Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?

Data: 2019-03-30 10:58:21
Autor: Jacek
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?

Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości
Na stronie https://pz.gov.pl/dt/login/login?ssot=bx3ff5zpgff7k058x034
zalogowałem się
Przepraszam, jakiś dziwny adres tu mi się wkleił.
Wszedłem na stronę
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-karne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Jacek

Data: 2019-03-30 04:55:46
Autor: darek12345
W dniu sobota, 30 marca 2019 10:58:44 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym

Masz problemy z zalogowaniem z uzyciem profilu zaufanego, czy logujesz sie bez problemu, tylko widzisz zero punktow?
Ja przed chwila sie tam zalogowalem (profil zaufoany poprzez bank Millennium) i mam zero punktow. Teraz to jest w porzadku, bo w ostatnim roku nie dostalem zadnych punktow. Jednak jakies dwa lata temu dostalem mandat od strazy miejskiej w Warszawie i podobno mieli mi przyznac 5 pkt. Logowalem sie potem wielokrotnie do tego systemu i ciagle mialem zero. Tak wiec nie wiem, czy straz mi zadnych punktow nie dala, czy ten system do sprawdzania punktow jest jakis wadliwy.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2019-03-30 13:01:05
Autor: Jacek

Użytkownik <darek12345@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c94db93-0afc-4d9e-bffb-5e0fb368c55bgooglegroups.com...
[...]

Loguję się bez problemu. Zresztą tak samo zalogowałem się
na stronie Min. Finansów i sprawdziłem mój PIT.
Natomiast widzę pustą stronę, tylko z wypisaną datą i godziną.
Nie wiem czy to znaczy że mam zero punktów.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 05:07:41
Autor: darek12345
[...]

Powinna sie pojawic strona z Twoimi danymi (imie, nazwisko, PESEL) i liczba punktow. Dodoatkowo to samo powinno byc w formie pliku pdf do sciagniecia.
Byc moze przegladarka cos Ci bokuje.
Poza tym w moim przypadku (bank Millennium) jest to dwukrotna autoryzacja, na drugim etapie prosi o haslo jednorazowe sms i dopiero wtedy po drugiej autoryzacji widze raport z punktami.
Czasami te systemy dzialaja dziwnie. Wiem, ze kiedys byl jakis blad i trzeba bylo w przeglądarce kliknac przycisk wstecz i dopiero dalo sie przejsc dalej. Nie wiem, jak to dziala z roznymi innymi profilami (innymi bankami, itp.).

Pozdrawiam
Darek

Data: 2019-03-30 16:59:55
Autor: Cavallino
Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. kQ1|AŞçÉČw
W dniu 30-03-2019 o 13:07, darek12345@gmail.com pisze:

[...]

Kiepski moment wybrał, PIS-owski rząd wymyślił nowe obowiązki dla przedsiębiorców, z terminem wysyłania do 31 marca, ale zapomniał przygotować infrastrukturę.
I od jakiegoś czasu epuap co chwilę leży i kwiczy.

Może to to....

Data: 2019-03-30 13:06:18
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 13:01, Jacek pisze:
Loguję się bez problemu. Zresztą tak samo zalogowałem się
na stronie Min. Finansów i sprawdziłem mój PIT.
Natomiast widzę pustą stronę, tylko z wypisaną datą i godziną.
Nie wiem czy to znaczy że mam zero punktów.

Ma wyskoczyć coś takiego:

https://i.imgur.com/P6peydH.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-03-30 12:52:09
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 10:58, Jacek pisze:
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Masz nacisnąć "podpisz dokument" poniżej, a nie "pobierz dokument xml"

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-03-30 12:54:38
Autor: Jacek

Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <grz.tom@NOSPAM.wp.pl> napisał w wiadomości news:q7nl99$fkh$1node2.news.atman.pl...
W dniu 30.03.2019 o 10:58, Jacek pisze:
i wybrałem Przez Internet, a tam się zalogowałem przez bank, na którym
założyłem profil zaufany.

Masz nacisnąć "podpisz dokument" poniżej, a nie "pobierz dokument xml"

Nie mam podpisu elektronicznego. Czy to znaczy,że przez Internet tego nie załatwię?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-03-30 12:59:19
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 30.03.2019 o 12:54, Jacek pisze:
Nie mam podpisu elektronicznego. Czy to znaczy,że przez Internet tego nie załatwię?

Masz profil zaufany i masz nacisnąć ten niebieski przycisk:

https://i.imgur.com/i2EOwh0.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Jak SKUTECZNIE sprawdzić ilość p. karnych?