Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?

Data: 2019-03-30 10:52:36
Autor: Jacek
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?
Witam

Chciałem sprawdzić ilość punktów karnych na moim koncie.
Znalezłem informacje w Internecie jak to "podobno" można zrobić.

Udałem się do najbliższego komisariatu policji licząc na to,
że dowiem się od razu, ustnie, ile takich punktów mam.
Nic z tego. Policjant wręczył mi odbity na xero fromularz,
polecił wpłacić 17 zł, ale w innym komisariacie, który jest do tego
upoważniony, a następnie wrócić z wypełnionym formularzem
i dowodem opłaty. Odpowiedź otrzymam po miesiącu.
Żadnego zaświadczenia nie chciałem, tylko dowiedzieć się ustnie.

Spróbowałem więc przez Internet. Założylem profil zaufany.
Na stronie https://pz.gov.pl/dt/login/login?ssot=bx3ff5zpgff7k058x034
zalogowałem się i pojawiła się Treść Wniosku:
Wnioskuję o dostęp do usługi online na platformie obywatel.gov.pl
Data autoryzacji: (dzisiejsza).
Poniżej w ramce: Pobierz dokument (xml) i możliwość jego wyswietlenia
lub pobrania. Nacisnąłem wyśweitl, pokazała się strona C:\Users\...
a na niej tylko data i godzina (dzisiejsza).
Następnie zażyczyłem sobie pobranie. Otrzymałem plik .xml
o bardzo długiej nazwie, złożonej z nic nieznaczącej (dla mnie)
kombinacji liter i cyfr. Plik ma długośc 1 KB. Po otwarciu w Excelu
plik okazał się pusty.

Czy komuś udało się uzyskać informację na temat posiadanych
punktów kartnych? Jeśli tak, to proszę o instrukcję.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 10:58:21
Autor: Jacek

Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości
Na stronie https://pz.gov.pl/dt/login/login?ssot=bx3ff5zpgff7k058x034
zalogowałem się
Przepraszam, jakiś dziwny adres tu mi się wkleił.
Wszedłem na stronę
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-karne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Jacek

Data: 2019-03-30 04:55:46
Autor: darek12345
W dniu sobota, 30 marca 2019 10:58:44 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym

Masz problemy z zalogowaniem z uzyciem profilu zaufanego, czy logujesz sie bez problemu, tylko widzisz zero punktow?
Ja przed chwila sie tam zalogowalem (profil zaufoany poprzez bank Millennium) i mam zero punktow. Teraz to jest w porzadku, bo w ostatnim roku nie dostalem zadnych punktow. Jednak jakies dwa lata temu dostalem mandat od strazy miejskiej w Warszawie i podobno mieli mi przyznac 5 pkt. Logowalem sie potem wielokrotnie do tego systemu i ciagle mialem zero. Tak wiec nie wiem, czy straz mi zadnych punktow nie dala, czy ten system do sprawdzania punktow jest jakis wadliwy.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2019-03-30 13:01:05
Autor: Jacek

Użytkownik <darek12345@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c94db93-0afc-4d9e-bffb-5e0fb368c55bgooglegroups.com...
[...]

Loguję się bez problemu. Zresztą tak samo zalogowałem się
na stronie Min. Finansów i sprawdziłem mój PIT.
Natomiast widzę pustą stronę, tylko z wypisaną datą i godziną.
Nie wiem czy to znaczy że mam zero punktów.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 05:07:41
Autor: darek12345
[...]

Powinna sie pojawic strona z Twoimi danymi (imie, nazwisko, PESEL) i liczba punktow. Dodoatkowo to samo powinno byc w formie pliku pdf do sciagniecia.
Byc moze przegladarka cos Ci bokuje.
Poza tym w moim przypadku (bank Millennium) jest to dwukrotna autoryzacja, na drugim etapie prosi o haslo jednorazowe sms i dopiero wtedy po drugiej autoryzacji widze raport z punktami.
Czasami te systemy dzialaja dziwnie. Wiem, ze kiedys byl jakis blad i trzeba bylo w przeglądarce kliknac przycisk wstecz i dopiero dalo sie przejsc dalej. Nie wiem, jak to dziala z roznymi innymi profilami (innymi bankami, itp.).

Pozdrawiam
Darek

Data: 2019-03-30 16:59:55
Autor: Cavallino
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. kQ1|AŞçÉČw
W dniu 30-03-2019 o 13:07, darek12345@gmail.com pisze:

[...]

Kiepski moment wybrał, PIS-owski rząd wymyślił nowe obowiązki dla przedsiębiorców, z terminem wysyłania do 31 marca, ale zapomniał przygotować infrastrukturę.
I od jakiegoś czasu epuap co chwilę leży i kwiczy.

Może to to....

Data: 2019-03-30 13:06:18
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 13:01, Jacek pisze:
Loguję się bez problemu. Zresztą tak samo zalogowałem się
na stronie Min. Finansów i sprawdziłem mój PIT.
Natomiast widzę pustą stronę, tylko z wypisaną datą i godziną.
Nie wiem czy to znaczy że mam zero punktów.

Ma wyskoczyć coś takiego:

https://i.imgur.com/P6peydH.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-03-30 12:52:09
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 10:58, Jacek pisze:
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Masz nacisnąć "podpisz dokument" poniżej, a nie "pobierz dokument xml"

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-03-30 12:54:38
Autor: Jacek

Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <grz.tom@NOSPAM.wp.pl> napisał w wiadomości news:q7nl99$fkh$1node2.news.atman.pl...
W dniu 30.03.2019 o 10:58, Jacek pisze:
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Masz nacisnąć "podpisz dokument" poniżej, a nie "pobierz dokument xml"

Nie mam podpisu elektronicznego. Czy to znaczy,że przez Internet tego nie załatwię?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 12:59:19
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 12:54, Jacek pisze:
Nie mam podpisu elektronicznego. Czy to znaczy,że przez Internet tego nie załatwię?

Masz profil zaufany i masz nacisnąć ten niebieski przycisk:

https://i.imgur.com/i2EOwh0.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-03-30 13:26:02
Autor: Adam
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. kQ1|AŞçÉČw
W dniu 2019-03-30 o 10:52, Jacek pisze:
Witam

(...)  Plik ma długośc 1 KB. Po otwarciu w Excelu
plik okazał się pusty.

Jeśli ma 1kB, to nie jest pusty.
Odczytaj go jakimś parserem albo za pomocą Internet Explorer.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-03-30 13:41:24
Autor: Jacek
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Nacisnąłem "Podpisz podpisem zaufanym", nastąpiła ponowna
autoryzacja przez bank i otrzymałem SMS z numerem, który
wpisałem. Pokazał się taki sam obrazek jaki zamieścił Grzegorz.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 13:55:36
Autor: Jacek

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q7nn8p$2d6$1$Adamnews.chmurka.net...
[...]

Właśnie po naciśnięciu "wyświetl" pokazała się strona przeglądarki
z tym, że z adresem c:\users\.... Jedyną informacją na tej stronie
była data i godzina. Pewnie to miało znaczyć, że mam zero punktów,
bo potem udało mi się uzyskać tę informację przez naciśniecie
"podpis zaufany". Opisałem to chwilę temu.

Pozdrawiam
Jacek

Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?