Jak Polska chce mieć porządnych obywateli

Data: 2009-06-22 06:02:39
Autor: boukun
Jak Polska chce mieć porządnych obywateli
to powinna im zapewnić sowite wynagrodzenie.

To słowa jednego uczestnika z mojego szkolenia i to Żyda.

boukun

Data: 2009-06-22 15:21:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 22 Jun 2009 06:02:39 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

to powinna im zapewnić sowite wynagrodzenie.

To słowa jednego uczestnika z mojego szkolenia i to Żyda.

Tutaj też to ciągle powtarzasz, wałkun.
Jak zwykle to głupie wałkunskie gadanie, z cyklu: jak mi zapłacicie,
to nie bede kradł. To bzdura wałkun, twoja żona ci płaci i to nieźle,
a ty tylko kombinujesz jak by, i gdzie by, tu ją zdradzic jakąś
szlampą.
Piotr

Data: 2009-06-22 15:40:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

to powinna im zapewnić sowite wynagrodzenie.

To słowa jednego uczestnika z mojego szkolenia i to Żyda.

Boukun POLSKA MA porządnych obywateli.
Ma też sporo mend.

BTW Ściągałeś mu gacie, czy dzieliłeś się z nim czosnkiem? ;)
--
Pit

Jak Polska chce mieć porządnych obywateli