Jak Play zdenerwował abonenta

Data: 2009-09-15 15:12:32
Autor: qwerty
Jak Play zdenerwował abonenta
Użytkownik "Sławetny Sławetny" <slawetnyk@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9b32ca8c-b7db-41cc-9755-20f8e09a4e21@m20g2000vbp.googlegroups.com...
Happening w tej sprawie ma odbyć się za 2 minuty w Złotych Tarasach
(Warszawa), więc spieszmy się bardzo ;)

Ten człowiek jest niespełna rozumu.

Data: 2009-09-15 15:17:35
Autor: Szopa
qwerty pisze:
[...]

Chyba nieco pochopny wniosek.

Choć rzeczwiście, trochę to dziwne. Jeśli rzeczywiście PLAY słał mu kłody pod nogi przez tak długi czas, facet powinien wyprowadzic sie z numery do Ery, czy gdziekolwiek gdzie mu było dobrze, a HTC Hero kupić sobie na raty. I pewnie nawet lepiej by na tym wyszedł finansowo.

--
Ten Szop

Data: 2009-09-15 16:11:19
Autor: qwerty
Użytkownik "Szopa" <szopa@nie.podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8o45f$j1n$1@pippin.nask.net.pl...
[...]

"sms z mBanku przestały docierać- zostałem pozbawiony wręcz możliwości prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego na koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami i nachodzą w domu... "

Gdyby chociaż odrobinkę pomyślał to by bez problemów wykonywał przelew. Ale po co, skoro winny jest cały świat, ale nie on.

Data: 2009-09-15 07:15:40
Autor: Sławetny Sławetny
On 15 Wrz, 16:11, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Szopa" <sz...@nie.podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:h8o45f$j1...@pippin.nask.net.pl...

> [...]

prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego na
koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami

Właśnie, jak mogą wydzwaniać, jak nie przychodzą połączenia ani
esemesy? :D

Tak działa propaganda i daliście się jej zwieść! ;)

Data: 2009-09-15 16:44:30
Autor: Szopa
qwerty pisze:
[...]

Mam wrażenie, że nie o to człowiekowi chodzi w tym całym problemie.

Na początku pewnie dał się zwieść gadkom BOKistów, że już za chwileczkę, już za momencik wszystko pewnie zacznie pięknie działać. Potem przespał sprawę, zwyczajnie za późno zorientował się, że głupie problemy będą mieć poważne następstwa dla jego pracy. A jak już się obudził z ręką z nocniku, wkurzył się na PLAY i postanowił z nimi powalczyć.

To, że wina leży częsciowo po jego stronie jest dla mnie oczywiste. Ale tak samo oczywiste jest, że PLAY też ma za uszami. IMHO powinniśmy faceta wspierać, bo to jest w interesie nas wszystkich. Obsługa w PLAY jest gorsza niż u pozostałych opów, jak znajdzie się ktoś kto im finansowo przykopie (chociażby przez wyższe koszty obsługi prawnej, czy przez psucie wizerunku), może PLAY zacznie inwestować trochę w ten segment.

--
Ten Szop

Data: 2009-09-15 16:52:44
Autor: Wincynty

Użytkownik "Szopa" <szopa@nie.podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości news:h8o98e$lm9$1pippin.nask.net.pl...
qwerty pisze:

[...]

wg mnie to jest tak - wina zawsze jest pośrodku - jak dla mnie posiadanie 1 telefonu jak prowadze biznes to jakas bzdura - w dodatku fresza. Co do play to nie ma jakoś strasznie różowo ale przypomnij sobie początki pozostałych sieci - mało kto pamięta że załatwienie czegokolwiek trwało i trwalo - a i teraz nie ma zbyt różowo  - nie wiem - może moje problemy z playem nie były jakoś szczególnie uciązliwe i dlatego widze to inaczej

Data: 2009-09-16 10:49:15
Autor: MM
qwerty pisze:

Ten człowiek jest niespełna rozumu.

A ja uważam, że słusznie robi. Ile osób dało sobie spokój dochodzeniem swojego. Sam miałem problem z Mobilking który ściemniał, że aż światła przygasały przy rozmowie. Do tego ZEROWA pomoc od strony Play, jedynie gadka to nie ich wina. W mobilking, że to wina Play....i mając dowodu na straty związane z tym całym procesem też żądał bym odszkodowania. Zamiast ~7 dni (przed ustawą jednodniową) prawie miesiąc bez telefonu (brak rozmów przychodzących) i dopiero skarga do UKE przyśpieszyla w magiczny sposób rozwiązanie problemu.
Pewnie rodzą się pytanie czemu biznes i numer w mobilking. Była to jedyna sieć która przeniosła numer ze snickers mobile a numer z końcówka x00 x00 wart jest poświęcenia. A po takim zabiegu przenoszenie do innych sieci nie sprawiało (teoretycznie) problemu bo mieli w programie MNP mobilking na liście.

Jednak podpisuje się pod tym żeby zrobili porządek z bok play. Większe syfu to tylko na party line polshitu można się spodziewać. Nawet reklamacja składane przez stronę playmobile są traktowane na odwal się i dopiero druga lub trzecia interwencja coś daje.

MM

Data: 2009-09-16 13:02:34
Autor: Szopa
MM pisze:

Jednak podpisuje się pod tym żeby zrobili porządek z bok play. Większe syfu to tylko na party line polshitu można się spodziewać. Nawet

Nie wiem, jak jest w Polsacie, ale opinie o BOK Play są w pełni usprawiedliwione w mojej opinii. Tam się nikt specjalnie nie przejmuje obsługą klienta.

reklamacja składane przez stronę playmobile są traktowane na odwal się i

Kiedyś zadałem proste pytanie przez stronę. Odpowiedź otrzymałem. Po 5 dniach :)

--
Ten Szop

Jak Play zdenerwował abonenta