Jak Platfons sfalszuje wybory....

Data: 2010-06-24 00:04:58
Autor: DJ MC Donald Musk
Jak Platfons sfalszuje wybory....
a sfalszowac musi...
Platfons z WSI falszuje to cale zaswiadczenie - wpisuje moje nazwisko,
rozsyla do kumpli z roznych miast i sie okazuje, ze ja w roznych
miejscach zaglosowalem na Bobra w 20 miastach w Polsce. Oczywiscie sie
nie "okazuje" bo te glosy nie beda w zaden sposob weryfikowane z
maciezystymi komisjami bo komisje beda juz rozwiazane a nie przewiduje
sie przeciez jakiegos szczegolnego przedluzenia terminu w ktorym PKW
oglosi wyniki.
Proste?
dla WSI spreparowanie takich "zaswiadczen" to jest pestka!

Data: 2010-06-24 09:45:55
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dd3a537-bd56-42e0-9417-5ad3bff04377x27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Kolejny PSYCHOPATA rodem z czasów PRL.