Jak PiS zniszczył polską transplantologię

Data: 2011-06-15 02:49:52
Autor: Zennon
Jak PiS zniszczył polską transplantologię
rok 2000 - 129 przeszczepów
rok 2001 - 110 przeszczepów
rok 2002 - 111 przeszczepów
rok 2003 - 122 przeszczepów
rok 2004 - 105 przeszczepów
rok 2005 - 95 przeszczepów
rok 2006 - 96 przeszczepów
17 luty 2007 Ziobro oskarża dr.G
rok 2008 - 61 przeszczepów
rok 2009 - 71 przeszczepów
rok 2010 - 79 przeszczepów

Czyli przed akcją Ziobry średnia oscylowała wokół 110 przeszczepów, a po jego akcji w ciągu jednego roku spadła o 50 przeszczepów i z trudem się podnosi. Przeliczenie nie wykonanych operacji na konkretne czarne woreczki pozostawiam czytelnikom.

Zennon

Data: 2011-06-15 01:32:53
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

przeciz tendencja spadkowa trwala juz od dawna jak widac z zestawienia.

[...]

Rozumowanie iscie kosmiczne: tolerowac korupcje - bo przeszczepow bedzie mniej.

To ewidentny, bezczelny szantaz. Jak to ma sie do sytuacji w krajach
cywilizowanych gdzie lapownictwo jest tepione, a korupcja nie ma miejsca w sluzbie zdrowia?

Zennon

Data: 2011-06-14 22:40:53
Autor: Hans Kloss
Jak PiS zniszczył polską transplantologię
On 15 Cze, 03:32, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

przeciz tendencja spadkowa trwala juz od dawna jak widac z zestawienia.
 On z premedytacją i bezczelnie kłamie. W toku poprzedzającym nakrycie
łapownika przeszczepów wykonano 96,( 2 lata wcześniej- 95) , z czego w
szpitalu łapownika 35. W roku 2007 przeszczepów było 63, a łapownik
zdążył wykonać tylko dwa. bo go zwinięto. 96-35 +2= 63, jak widać na
załączonym obrazku zwinięcie łapownika nie miało NAJMNIEJSZEGO wpływu
na  ilość przeszczepów w pozostałych szpitalach, pozostała ona na tym
samym poziomie co rok wcześniej. Spadek  ogólnej ilości transplantacji
został spowodowany WYŁĄCZNIE zwinięciem łapówkarza Garlickiego.
A Zennus jest nie tylko idiotą ale prawdopodobnie także zwykłym
trollem, zabawiającym się w wypisywanie ewidentnych bredni.
J-23

Data: 2011-06-15 20:10:45
Autor: Zennon

wrote:

[...]

Powiedz tylko ładnie słowo: "Proszę" a udostępnie Ci statystyki nereczek, płuc, trzustek i wątróbek i zobaczysz, co się działo na własne oczy.

Zennon

Data: 2011-06-17 19:42:38
Autor:
Jak PiS zniszczył polską transplantologię

wrote:

> [...]

Powiedz tylko ładnie słowo: "Proszę" a udostępnie Ci statystyki nereczek, płuc, trzustek i wątróbek i zobaczysz, co się działo na własne oczy.

 hans jest dobry ze statystyk. rowniez z logiki! do dzis nie wie
 gdzie sie podziala zlotowka z mojego zadania dla przedszkolakow.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-15 01:42:24
Autor: obserwator
Jak PiS zniszczył polską transplantologię

powododem tej tendencji spadkowej moze byc zapasc w sluzbie zdrowia i
sukcesywne ubozenie spoleczenstwa, ktorego po prostu nie stac na
skandalnicznie wysokie lapowki dla lapiduchow.

Data: 2011-06-15 03:52:45
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it92m0$a31$1inews.gazeta.pl...
powododem tej tendencji spadkowej moze byc zapasc w sluzbie zdrowia i
sukcesywne ubozenie spoleczenstwa, ktorego po prostu nie stac na
skandalnicznie wysokie lapowki dla lapiduchow.

I plamy na słońcu.

--
stevep

Data: 2011-06-15 01:59:37
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> sukcesywne ubozenie spoleczenstwa, ktorego po prostu nie stac na
> skandalnicznie wysokie lapowki dla lapiduchow.

polska sluzba zdrowia jest w stanie fatalnym. Zlej baletnicy nawet plamy na
sloncu przeszkadzaja.

Data: 2011-06-15 02:52:40
Autor: Zennon

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201106150050.UTC.it8vl0$6c3$1tioat.net...
[...]
rok 2007 - 63 przeszczepy
[...]

dopisałem 2007, bo mi się omsknął

Zennon

Data: 2011-06-15 22:31:16
Autor: Kaczysta
[...]

To aż tyle operacji robił ten łapówkarz doktor G.?
AZ

Data: 2011-06-15 23:42:15
Autor: u2
W dniu 2011-06-15 22:31, Kaczysta pisze:
To aż tyle operacji robił ten łapówkarz doktor G.?

A ile alkoholu za to dostał, za te kilka chwil przetrwania w mękach :)

Jak PiS zniszczył polską transplantologię