechtaczka? ;-)))

vel runt
zenusiu, nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz! ;-))
dziura w dupie
zenusiu, koguciku na rożnie, skąd u ciebie ta skłonnośc do "dziura w dupie"? czyżby tęsknota za przeszłoscią? ;-)))

4u: https://tinyurl.com/393z3648

banana?
zenusiu, mało mnie obchodzi co ci tam hans wkłada ;-)))

Zjesz go sobie dwa razy.
i jak ci smakuje zenusiu? szczytujesz przy wyjmowaniu czy wkładaniu? ;-)))

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to sie nie wpier...j i WON!

--
Runt

Jak PiS może zniszczyć wolne (od podatków) media? Nowa wersja projektu podatków od reklam co miesiąc! ;-)